ارتباط در واتس اپ

ارتباط در تلگرام

برو بالا

طرز استفاده از روغن خراطین برای سینه ها; راهنمای کامل

956

طرز استفاده از روغن خراطین برای سینه ها; راهنمای کامل

طرز استفاده از روغن خراطین برای سینه ها شاید موضوعی باشد که هر شخصی را وادار به بررسی نحوه استفاده و کاربرد آن گرداند. این نحوه استفاده به طبع تاثیر گذاری بیشتری داشته و در حالت عادی شما می توانید شاهد رشد اندازه سینه های خود به شکلی موثر باشید.

اگر از روش های درست و شیوه پایدار برای طرز استفاده از روغن خراطین برای سینه استفاده کنید می توانید مدت زمان کمتری را صرف حجم دهی این بخش از بدن نموده و به طبع تاثیرات شگفت آن را در دراز مدت شاهد خواهید بود.

 

طرز استفاده از روغن خراطین برای سینه

 

چرا استفاده از روغن خراطین؟

روغن خراطین روغن مفید، غلیظ و به صرفه است که تاثیرات خود را از همان روزهای ابتدایی روی سینه ها خواهد گذاشت. در حقیقت، هیچ گونه مشکل، عارضه جانبی و سوء مصرف از سمت این روغن تاکنون گزارش نشده است. شما نمی توانید هیچ رقیبی برای روغن خراطین بیابید. محصولات شیمیایی مانند ژل ها، قرص ها و یا عمل های تهاجمی برای افزایش حجم سینه ها در یک مدت زمان کوتاه تاثیرات غیر قابل جبرانی را روی این بخش از اندام خصوصی خانم ها می گذارند.

در نتیجه به جای دریافت نتیجه مطلوب زیبایی ظاهری آنها را نیز از دست خواهیم داد. از این رو برای اینکه به سلامت پوست، بافت سینه ها و دیگر بخش های بدن احترام گذاشته باشیم، بهتر است روغن خراطین را انتخاب کنیم. برای درک بهتر لطفاً این مطلب را دنبال کنید.

تهیه روغن خراطین اصل جهت تاثیر گذاری لازم

کوچک بودن سایز یا افتادگی سینه ها دست خود افراد نیست. این مشکل شاید در طی درمان های محدود خانگی به نتیجه ی محدودی برسد، اما به اندازه تاثیر روغن خراطین اثر بخش نیست. قبل از یادگیری ابتدا باید روغن اصل را تهیه کنید. مشخصات روغن خراطین اصل شامل:

  • غلظت زیاد
  • تیره بودن رنگ
  • بوی نه چندان خوشایند

پس در حین تهیه آن دقت لازم را به خرج دهید. در صورتیکه به خریدی مطلوب و با کیفیت می اندیشید می توانید این روغن را از فروشگاه بالینسو به راحتی تهیه نمایید. روغن خراطین ارائه شده در فروشگاه بالینسو دارای ویژگی های یاد شده می باشد. همچنین 100 درصد طبیعی بوده و روغن پایه به کار رفته در ساخت آن، روغن زیتون می باشد.

 

افتادگی سینه

 

طرز استفاده از روغن خراطین برای سینه ها

خب، حالا با این روغن چگونه به ارتقا و افزایش حجم سینه ها و کاهش افتادگی سینه دست بیابیم؟ در ابتدا برای یادگیری طرز استفاده از روغن خراطین برای سینه، شما می بایست محل مورد نظر برای ماساژ روغن خراطین را پاکسازی کنید، تا بستر لازم جهت اثرگذاری مطلوب را به دست آورید.

از این رو برای بهبود کاربرد بهتر طرز استفاده از روغن خراطین برای سینه، آنها را با آب و صابون به خوبی شستشو دهید و اجازه دهید تا منافذ پوست باز شود. سپس ماساژ سینه ها را آغاز کنید. این مدت زمان می تواند کمتر از 15 دقیقه باشد؛ تا ظاهر آنها رو به قرمز شدن گرایش پیدا کند. البته ماساژ سینه ها نباید آسیبی به آنها رسانده یا باعث افزایش فشار رویشان شود.

فقط چند قطره محدود از این روغن را ( چون روغن خراطین غلظت کافی را دارا می باشد)، کف دست ها ریخته و به آرامی شروع به ماساژ کنید. مدت زمان ماساژ می تواند بین پنج الی ده دقیقه متغیر باشد. هنگامی که روغن به خوبی به خورد سینه ها رفت از یک پارچه مرطوب با آب سرد استفاده کنید و آن را روی سینه ها قرار دهید.

این کار برای جذب بهتر روغن روی بافت سینه ها عالی عمل می کند. پس از یادگیری طرز استفاده از روغن خراطین برای سینه ها شما می توانید روزی دو مرتبه این کار را انجام دهید تا به سایز مطلوب مورد نظر دست پیدا کنید. توجه داشته باشید که طرز استفاده از روغن خراطین برای سینه ابداً به زمان دریافت نتیجه نهایی مرتبط نیست. چرا که این موضوع در افراد مختلف بر اساس فیزیک و شرایط جسمی شخص، متفاوت است. بنابراین جای نگرانی از این بابت به دل خود راه ندهید.

نحوه ماساژ دادن به سینه ها در حین اعمال روغن خراطین

مهم ترین مرحله ممکن جهت استفاده ، نحوه ماساژ سینه ها به حساب می آید. هر نوع ماساژ نمی تواند کارآمد باشد و این در حالی است که تاثیر این روغن در یک سطح خاص و مطلوب قرار دارد. با این حال نحوه انجام صحیح ماساژ در استفاده از روغن خراطین برای سینه به تاثیر گذاری روزمره بهتر و بیشتر مرتبط است.

در ابتدا بهتر است تا کف دست هایتان را به طور قوی روی مرکز سینه ها متمرکز کنید. ماساژ به سمت داخل سینه ها برای تاثیر گذاری روغن از بالا و یک سمت سینه بهترین انتخاب به حساب می آید. این حرکت باید به شکل دورانی و مرکزی از بیرون سینه ها ( و نه روی آن از سمت مقابل) باشد. حرکت و ماساژ چرخشی سینه ها حدودا بیست بار پشت سر هم می تواند برای پخش روغن خراطین در کل بافت آن موثر باشد.

 

افزایش حجم سینه

 

سپس دست ها را زیر بازو هایتان قرار دهید و ماساژ را به سمت بالا و مرکز سینه ها هدایت کنید. اما مزیت انجام این نوع ماساژ چیست؟ طرز استفاده از روغن خراطین برای سینه به فرم دهی آن نیز کمک می کند. از این رو کسانی که افتادگی سینه دارند یا می خواهند از آن بپرهیزند می توانند از این نوع ماساژ برای جلوگیری از این حالت استفاده کنند. به طبع هرچه تکرار تعداد دفعات این ماساژ با روغن خراطین بیشتر باشد، نتیجه نهایی سریعتر و موثرتر خواهد بود.

یک روش ماساژ دیگر برای آشنایی با طرز استفاده از روغن خراطین برای سینه و افزایش حجم سینه های کوچک این است که آن ها را به سمت بالا و جلو ماساژ دهید. یعنی از هر دو دست برای انجام این عمل استفاده نمایید. در نتیجه هم سینه هایتان با ماساژ گردش خون بیشتر و بهتری را تجربه می کنند و هم اینکه روغن به خوبی به خورد آن ها خواهد رفت. مرحله نهایی جهت طرز استفاده از روغن خراطین برای سینه ها این است که ماساژ مرتبه اول را به آرامی انجام دهید و کمک کنید تا بافت سینه ها به حالت نرمال خود برگردند. شما پس از دو ماه یا نهایتا نود روز می توانید تاثیرات لازم را از این روغن دریافت کنید.

توسط: رضا فتاح زاده

1398/10/23

برچسب ها:

دیدگاه شما

پذیرای نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.