ارتباط در واتس اپ

ارتباط در تلگرام

برو بالا

طرز استفاده از روغن خراطین برای باسن چگونه است؟

1617

طرز استفاده از روغن خراطین برای باسن چگونه است؟

طرز استفاده از روغن خراطین برای باسن چگونه است؟ طرز استفاده از روغن خراطین برای باسن برای اثر بخشی بهتر پس از استفاده‌ی 60 الی 70 روزه نتایج خود را نمایان خواهد کرد. شما می توانید به جز کاربرد آن برای افزایش سایز باسن و سینه روی اندام های خصوصی، مفاصل برای کاهش درد و زیر چشم برای کاهش گودی استفاده کنید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید استفاده از این روغن در هر یک از این موارد گفته شده، موثر است.

در اصل اگر قرار است از آن برای افزایش سایز باسن استفاده شود تاثیر گذاری خود را خواهد گذاشت. و اگر قرار است برای کاهش گودی چشم بکار رود نیز تنها همین عملکرد را از خود نشان خواهد داد. این یعنی آنکه اولاً شما یک روغن هوشمند در اختیار دارید. و دوم اینکه اگر روغن خراطین اصل را تهیه نکنید نمی توانید نتایج یاد شده را کسب کنید. پس مراقب باشید و برای خرید این روغن هوشمندانه عمل کنید.

 

 

اهمیت اصل بودن روغن خراطین

اصل بودن هر کالا و محصولی برای هر خریدار اهمیت ویژه ی خودش را دارد. اگر بگوییم اصل بودن بر  طرز استفاده از روغن خراطین برای باسن و سینه یا زیر چشم ها مقدم است، بیراه نیست. شما باید گام اول را به درستی بردارید تا شاهد افزایش حجم باشید.  در مرحله ی بعدی برای دریافت نتیجه دلخواه بسیار اهمیت دارد. روغن خراطین مانند روغن های معمولی تنها با یک ماساژ معمولی تاثیر چشمگیر خود را نمایان نخواهد کرد.

چگونه اصل بودن روغن خراطین را تشخیص دهیم؟

شما نیاز دارید تا به طور کامل طرز استفاده از روغن خراطین برای باسن را آموخته و در طولانی مدت آن را برای افزایش سایز باسن، استفاده نمایید. روغن خراطینی که اصل باشد و اصول کیفی در ساخت آن رعایت شده باشد دارای غلظت بالایی است. هر گونه روغن دیگری که به این اسم عرضه می شود و خلوص کافی را ندارد، ابداً اصل نیست و شما نباید از آن استفاده کنید. البته از یک روغن پایه برای ساخت این روغن استفاده می شود. اما عدم خلوص کافی آن نه تنها نتیجه دلخواه را به شما نشان نخواهد داد. بلکه ممکن است روی سلامت پوست تان نیز تاثیر منفی داشته باشد.

مورد بعدی به شکل و ظاهر این روغن، مربوط می شود. ظاهر این روغن کاملاً تیره بوده و بوی تندی نیز دارد که پس از استفاده عادی می شود. بهتر است در صورت تهیه آنلاین جهت یادگیری حتما معیار های ذکر شده را بررسی نمایید. اگر نمی دانید که به کدام سایت یا مرجع آنلاین می توانید اعتماد کنید، سایت بالینسو در اختیار شماست. تمامی کالاهای این سایت اصل بوده و همچنین با ضمانت ارائه می شوند.

 

آشنایی با طرز استفاده از روغن خراطین برای باسن و حجم دهی آن

طرز استفاده از روغن خراطین برای باسن شاید گزینه ی پر تقاضا تری نسبت به سینه ها یا اندام خصوصی به شمار بیاید. خیلی از خانم ها به دلایل مختلف، از کوچک بودن سایز این ناحیه از بدن خود راضی نیستند. اما این مشکل چندان جدی نیست. روغن خراطین بدون عوارض جانبی نیاز شما را به استفاده از محصولات شیمیایی یا عمل های تهاجمی را از بین خواهد برد.

قبل از آشنایی  باید بدانید که این پشتکار شماست که کمک می کند به نتیجه‌ی دلخواه برسید. شما با تنها 2 یا 3 روز مصرف روغن خراطین نمی تواند انتظار حجیم شدن و زیباتر شدن ناحیه باسن خود باشید. پس لطفاً واقع گرایی را فراموش نکنید.

اول ناحیه مورد نظر را به خوبی با آب و صابون شستشو دهید. حتی به جای این کار می توانید بعد از حمام ماساژ با روغن خراطین روی باسن را انجام دهید. شستشو و بخار آب به پوست این ناحیه اجازه می دهد که منافذ را باز کرده و در نتیجه اعمال روغن روی آن بسیار بهتر و قوی تر انجام خواهد شد. شما می توانید به خورد رفتن روغن خراطین را در این شرایط به نسبتی که پوستتان چرب یا کثیف است مشاهده کنید.

مرحله دوم طرز استفاده از روغن خراطین برای باسن

بعد از شستشو ماساژ ناحیه مورد نظر را آغاز کنید، تا رنگ آن به سرخی گرایش پیدا کند. این مرحله از آشنایی به این دلیل انجام می شود که خون را در این بخش به گردش بیندازیم و به روغن کمک کنیم تا به خوبی به خورد پوست برود و تاثیر دلخواه را در دراز مدت به نمایش بگذارد. برای ماساژ دادن این ناحیه می توانید ابتدا به حالت دورانی آن را گردش دهید و سپس با یک فشار آرام گردش خون داخل این ناحیه را سرعت ببخشید.

 

در این مرحله از طرز استفاده از روغن خراطین برای باسن چند قطره از روغن را روی ناحیه مورد نظر بریزید و مجدداً به حالت دورانی ماساژ را شروع کنید. این روش ماساژ مانند مرحله قبل باید با سرعت مناسب و بدون آوردن فشار زیاد به این بخش از بدن باشد.

اگر می خواهید روغن خراطین کاملاً به خورد پوست برود می توانید این کار را ده دقیقه متوالی انجام دهید. بعد از اینکه زمان به اتمام رسید یک پارچه تمیز را کمی مرطوب کنید ( با آب سرد) و روی ناحیه مورد نظر قرار دهید. همچنین می توانید پس از انجام این کار یک خوراکی با طبع سرد میل کنید. این کار برای افرادی که طبع گرم دارند بسیار توصیه می شود. چرا که طبع روغن خراطین گرم است و برای این دسته افراد سبب شکل گیری جوش خواهد شد. اعمال پارچه مرطوب با آب سرد نیز به همین دلیل انجام خواهد شد.

در مرحله نهایی باید بگذارید تا یک ساعت کامل پوست و روغن به خوبی استراحت کنند. سپس می توانید این ناحیه را شستشو دهید و به امور روزمره خود بپردازید. به یاد داشته باشید که انجام ماساژ روغن خراطین برای حجیم شدن باسن باید طی 2 الی 3 بار در یک روز انجام شود. در غیر این صورت نتیجه دلخواهی که انتظارش را دارید بیشتر از 60 یا مثلا 70 روز دریافت خواهد شد. فروشگاه بالینسو برای ارائه محصولات بهتر و راهنمایی های بیشتر در خدمت شماست.

توسط: رضا فتاح زاده

1398/10/23

برچسب ها:

دیدگاه شما

پذیرای نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.