ارتباط در واتس اپ

ارتباط در تلگرام

برو بالا

کدام روغن خراطین اصل است؟

257

کدام روغن خراطین اصل است؟

روغن خراطین یکی از موثرترین و طبیعی‌ترین مواد حجم دهنده به حساب می‌آید. این روغن به رنگ قهوه‌ای تیره است. روغن خراطین اصل از نوعی کرم خاکی هندی به نام (Eisenia fetida) گرفته می‌شود. روغن خراطین با خواص درمانی بی‌نظیرش، معجزه‌ای برگرفته از دل طبیعت است. ما در این مطلب به معرفی، نحوه تشخیص و خرید روغن خراطین می‌پردازیم. اگر شما نیز درباره خواص و کاربرد روغن خراطین اصل سوالی دارید، تا انتهای این مطلب همراه بالینسو باشید.

با روغن خراطین اصل آشنا شوید

روغن خراطین صد در صد خالص، بوی بسیار نامطبوع و ناخوشایندی دارد. به همین دلیل بالینسو روغن کنجد و روغن زیتون را پایه روغن خراطین خود قرار می‌دهد. نگران نباشید، روغن‌های پایه به هیچ عنوان از خاصیت خراطین نمی‌کاهند. کنجد و زیتون هم خواص شگفت‌انگیزشان را در این ترکیب جادویی همراه می‌کنند. **کرم‌ها قبل از واردشدن به پروسه ساخت روده‌شوری می‌شوند و هیچ گونه آلودگی ندارند. کرم خاکی هندی به نام (Eisenia fetida)  برای ساخت روغن خراطین اصل

فواید معجزه‌آسای روغن خراطین اصل برای خانم‌ها و آقایان

در ادامه به چند فایده روغن خراطین اشاره‌ای کوتاه خواهیم داشت. در یک مطلب تخصصی دیگر، به شرح کامل کاربردها و شیوه تاثیرگذاری هر یک خواهیم پرداخت. این فواید عبارتند از:
  • حجیم کردن و سفت کردن باسن و سینه خانم‌ها
  • درمان مشکلات جنسی در آقایان شامل نعوظ ضعیف آلت تناسلی و زودانزالی
  • حجیم کردن آلت جنسی آقایان
  • افزایش میل جنسی
  • رفع چین و چروک ناشی از زایمان
  • رفع چین و چروک صورت و خط لبخند
  • شفاف‌سازی پوست
  • رفع سیاتیک، نقرس و دردهای رماتیسمی یا مفصلی
  • افزایش حجم لب‌ها و پرکردن گونه‌ها
  • رفع جای زخم و سوختگی
  • مفید برای موی سر و مژه‌‌ها
  • عضله سازی و حجم بخشیدن به عضلات
  • کاربرد در صنعت داروسازی و ساخت پماد
  • بهبود کارکرد عروق و گردش خون در بخش مورد استفاده
  • بازسازی مویرگ‌های آلت مردانه
برای آشنایی کامل با خواص این روغن مطلب کاربردهای روغن خراطین چی هست را از دست ندهید.

چه چیز روغن خراطین اصل را شگفت‌انگیز می‌کند؟

ترکیبات معدنی مفید و سرشار از ویتامین، راز جادوی روغن خراطین اصل است. ویتامین  E، الانتئین، کلاژن، پروتئین و امگا ۶،۹،۳  ترکیبات موجود در روغن خراطین هستند. ۱۸ نوع اسید آمینه از بین ۳۱ نوع شناخته شده در دنیا در بدن کرم خراطین یافت می‌شوند. فواید این روغن طبیعی، از زمان‌های بسیار دور بر همگان مشخص بود. بسیاری از پزشکان و اندیشمندان تاثیرگذار مثل عقیلی خراسانی، حکیم جرجانی و البته ابن سینا به این ماده طبیعی اشاره کرده‌اند. کتاب‌های خلاصه الحکمه، ذخیره خوارزم شاهی و کتب قانون ابن سینا شاهدی بر این موضوع هستند. روغن خراطین اصل؛ روغنی طبیعی و پرکاربرد

طرز تهیه روغن خراطین اصل

روغن خراطین اصل به سه روش سنتی تولید می‌شود. نگاهی به این روش‌ها داشته باشیم:‌ روش اول: کرم خراطین را نیمه کوب می‌کنیم. روغن زیتون یا کنجد، یا یک پایه روغنی طبیعی را به آن اضافه می‌کنیم. ترکیب را در معرض نور مستقیم خورشید قرار می‌دهیم. بعد از 15 روز ترکیب را از صافی رد می‌کنیم. روغن شما اکنون آماده است. روش دوم: کرم خاکی خراطین را خشک کرده و سپس می‌کوبیم. روغن زیتون یا روغن طبیعی دلخواه را اضافه می‌کنیم. ترکیب را به مدت 15 روز در معرض تابش مستقیم نور آفتاب قرار می‌دهیم.  ادامه مراحل مانند روش اول است. تفاله را دور بریزید. روش سوم: کِرم خاکی را تا حد پودر شدن می‌کوبیم و با روغن کنجد یا هر روغن دیگری و مقداری آب ترکیب می‌کنیم. تمام مواد را روی حرارت ملایم گاز قرار می‌دهیم. ترکیب باید به جوش بیاید و مقداری روغن و آب تبخیر شود. در نهایت می‌توانید ترکیب را از صافی عبور دهید و استفاده کنید.

اطمینان از اصالت روغن خراطین

روغن خراطین تنها در صورتی خواص خود را نشان می‌دهد که اصل باشد. روغن غیراصل حاوی ترکیبات شیمیایی، غیربهداشتی و مضر است و طبعا آسیب زیادی به شما وارد می‌کند. برای اطمینان از اصالت کالا حتما از مراکز معتبر خریداری کنید. مشاوران ما در بالینسو پیشنهاد می‌کنند برای تثبیت ماندگاری روغن خراطین اصل، از روغن زالو استفاده کنند. اگرچه روغن زالو و روغن خراطین هر دو حجم‌دهنده هستند، اما روغن زالو ماندگاری بیشتری دارد. روغن خراطین اصل و کاربردهایش

مزایای روغن خراطین اصل بالینسو

چرا باید به بالینسو برای خرید روغن خراطین جادویی اطمینان کنید؟ چند مزیت مجموعه آرایشی زیبایی بالنیسو با تجربه طولانی عبارتند از:‌
  • غلظت بالا و قیمت مناسب
  • ضمانت اصالت کالا
  • مشاوره رایگان برای انتخاب
  • سابقه طولانی و رضایت بالا
  • ارسال و تحویل 72 ساعته
  • صد در صد طبیعی
  • استفاده از روغن پایه باکیفیت
  • پشتیبانی 24 ساعته برای پاسخ به سوالات شما
  • ارائه در 4 حجم مختلف و متناسب با نیاز شما
  • اشانتیون برای حجم نیم لیتری و یک لیتری
*حجم‌های اشاره شده 62 میلی گرمی، 120 میلی لیتری، حجم نیم لیتری و یک لیتری هستند.

دوره درمانی روغن خراطین اصل بالینسو

قبل از خرید و سفارش روغن خراطین یا شروع هر نوع روش درمانی طبیعی یک نکته را به خاطر بسپارید: انتظار تغییر یک روزه نداشته باشید. برای گرفتن نتیجه دلخواه باید دروه درمانی را تکمیل کرده و طریقه استفاده صحیح از این روغن را رعایت کنید. تاثیرگذاری کامل روغن خراطین یک دوره درمانی 2 الی 3 ماهه زمان می‌برد. در ماه اول نتایج ابتدایی قابل مشاهده است. برای هر بار استفاده 3 تا 5 قطره روغن را کف دست بریزید. سپس محل موردنظر را ماساژ دهید. یک بار استفاده در روز ضروری است اما بیشتر از دو بار از روغن استفاده نشود.

نگهداری از روغن خراطین اصل

بهترین راه نگهداری از خواص روغن خراطین، قرار دادن آن در دمای متعادل است. نور مستقیم خورشید و دمای پایین یخچال هر دو مضر هستند. مطمئنا بعد از خرید روغن خراطین، دوست ندارید خواص جادویی‌اش از بین برود. حتما از بسته بودن درب شیشه روغن اطمینان حاصل کنید. اکسیژن منجر به کاهش دوام روغن خراطین می شود.

خرید روغن خراطین اصل و اورجینال

کارشناسان بالینسو برای پاسخ به پرسش‌های شما در دسترس هستند. مشاوره رایگان و راهنمایی برای انتخاب محصول موردنیازتان قدمی مهم در ارائه محصولات ما است. حتما به روغن پایه‌ استفاده‌شده در ترکیب محصول دقت کنید. برخی روغن‌ها مثل شاهدانه، آفتابگردان و حتی کنجد التهاب‌زا هستند. اگر سابقه حساسیت به این مواد را دارید، از استفاده آنها امتناع کنید. ذرات روغن خراطین اصل با گذر زمان ته نشین می‌شوند. این ذرات ته نشین شده باعث تغییر رنگ روغن می‌شوند. رنگ قهوه‌ای روغن به رنگ زرد تغییر می‌کند. توجه به این نکات ضروری است اما همچنان نمی‌توان از اصل بودن کالا مطمئن شد. برای اطمینان کامل از مراکز معتبر خرید کنید. بهترین راه اطمینان از اصالت روغن خراطین، خرید از مراکز معتبر است. ما وبسایت بالینسو را به شما معرفی می‌کنیم. بالینسو در زمینه تولید و فروش انواع روغن‌های طبیعی و اصل فعالیت دارد. رضایت مشتری، قیمت مناسب و مرغوبیت کالا اهداف این مجموعه است.

قیمت روغن خراطین اصل

قیمت روغن خراطین اورجینال مانند بسیاری محصولات درمانی زیبایی افزایش یافته است. به همین دلیل فروشندگان زیادی اقدام به فروش محصولات داخلی و وارداتی بی‌کیفیت کرده‌اند. این محصولات اغلب قیمت کمتری دارند. از طرفی باید بدانید که قیمت بالا هم دلیل بر اصالت روغن خراطین نیست. بسیاری روغن خراطین را با رنگ قهوه‌ای تیره و بوی آن می‌شناسند؛ برای قهوه‌ای کردن این روغن هم ترفندهایی وجود دارد و ترجیحا روغن خراطین اصل را با نماد استاندارد یا برچسب اصالت کالا بخرید. روغن خراطین بالینسو در حجم‌های مختلف به فروش می‌رسد. نیاز خود و طول درمان را در نظر بگیرید. سپس اقدام به خرید کنید. برای راهنمایی بیشتر از مشاوران ما کمک بگیرید. عوارض روغن خراطین برای بدن همانطور که اشاره کردیم روغن‌ها و پمادهای تقلبی خراطین بسیار مضر هستند. برای ساخت انواع غیراصل این روغن‌ها، روغن پایه بی‌کیفیت، مواد شیمیایی، رنگ‌های غیراستاندارد و ترفندهایی از این قبیل را استفاده می‌کنند. عوارض و مشکلات پوستی ناشی از این محصولات بسیار زیاد هستند. پس مجددا تاکید می‌کنیم که از فروشگاهی معتبر اقدام به خرید کنید. روغن خراطین دارای طبع گرم است. پس می‌توان گفت برای افراد با طبع گرم التهاب‌زایی دارد. برای پیشگیری از هرگونه التهاب پوستی، در طول دوره درمان از مصرف خوراکی‌های گرمی بپرهیزید. خوراکی‌های سرد و عرقیات گیاهی سرد را در برنامه روزانه خود قرار دهید. التهاب پوستی ناشی از حساسیت روغن خراطین اصل روغن خراطین اصل را مانند هر محصول پوستی دیگر تست حساسیت کنید. چند قطره روغن روی بخش نازک پوست ماساژ دهید. تا انتهای روز صبر کنید. اگر پوست شما دچار قرمزی، سوزش، خارش و هر گونه واکنش غیرطبیعی شد، از مصرف روغن بپرهیزید. به هیچ عنوان روغن خراطین اصل را در بخش داخلی گوش، چشم و دهان یا بینی استفاده نکنید.

کلام آخر

روغن خراطین اصل (kharatin oil) قدمتی طولانی در طب سنتی دارد. ابن سینا، دانشمند پیشرو در زمینه پزشکی و طب سنتی به خواص این روغن جادویی اشاره کرده است. حجم‌دهندگی طبیعی، کاربرد اصلی این روغن به حساب می‌آید. این خاصیت روغن خراطین آن را در زمینه‌های زیادی پرکاربرد کرده است. در این مطلب به شرح کامل این روغن و شیوه تشخیص اصالت آن پرداختیم.

توسط: رضا فتاح زاده

1401/08/07

برچسب ها:

دیدگاه شما

پذیرای نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.