ارتباط در واتس اپ

ارتباط در تلگرام

برو بالا

چگونگی از بین بردن تیرگی واژن و داشتن یک واژن سفید

111

چگونگی از بین بردن تیرگی واژن و داشتن یک واژن سفید

تیرگی واژن از جمله مشکلاتی است که خانم ها با آن دست و پنجه نرم می کنند و ممکن است سبب کاهش روحیه و اعتماد به نفس آن ها شود برای همین است که به دنبال راه هایی برای داشتن یک واژن سفید هستند.چراکه داشتن یک واژن سفید نه تنها حس درونی بهتری برای آن ها رقم می زند بلکه در افزایش کیفیت رابطه ی جنسی با شریکشان نیز تاثیر گذار است به همین سبب است که راه های بسیار زیادی برای درمان این گونه معضلات ارائه می شود که متاسفانه بسیاری از آن ها اثبات شده نیستند.
در زیر ابتدا دلایل تیرگی واژن را بیان می کنیم تا بتوانید از آن ها پیشگیری نمایید و سپس انواع راهکار هایی که برای درمان آن به کار می رود تا از شر این معضل راحت شوید.

دلایل تیرگی واژن

مسلما تیرگی واژن را نمی توان به تنها چند دلیل خاص نسبت داد . تیرگی واژن به فاکتور های بسیار زیادی بستگی دارد که البته قسمت اعظم آن ها به سبک زندگی شخص بر می گردد و البته درصد کمی از آن هم مربوط به ژنتیک و نوع مولکول ها بدن شخص می باشد و روش های درمان روی ان درصد کم ژنتیکی هیچ گونه تاثیری ندارند.
از جمله مهم ترین دلایل تیرگی واژن می توان به عدم تهویه در این ناحیه اشاره کرد که سبب افزایش دما و نیز عرق کردن آن می شود که خود علل اصلی تیرگی پوست به شمار می رود.همچنین استفاده از تیغ برای تمیز کردن ناحیه ی تناسلی نیز در تیرگی آن بی تاثیر نیست.
پوشیدن لباس های تنگ و یا ساییده شدن در حین ورزش هایی چون دوچرخه سواری می تواند منجر به تیرگی واژن شود. البته در مواردی هم ژنتیک و افزایش سن سبب تغیر رنگدانه های ناحیه ی واژن می شود که منجر به تیرگی آن می شود. مشابه همین امر هم در تغییرات هورمونی که در دوران بارداری رخ می دهد نیز برای خانم ها اتفاق می افتد که می تواند یکی از دلایل تغییر رنگ واژن باشد.
در موارد معدودی هم رنگ واژن یک امر کاملا ژنتیکی می باشد و سایر اعضای خانواده نیز همین مشکل را دارند.
اگرچه می توان دلایل بسیار زیادی را برای تیرگی واژن نام برد اما بسیاری از آن ها به سبک زندگی افراد بستگی دارند و لذا می توان از آن ها پیشگیری نمود. البته باید در نظر داشت که وسواس زیاد از حد به خرج دادن ممکن است اختلالی در رفتار های اجتماعی شما ایجاد کند. به همین سبب است که افراد بیشتر به دنبال راه های رفع تیرگی واژن و داشتن یک واژن سفید می گردند تا پیشگیری از وقوع آن.
در زیر برخی از این روش ها را برای شما قرار داده ایم که امیدواریم مفید واقع شود.

دلایل تیرگی واژن

 

 

درمان تیرگی واژن و داشتن یک واژن سفید

داشتن یک واژن سفید شاید خواسته خیلی ها باشد چون این امر در افزایش اعتماد به نفس و نیز کیفیت رابطه ی جنسی با شریک زندگی نقشی بسیار موثر دارد به همین جهت است که افراد در تلاش اند تا با روش های مذکور راهی برای سفیدی واژن خود بیابند.
لازم به ذکر است همانطور که دلایل بسیار متنوعی برای تیرگی واژن وجود دارد ، به همان نسبت هم راه ها بسیاری نیز برای سفید کردن و رفع تیرگی واژن وجود دارد.
اما بسیاری از راهکار ها (به ویژه راهکاری های خانگی ) صرفا یک نوع دستور العمل می باشند و بسیاری از آن ها اصلا اثبات نشده اند. در برخی دیگر نیز مانند لیزر و... نیز عوارض و هزینه ی بالا مانع از این مورد می شود که افراد بتوانند به راحتی به این انتخاب ها دسترسی داشته باشند.لذا یکی از بهترین انتخاب های افراد استفاده از پودر های سفید کننده واژن می باشد که بدون عوارض بوده و تاثیر گذاری آن ها سریع و بسیار مطمئن می باشد از طرفی هزینه ی پایین آن نسبت به عمل های جراحی سبب افزایش بهره وری این روش می شود.


البته در حین خرید پودر های سفید کننده می بایست به اصالت آن و نیز کارایی آن توجه کافی داشته باشید . چنانچه شما به دنبال پودر سفید کننده ی واژن هستید می توانید از پودر های سفید کننده بالینسو استفاده نمایید. اطلاعات بیشتر در مورد این پودر ها را در این لینک بخوانید.
اما در ادامه برخی از راهکار هایی که منجر به رفع تیرگی واژن می شود را برای شما بیان می نماییم. لازم به یادآوری می باشد که این روش های حاصل تحقیقات آکادمیک نیستند و برخی از آن ها اثبات نشده اند.

 

درمان تیرگی واژن و داشتن یک واژن سفید

استفاده از لیمو ترش برای رفع تیرگی واژن و داشتن واژن سفید

لیمو ترش به عنوان یک عامل ضد باکتریایی در بین مردم شناخته می شود و می توان از آن برای رفع تیرگی واژن و یا کشاله ران و زیر بغل استفاده کرد. به همین سبب است که یکی از انتخاب های خانگی افرادی است که می خواهند از دست تیرگی واژن خلاص شوند.
برای استفاده از آن کافی است تا آب لیمو ترش را گرفته و بر روی ناحیه ی مورد نظر بمالید و بعد از 10 دقیقه آن را با آب بشوید.لازم به ذکر است که می توانید برای اثر گذاری بهتر کمی شکر هم به لیمو ترش اضافه نماید.
این ترکیب را باید سه الی چهار بار در هفته استفاده نمایید تا در عرض یک الی دو ماه شاهد نتیجه ی آن باشید.

استفاده از سیب زمینی برای رفع تیرگی واژن

سیب زمینی جزو آن دسته از موادی می باشد که سرشار از سفید کننده های طبیعی می باشد. البته سفید کننده های موجود در سیب زمینی باعث تحریک پوست نمی شوند و از این لحاظ بسیار حائز اهمیت هستند. در این روش بهتر است سیب زمینی را را بصورت لایه لایه برش دهید و با آن قسمت های تیره را ماساژ دهید و بعد از 15 الی 20 دقیقه که کاملا خشک شد آن را از روی نقطه ی مورد نظر بردارید و جای آن را آب بشورید.
لازم به ذکر است که جواب دهی این شیوه کمی زمان بر است لذا می توانید برای اثر گذاری سریعتر روزی دو نوبت این کار را تکرار نمایید.

استفاده از سیب زمینی برای رفع تیرگی واژن

استفاده از خیار برای رفع تیرگی واژن

خیار نیز خاصیتی مشابه سیب زمینی دارد. و می تواند در داشتن یک واژن سفید به شما کمک نماید. برای این امر شما می توانید. خیار را رنده کرده و بر روی ناحیه ی مورد نظر بمالید و اجازه دهید تا 15 دقیقه بماند. همچنین شما می توانید به خیار زردچوبه و لیمو ترش اضافه نمایید و سپس آن را استفاده نمایید. در نظر داشته باشید که برای اثر بخشی سریع تر می بایست هر روز این کار را تکرار نمایید.

استفاده از پوست پرتقال در رفع تیرگی واژن

پوست پرتقال نیز از جمله موادی است که در رفع تیرگی واژن مورد استفاده قرار می گیرد و افراد از آن برای داشتن یک واژن سفید استفاده می کنند. اگرچه روش تهیه ی آن کمی زمان بر تر و طولانی تر است اما اثر گذاری آن نسبت به روش های قبلی بیشتر است.
در این روش کافی است تا پوست پرتقال را گرفته و برای چند روز در معرض نور خورشید قرار دهید تا کامل خشک شود و سپس آن را پودر کنید و پودر مذکور را با آب و شیر مخلوط نمایید تا یک ترکیب خمیری شکل به دست آید. سپس این ترکیب را بر روی واژن ،کشاله ی ران و یا هر نقطه ی تیره دیگر قرار دهید و اجازه دهید 10 تا 15 دقیقه بماند و سپس آن ناحیه را با آب سرد بشورید.

استفاده از پوست پرتقال در رفع تیرگی واژن

توسط: رضا فتاح زاده

1398/02/12

برچسب ها:

دیدگاه شما

پذیرای نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.