ارتباط در واتس اپ

ارتباط در تلگرام

برو بالا

سفید کننده واژن و بدن در مقایسه با درمان های شیمیایی و لیزر

93

سفید کننده واژن و بدن در مقایسه با درمان های شیمیایی و لیزر

آیا به دنبال یک سفید کننده واژن و بدن قوی هستید؟ در ابتدا باید بدانید که، تفاوت در صورت خانم ها با یکدیگر، مانند تفاوت ظاهری اندام خصوصی آن ها است. نگرانی از بابت تیره شدن واژن و پوست اطراف آن یک موضوع طبیعی در میان خانم ها قلمداد می شود.

در حالی که این موضوع در هر زنی متفاوت است و طبیعی است که پوست اطراف واژن کمی تیره‌تر از بقیه بدن باشد، با این حال محصولی وجود دارد که وظیفه سفید کننده واژن و بدن شما را بر عهده می گیرد، تا کمک کند به حس بهتری دست یابید. برای شناخت هر چه بهتر با ما همراه باشید.

سفید کننده واژن و بدن

 

آیا تیرگی واژن علامت خاصی را به ما اعلام می کند؟

خود مهبل نوع و ظاهر کاملا متفاوتی از پوست را با مابقی بخش های بدن دارد. این مسئله نیز باعث ایجاد لایه‌ های غشاء مخاطی از سلول‌ های اپی تلیال بدن به یک لایه از بافت همبند شل می‌شود که، امکان جذب و ترشح را فراهم می‌ آورد.

در هر شخص فرم و شکل پوست می تواند پررنگ تر یا کمرنگ تر باشد؛ با اینکه عواملی وجود دارند که پررنگ شدن و تیرگی را تشدید تر می کنند، اما با این حال موضوعی که باید بدانید این است که تیرگی واژن و استفاده از سفید کننده واژن و بدن به صورت طبیعی عوارضی را برای شما در بر نخواهد داشت.

با نگاهی به سن و سال خانم های مختلف می توانیم اظهار کنیم که، بافت چربی زیر پوست این اشخاص با بالا رفتن سن نازک‌تر می‌شود و واژن می‌توانند کمی تیره تر قابل ‌مشاهده باشد. تغییر رنگ نیز ممکن است ناشی از زایمان و عوارض مرتبط با آن باشد.

اگر نگران تیره تر شدن یا حتی همین ظاهر موجود هستید بهتر است به جای استفاده از محصولات و روش های شیمیایی، به سفید کننده واژن و بدن طبیعی و سالم مراجعه کنید. در ادامه مزیت طبیعی بودن سفید کننده واژن و بدن شرح داده خواهد شد.

شرایط دیگری نیز می‌توانند منجر به تیره شدن پوست واژن شوند، اما به خاطر داشته باشید که بسیاری از این شرایط عادی هستند و با کمک سفید کننده واژن و بدن قابل درمانند.

  • از محصولاتی استفاده می‌کنید که به تدریج رنگ این ناحیه را تغییر می‌دهند.
  • هورمون هایتان از تعادل خارج‌ شده اند.
  • دچار کمبود برخی از ویتامین های ضروری هستید.
  • اخیراً افزایش وزن داشته اید.
  • به طور مکرر محل مورد نظر را تمیز می کنید.
  • از یک محصول بهداشتی جدید استفاده می کنید و این موضوع بر رنگ پوست این ناحیه تاثیر گذاشته است.
  • لباس هایتان بیش از حد تنگ هستند و امکان تنفس پوست وجود ندارد.

سفید کننده واژن و بدن

رفع تیرگی واژن

خطر لیزر و درمان های مشابه برای رفع تیرگی واژن

متخصصان در حال حاضر به زنان در برابر تهیه و مصرف کرم ‌های مخصوص یا لیزر در هر جایی نزدیک به واژن و پوست اطراف آن هشدار می‌دهند. به گفته متخصصان زنان و زایمان، عبارت «جوان‌ سازی واژن»، که شامل قرار دادن یک وسیله گرم در این ناحیه است، روش ‌های نور لیزری و کرم‌ های خاص به لحاظ پزشکی غیرضروری و به صورت بالقوه خطرناک هستند.

این عمل می‌ تواند به پوست ظریف واژن صدمه زده و تعادل شکننده باکتری ‌ها را در مهبل بر هم زند. در صورتی که سفید کننده واژن و بدن طبیعی به محافظت از مهبل کمک می‌کند. اما ایجاد هر گونه اختلال می‌تواند منجر به سوزش، التهاب و عفونت، مانند واژینوز باکتریال یا برفک باکتریایی شود.

استفاده از کرم سفید کننده واژن (یک روش معمول دیگر) که می‌تواند ناحیه حساس را تحریک کند، زیرا آن‌ها اغلب حاوی کوجیک اسید یا هیدروکینون، به عنوان مواد تشکیل‌ دهنده آن هستند که می‌توانند موجب واکنش آلرژیک، سوزش، خارش یا زخم شوند.

در حالی که در کنار این مسئله لیزر نیز خطرات بالقوه ای را به همراه دارد. پزشکان متخصص اظهار می کنند این عمل همچنین باعث درد، التهاب و یا زخم می شود. و اثرات منفی برای زندگی جنسی فرد و حتی در سیستم تناسلی وی دارد. برخی از زنان از فرآیند سختی برای تمیز کردن مهبل خود استفاده می‌کنند. که می‌توانند بر زندگی جنسی آنها تاثیر گذاشته و در آینده نیز خللی در آن ایجاد کند.

درمان تیرگی واژن با سفید کننده واژن و بدن

بسیاری از زنان تیرگی واژن را به عنوان یک مشکل تلقی نمی‌کنند، اما آن دسته از خانم هایی که می‌خواهند از شر این پوست ناخوشایند تیره شوند، به خصوص وقتی که همه چیز خوب است، می توانند مطمئن باشند که روش مناسبی با نام سفید کننده واژن و بدن برای انجام این کار وجود دارد. برای داشتن پوست روشن در ناحیه واژینال مانند کل بدن از محصول طبیعی سفید کننده واژن و بدن استفاده می شود.

رفع این یک مشکل چندان بزرگ نیست، اما همه چیز به انتخاب شما بستگی دارد. با اینکه در قرن بیست و یکم بجز محصولات گیاهی سفید کننده واژن و بدن راه‌حل‌ های گوناگونی، طبیعی، آرایشی، و پزشکی برای این مشکل پوستی وجود دارد، اما بهتر است ریسک حداکثری را کنار بگذارید و از دید کاملاً سالم و بدون پیش آمد عوارض ثانویه به سراغ محصول طبیعی و کاملاً گیاهی باشید.

 

سفید کننده واژن و بدن چه کمکی به روشن شدن آن می کند؟

اولین قدم برای بهبود اوضاع این است که روحیه خود را تقویت کنید. چرا که طبق توصیه های ارائه شده پذیرش و آگاهی از خود می تواند به یک خانم کمک کند تا شرایط را بهبود دهد. همانطور که در ابتدای مطلب نیز  توضیح داده شد، این مسئله موضوعی نیست که در همه یکسان باشد و بسته به عادات، فرم بدن و رنگ پوست در هر شخص متغیر است.

در عین حال که روش های درمانی خانگی برای سفیدی واژن و بدن موجود است، اما با این حال این روش ها زمان زیادی را نیاز دارند تا نتیجه نهایی را در اختیارتان قرار دهند. در صورتی‌که محصول طبیعی سفید کننده واژن و بدن خانم ها در طی دوره ی درمانی ویژه و لازم نتیجه ی مناسبی را در اختیارتان قرار می دهد. از طرفی کاملاً موثر بوده و هیچگونه بازگشتی ندارد. شما در صورت کاربرد این محصول هزینه و زمان را با هم خریداری می کنید، و در عوض از مشکلات یاد شده در روش های ذکر شده رهایی خواهید یافت.

توسط: رضا فتاح زاده

1398/08/19

برچسب ها:

دیدگاه شما

پذیرای نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.