ارتباط در واتس اپ

ارتباط در تلگرام

برو بالا

دستگاه وکیوم مردانه و رفع اختلالات جنسی در آقایان

74

دستگاه وکیوم مردانه و رفع اختلالات جنسی در آقایان

دستگاه وکیوم مردانه برای آقایانی که به درمان مشکلات متعدد و رایج خویش در برقراری رابطه جنسی می اندیشند وکیوم مردانه آلوارس بالینسو بهترین وسیله بدون عوارض و مشکلات جانبی محسوب می شود. با توجه به اینکه افراد به دنبال درمان های دیگر جهت بهبود این مشکل هستند اما از خواص و ویژگی های موثر وکیوم مردانه بی خبرند، عمدتاً نتیجه دلخواه را دریافت نمی کنند.

اما با استفاده از این دستگاه می توانید مطمئن باشید که، کوچکی و حجم کم پایین آلت جنسی تان درمان شده و به مرور زمان از اختلال در نعوظ در حین ارتباط جنسی با همسرتان رهایی خواهید یافت. جهت دریافت اطلاعات و مطالب بیشتری در مورد حقایق استفاده از این دستگاه ،آلوارس بالینسو با این مطلب همراه باشید.

وکیوم مردانه

مزیت اصلی کاربرد وکیوم مردانه آلوارس بالینسو در چیست؟

مهم ترین مشکلات برقراری ارتباط جنسی زناشویی مشکلات مرتبط با نعوظ است. همین مسئله نه تنها بر روی اعتماد به نفس و لذت ارتباط جنسی افراد تاثیر می گذارد، بلکه می تواند بر روی رضایت شخص مقابل تاثیر بگذارد. در نهایت این مشکل چالش های بیشتری را پیش روی افراد قرار دهد.

اما این دست مشکلات چاره و راه حل طبیعی خاص خودش را دارد. بنابراین جای ناراحتی و مشکل نیست. شاید بتوانید قرص ها و محصولات شیمیایی مختلفی را پیدا کنید، که علاوه بر ایجاد مشکلات جانبی نتیجه دلخواه را در اختیارتان قرار نمی دهند. اما خبر خوب این است که استفاده از این دستگاه  به شما اجازه می دهد تا به صورت کاملاً طبیعی به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنید.

اگر بتوانید روش استفاده  از این دستگاه  را یاد بگیرید ( که یادگیری آن چندان هم دشوار نیست)، می توانید مطمئن باشید که درمان قطعی و پایدار خواهد بود. استفاده از این دستگاه برای تمامی افراد و با هر نوع توانایی سازگار است. بنابراین جای نگرانی از این بابت وجود نخواهد داشت. همچنین لازم به ذکر است که دریافت نتیجه نهایی برای این نوع درمان نعوظ برای آقایان همیشگی است، و هیچ گونه مشکل ثانویه برای فرد بوجود نخواهد آمد.

مسئله بعدی که باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید آن است که استفاده از این دستگاه در نوع خود یک روش ساده و کاربردی غیر تهاجمی است. شما می توانید این روش را فارغ از آن دسته از مواردی بدانید که سعی دارند با انجام تزریقات و مصرف دارو های پر خطر به درمان قطعی برسند.
به طبع روش هایی که بسیار آنی تر و سریعتر به شما پاسخ می دهند عوارض و مشکلات متقاعب را بوجود خواهند آورد.

خرید وکیوم مردانه

عملکرد و تاثیر وکیوم مردانه آلوارس بالینسو

از این دستگاه ، یک روش ارزان و بهینه در دریافت نتیجه اثر بخش محسوب می شود؛ که عمدتاً برای درمان مشکلات و اختلال عملکرد نعوظ در مردان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه لوله‌ ای است که از پلاستیک ساخته ‌شده که آلت در داخل آن قرار می گیرد.

شما پایه آلت را با روغن پوشانده و سپس آلت را در داخل لوله قرار می‌دهید. هوا از لوله پمپ می‌شود که خلا ایجاد می‌کند. خلا به جریان خون در آلت تناسلی کمک می‌کند و باعث ایجاد حالت پایدار در آلت جنسی به طور طبیعی می‌شود. باند انقباضی در اطراف پایه آلت قرار می گیرد تا نعوظ حفظ شود و در نهایت لوله برداشته می شود. مهم ترین ویژگی موثر در استفاده و عملکرد از این دستگاه ، قابل استفاده مجدد بودن آن است. به طوریکه پس از هربار استفاده می توانید آن را تمیز کرده و مجدداً استفاده نمایید.

ویژگی های اصلی وکیوم مردانه چیست؟

  • این دستگاه به حجیم شدن و مستحکم تر شدن آلت شما کمک می کند.
  • هیچ گونه محدودیت سنی برای آقایان بالغ در استفاده از این دستگاه وجود ندارد.
  • پس از استفاده از این دستگاه میزان خون و متورم شدن رگ ها را به خوبی تجربه خواهید کرد.
  • در صورت استفاده از این دستگاه رضایت نهایی در برقراری ارتباط جنسی نصیب شما خواهد شد.

در صورتیکه در کنار استفاده از این محصول از روغن خراطین بالینسو استفاده کنید، تا 2 برابر نتایج بهتری را دریافت خواهید کرد. با این حال حصول اطمینان و انتخاب این مورد به شما بستگی دارد.
این دستگاه نیاز به اجازه یا نسخه پزشک ندارد و هر شخصی بنا به مشکل نعوظ خود می تواند آن را خریداری و استفاده نماید. چرا که عوارض استفاده از آن نزدیک به صفر است، و سعی بر آن است تا آقایان به کمک طبیعت عملکردی موجود در داخل این دستگاه، به رضایت مورد نظر خود برسند.

[woodmart_products include="3012,3977,3284,2676" items_per_page="4" slides_per_view="4" id_slider="8338"]

رشد آلت تناسلی آقایان با کمک دستگاه وکیوم مردانه آلوارس بالینسو

آنچه که تا به اینجا مطلب گفته شد، خاصیت اساسی این دستگاه در مورد رفع اختلالات نعوظ در آقایان بود. اما مهم ترین عملکرد ثانویه این دستگاه پس از استفاده منظم رشد طولی و حجمی آلت تناسلی مردان است. اما چطور این امر به وقوع می پیوندد؟

آقایانی که از این دستگاه به دلیل کوچک بودن یا کم حجم بودن آلت استفاده می کنند، می توانند پس از مدت زمانی شاهد رشد آن باشند. چرا که افزایش گردش خون داخل آلت تناسلی به کمک این دستگاه کمک می کند تا سایز آن را بیشتر از گذشته نموده، و در اندازه ای مشخص افزایش دهید.

به طور کلی پژوهشگران دریافته اند که عملکرد طبیعی و جالب بکار رفته در این دستگاه موجب آن می شود که رفته رفته و با افزایش خون و متورم شدن رگ ها، شاهد ارتقا حجم و اندازه طولی آلت تناسلی شویم.
به همین دلیل دیگر نیازی به استفاده از دارو های مختلف نخواهد بود. اگر سایز اندام جنسی شما به اندازه کافی خوشایند نیست می توانید از این دستگاه جهت درمانی طبیعی و البته پایدار در کاهش عوارض جانبی استفاده نمایید. اندازه دقیق رشد آلت با کمک این دستگاه نزدیک به 1 الی 3 سانت ارائه شده است.

تاثیر وکیوم مردانه

درمان فشار های روحی و جسمی با دستگاه وکیوم مردانه آلوارس بالینسو

از جمله اثرات نامناسبی که در صورت کوچک بودن سایز اندام جنسی آقایان یا اختلال در نعوظ شاهد خواهیم بود ( یا انتظار خواهیم داشت)، شروع مشکلات روحی و کاهش اعتماد به نفس است. چرا که مهم ترین دلیل برای عدم برقراری مناسب رابطه جنسی از چنین مشکلاتی آغاز می شود
به طبع کسانی که نتوانند با درمان های شیمیایی و مصرف قرص های موجود به مقصود دلخواه برسند، از لحاظ ذهنی و برقراری ارتباط احساسی با همسر و دیگر افراد دچار مشکل خواهند شد.

اما با کمک  این دستگاه  آلوارس بالینسو می توانید در طی استفاده منظم و درست به نتیجه دلخواه رسیده و فشار موجود بر روح و جسم خود را کاهش دهید این دستگاه بدون اینکه نیازی به استفاده از قرص یا درمان ثانویه تمامی مشکلات مرتبط را درمان کرده و شما را به نتیجه دلخواه نزدیک خواهد کرد.

نرخ‌ رضایتمندی از این دستگاه مردانه بالینسو تا چه حد می باشد؟

بعضی از مردان اگر دارو مصرف کنند، یا داروهای مختلف را امتحان کرده باشند و به نتیجه دلخواه نرسیده باشند، از این دستگاه   استفاده می‌کنند. میزان رضایت از خرید این دستگاه ازفروشگاه بالینسو ۵۰ تا ۸۰ درصد متغیر است. بسیاری از مردان به سمت دیگر درمان ‌های دیگر موجود رجوع می کنند. اما چون جنبه‌ های منفی زیادی با این درمان ها وجود دارد، بهتر است که از آنها اجتناب کنید.

وکیوم مردانه

بالینسو اغلب توسط برخی از جراحان و پزشکان پس از انجام روش ‌های خاص، مانند جراحی پروستات و یا رادیوتراپی برای سرطان پروستات توصیه می‌شوند. چرا که این درمان‌ها می‌تواند موجب کوتاه شدن آلت تناسلی شوند. بسیاری از آقایان پس از چند ماه استفاده مکرر می توانند به توانایی جنسی کامل جهت برقراری ارتباط جنسی به کمک از این دستگاه برسند.

[gravityform id="1" title="true" description="false" ajax="false"]

توسط: رضا فتاح زاده

1398/07/14

برچسب ها:

دیدگاه شما

پذیرای نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.