ارتباط در واتس اپ

ارتباط در تلگرام

برو بالا

زیبایی تناسب اندام چگونه بدون عارضه به آن دست یابیم؟

79

زیبایی تناسب اندام چگونه بدون عارضه به آن دست یابیم؟

چگونه به زیبایی تناسب اندام بدون عارضه دست یابیم؟

زیبایی تناسب اندام در دو زمینه مورد استفاده قرار می‌گیرد: تناسب عمومی (سلامت)و تناسب خاص (توانایی انجام ورزش‌های خاص و یا مهارت‌های شغلی). تناسب اندام می‌تواند به پنج دسته تقسیم شود: استقامت قلبی، مقاومت عضلانی، استقامت ماهیچه‌ای، انعطاف‌پذیری و ترکیب بدن. معیارهای تناسب اندام همچنین گسترش یافته‌اند تا توانایی برآورده کردن خواسته‌های فیزیکی در یک وضعیت اضطراری را در بر داشته باشند.
زیبایی تناسب اندام شامل ظرفیت قلب، رگ‌های خونی، ریه‌ها و ماهیچه‌ها برای عملکرد بهینه است. در سال‌های گذشته تناسب اندام به عنوان ظرفیت انجام فعالیت‌های روز بدون خستگی غیر ضروری تعریف شده‌بود. با این حال، با افزایش زمان فراغت، و تغییراتی در سبک زندگی شکل‌ گرفته توسط انقلاب صنعتی، (که بخش بزرگی از جمعیت را از زندگی کشاورزی به مناطق شهری بیشتر برده است)، این تعریف دیگر به اندازه کافی جامع تلقی نمی‌شود.
تعریف زیبایی تناسب اندام در حال حاضر به عنوان توانایی بدن برای عملکرد موثر در کار و فعالیت‌ های اوقات عادی، نه تنها در یک امر خاص، بلکه در سنین و مراحل مختلف، و در طول چرخه زندگی یک فرد تعریف می‌شود. اما مشکلات رایج زیبایی تناسب اندام در دنیای امروزی کدامند و راه درمان آنها چیست؟

زیبایی تناسب اندام

 

چاقی و اضافه وزن در اثر چه عواملی بوجود می آید؟

اگر چه اثرات ژنتیکی، رفتاری، متابولیک و هورمونی بر روی وزن بدن تاثیر دارد، اما اضافه وزن و عدم کنترل زیبایی تناسب اندام وقتی رخ می‌دهد که شما کالری بیشتری نسبت به سوزاندن آن از طریق ورزش و فعالیت‌های روزمره معمول دریافت کنید. بدن شما این کالری اضافی را به عنوان چربی ذخیره می‌کند.
اکثر رژیم‌ غذایی امروزی ما کالری زیادی دارند ( اغلب شامل فست فود و نوشیدنی‌هایی با کالری زیاد هستند). افراد مبتلا به چاقی ممکن است قبل از دریافت سیگنال سیر شدن، کالری بیشتری بخورند، زودتر احساس گرسنگی کنند، یا بیشتر به خاطر استرس یا اضطراب غذا بخورند. عواملی که در از بین رفتن زیبایی تناسب اندام و چاق شدن فرد تاثیر گذارند به طور کلی شامل موارد زیر هستند:
• رژیم غذایی ناسالم: یک رژیم غذایی که کالری بالایی دارد، فاقد میوه و سبزیجات، پر از فست فود، و مملو از نوشیدنی‌هایی با کالری زیاد است که به افزایش وزن کمک می‌کند.
• کالری مایع: افراد می‌توانند کالری زیادی بدون احساس کامل سیری، به خصوص کالری حاصل از نوشیدنی ها دریافت کنند. نوشیدنی‌های کالری دار مانند نوشابه ها ( با قند بالا) می‌توانند به افزایش چشمگیر وزن کمک کنند.
• بی تحرکی: اگر سبک زندگی بی‌تحرکی داشته باشید، می‌توانید مطمئن باشید که هر روز کالری بیشتری نسبت به آنچه که از طریق ورزش و فعالیت‌های روتین روزانه به دست می‌آورید، مصرف می کنید. ساعت ها وقت تلف کردن پای کامپیوتر، تبلت و غیره جزء فعالیت های بی تحرکی محسوب می شوند. تعداد ساعاتی که شما در مقابل یک صفحه صرف می‌کنید، به شدت با افزایش وزن همراه است.

تاثیر چاقی روی کیفیت زندگی فرد

چاقی می‌تواند کیفیت کلی زندگی تان را کاهش دهد. شما ممکن است قادر به انجام کارهایی مانند شرکت در فعالیت‌های لذت بخش نباشید. ممکن است از مکان‌های عمومی دوری کنید. افراد مبتلا به چاقی حتی ممکن است با تبعیض روبرو شوند. دیگر مسائل مربوط به وزن که ممکن است بر کیفیت زندگی شما تاثیر بگذارند عبارتند از:

  •  افسردگی
  •  معلولیت
  •  مشکلات جنسی
  •  شرم و گناه
  • انزوای اجتماعی
  •  موفقیت شغلی پایین

 

زیبایی تناسب اندام

 

راه درمان چاقی و افزایش وزن چیست؟

درمان های مختلفی نظیر روش های طبیعی و غیر طبیعی وجود دارند که شما را ترغیب می کنند از آنها دست کم یک بار استفاده کنید. اما اگر به یک روش پایدار و بدون هزینه برای زیبایی تناسب اندام می اندیشید که درمان قطعی چاقی را پیش رویتان قرار می دهد راه کار استفاده از پودر لاغری سوپرپلنت کاملا گیاهی و ارگانیک بالینسو است. این پودر لاغری سوپرلنت برای زیبایی تناسب اندام شما به شکل ویژه و در قالب خواصی چون موارد زیر عمل می کند:
1. کاهش وزن و کسب زیبایی اندام ( به خصوص در نواحی تجمع چربی نظیر شکم)
2. پایین آوردن اشتهای کاذب
3. از بین بردن سموم بدن
4. افزایش سوخت و ساز بدن
استفاده از این پودر لاغری محدودیت سنی ندارد، و مجوز های لازم را از سمت سازمان غذا و دارو دریافت کرده است. به همین روی، تمام افراد پس از 8 الی 9 سالگی می توانند از آن استفاده کنند تا به وزن و زیبایی تناسب اندام دلخواه خود دست یابند.

[woodmart_products include="3012,3977,3284,2676" items_per_page="4" slides_per_view="4" id_slider="8338"]

 

 

لاغری بیش از حد و زیبایی تناسب اندام

معضل بعدی پیش روی افراد به غیر از اضافه وزن بیش از حد لاغر بودن و عدم به دست آوردن وزن لازم برای زیبایی تناسب اندام است. با توجه به اینکه بسیاری از مردم ( و گروه گفته شده در بخش قبلی این مطلب) به افراد لاغر رشک می‌برند، اما تعداد رو به افزایشی از این دسته وجود دارند که بسیار لاغر یا وزن کم هستند. هرکس که لاغری بیش از حد داشته باشد و از عدم وجود زیبایی تناسب اندام رنج ببرد خوب می داند که اغلب به دست آوردن وزن چه کار دشواری می باشد.

دلیل پایین بودن وزن بیش از حد چه می تواند باشد؟

مصرف ناکافی غذا هم از لحاظ کمیت و هم از لحاظ کیفیت یک دلیل بسیار رایج برای کمبود وزن و عدم زیبایی تناسب اندام می باشد. علاوه این، برخی دلایل روانی و فیزیولوژیکی وجود دارند که باعث می شوند یک فرد نحیف و لاغر به نظر برسد.
• عوامل روان‌شناختی: مانند بیماران مبتلا به بیماری‌های خاص که از خوردن غذا به اندازه کافی خودداری می‌کنند.
• عادت‌های نامنظم غذا خوردن و انتخاب رژیم غذایی نامناسب که منجر به عدم دریافت مواد مغذی کافی و عدم جذب کالری می‌شود.
• افزایش فعالیت فیزیکی بدون افزایش مصرف مواد غذایی
• عدم تعادل هورمونی مثل پرکاری تیروئید می‌تواند باعث کاهش وزن یک فرد شود.

 

زیبایی تناسب اندام

 

راه چاره درمان لاغری بیش از حد چیست؟

این معضل نیز مانند مشکل اضافه وزن بیش از حد در مبحث زیبایی تناسب اندام راه حل ویژه ای دارد. طراحی و ارائه محصول پودر چاقی سوپرپلنت کاملا گیاهی و ارگانیک این مشکل را در نطفه حل کرده است. مصرف این قرص ها برای اکثر افراد که سعی می کنند، به وزن ایده آل و اندامی مناسب برسند همواره پیشنهاد می شود. این محصول دارای خواصی نظیر:
1. تقویت بدن به شکل عمومی
2. افزایش وزن و اشتها به شکل طبیعی
3. ارتقا سیستم دفاعی بدن
4. بهبود استخوان بندی
در صورت مصرف این محصول می توانید افزایش وزن و زیبایی تناسب اندام خود را قطعی و بدون بازگشت بدانید. چرا که پودر چاقی سوپرپلنت کاملا گیاهی و ارگانیک بالینسو طبق بررسی های متخصصان و مجوز های لازم تهیه شده است و مانند محصولات شیمیایی چاقی کاذب را برای شما به ارمغان نخواهد آورد.

توسط: رضا فتاح زاده

1398/09/14

برچسب ها:

دیدگاه شما

پذیرای نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.