ارتباط در واتس اپ

ارتباط در تلگرام

برو بالا

راهی تضمینی برای چاقی صورت

72

راهی تضمینی برای چاقی صورت

با وجود اینکه چاقی به عنوان یک معضل پر رنگ تر در اجتماع شناخته می شود اما امروزه قشر زیادی از افراد هستند که از لاغری صورت خود رنج می برند و به دنبال راهکار هایی برای چاقی صورت خود هستند.

مسلما همان گونه که چاقی بیش از اندازه ی صورت ناخوشایند است ، به همان مقدار هم لاغری بیش اندازه و استخوانی بودن صورت جلوه ی نا متقارن و زشتی را به صورت می دهد برای همین است که افرادی که از لاغری بیش از اندازه ی صورت رنج می برند همواره در تلاش هستند تا راهی برای چاقی صورت خود بیابند و برای دستیابی به این امر ممکن است راه های مختلف و گاها غیر متعارفی را پیش بگیرند.

لاغری بیش از اندازه ی صورت عموماً به دلیل نداشتن میزان چربی و مواد معدنی لازم در بدن می باشد که کاهش بیش از اندازه ی آن ممکن است سبب لاغری صورت شود راه های متفاوتی برای چاقی صورت وجود دارد  و مبنای کار همه ی این روش ها کمک به افزایش موارد لازم برای پوست می باشد.

باید در نظر داشته باشید که همه روش های خانگی قطعی نیستند و گاها اثر گذاری آن ها نیاز به زمان و هزینه ی بیشتری دارد. لذا ما در انتها توضیحاتی از بهترین داروی گیاهی که برای این امر مفید است را برای شما قرار داده ایم.

پس با این قسمت از مجله ی بالینسو همراه باشید.

 

استفاده از روغن زیتون برای چاقی صورت

اگر چه ممکن است کمی بعید به نظر برسد اما روغن زیتون برای چاقی صورت و البته نرم کردن پوست هم بکار می رود.

روغن زیتون با داشتن چربی های سالم به داشتن گونه های برجسته و چاق و نیز نرمی و لطافت سطح پوست کمک می کند.روغن زیتون به عنوان یک مرطوب کننده برای پوست های خشک نیز به کار می رود . برای استفاده از آن بهتر است تا روزانه یک قاشق غذا خوری روغن زیتون را مصرف نمایید و با آن صورت خود را ماساژ دهید  و بعد از 10 دقیقه آن را با آب گرم بشوید.

تکرار این عمل بصورت روزانه در دراز مدت سبب می شود تا گونه های شما کمی برجسته تر شود.

استفاده از گلاب و گلیسیرین برای چاقی و افزایش وزن صورت

گلیسیرین و گلاب هم از جمله موادی هستند که بین مردم به خاصیتشان برای چاقی صورت شناخته شده هستند. گلیسیرین باعث آب رسانی و شادابی پوست می شود و نیز میزان سلول های مرده پوست را تنظیم می کند. گلاب نیز دارای خاصیت ضد عفونی خفیفی می باشد که سبب ضد عفونی پوست می شود. علاوه بر این می تواند پوست تحریک شده را خنثی نماید و آب را برای پوست خشک تامین نماید.

ترکیب این دو به نسبت مساوی و قرار دادن آن ها بر روی گونه سبب چاقی نسبی آن در دراز مدت می شود. باید در نظر داشته باشید که این محلول را در شب به صورت خود بمالید و چنانچه در طول روز از آن استفاده می کنید می بایست حتما از کرم ضد آفتاب استفاده نمایید.

استفاده از کره برای چاقی و افزایش وزن صورت

گرچه شاید برایتان عجیب باشد اما استفاده از کره برای چاقی صورت جزو آن دسته از راهکار هایی است که بین مردم بسیار شایع است و عموم افراد برای افزایش چاقی صورت خود از آن استفاده می کنند.

در این روش بهتر است تا کره را با شکر ترکیب کنید و یک مخلوط خمیری شکل تهیه نمایید و آن را بر روی صورت خود بمالید. این امر سبب آب رسانی بیشتر و نیز ایجاد یک لایه محافظتی بر روی پوست صورت می شود. لازم به ذکر است که می بایست بعد از استفاده از ماسک صورت خود را با آب گرم بشوید. و باید دقت داشته باشید که این مورد نیز ، طول درمان خود را دارد.

استفاده از خاک رس برای افزایش چاقی صورت

ماسک خاک رس به اثر گذاری بر روی چاقی صورت معروف است. اگرچه سرعت اثر گذاری آن بالا نیست اما باز هم طرفدارن خود را دارد. این ماسک در حقیقت از خاک رس الک شده و نرم شده همراه با گلاب طبیعی به دست می آید.

برای ساخت این ماسک ابتدا یک قاشق غذا خوردی رس الک شده و نرم شده را با یک قاشق مربا خوری گلاب طبیعی و خالص ترکیب کنید.  و سپس آن را هم بزنید. این هم زدن را تا جایی ادامه دهید که ترکیب آن ها شبیه به خمیر شود. البته لازم به ذکر است که افزودن یک جای گلاب به رس ممکن است مانع از خمیری شدن آن شود. لذا لازم است میزان گلاب آن را مرحله به مرحله اضافه نمایید تا حالت خمیری به خود بگیرد.

بعد از تهیه ی ماسک مورد نظر، صورت خود را با آن بپوشانید و اجازه دهید تا 15 دقیقه بر روی صورتتان بماند بعد از آن صورت خود را با آب خنک بشویید.

لازم به ذکر است که ماسک گل رس پیشینه ی بسیار قدیمی دارد و حتی در طب سنتی چین و مصر باستان هم از آن استفاده می شد. البته باید خاطر نشان کرد که بیشتر اهمیت ماسک گل رس به خاطر افزایش شادابی پوست به وسیله ی آن می باشد اما این ماسک در افزایش چاقی صورت هم تا حدی تاثیر گذار است.

این ماسک در اصل به تقویت عضلات و رفع شدگی آن و نیز از بین بردن افتادگی های آن می شود و همین امر سبب می شود تا ساختار صورت کمی پر تر به نظر برسد. لذا قدیمی ها از این ترکیب استفاده می نمودند.

حرکات ورزشی برای چاقی صورت

حرکات ورزشی نیز جزو آن دسته از انتخاب هایی است که افراد برای چاقی صورت خود به آن پناه می برند. گرچه بیشتر افراد به آن ها اعتقادی ندارند اما این حرکات باعث افزایش خون رسانی به ماهیچه های صورت می شوند . تا حدی در افزایش چاقی آن ها موثر هستند.

 

نحوه ی انجام ورزش برای چاقی صورت

  • در مرحله اول سعی کنید در جایی بنشینید و تمام تمرکز تان را به سمت ماهیچه های صورتتان معطوف کنید.
  • سپس تا می توانید لب های خودتان را جمع کنید و به مدت 6 ثانیه آن را در همان وضعیت نگه دارید.
  • سپس بدون اینکه اجازه دهید لب هایتان باز شود و یا دندان هایتان دیده شود سعی کنید لبخند بزنید و هر بار خط لبخند خود را طولانی تر کنید.
  • بعد از طولانی کردن خط لبخند آن را 5 ثانیه در همان وضعیت نگه دارید
  • این تمرین را هر روز و روزی 15 بار در دو نوبت تکرار کنید.
  • بعد از آخرین حرکت شما متوجه خستگی ماهیچه های صورت خود خواهید شد که این بهترین مدرک برای افزایش خون رسانی به این ماهیچه ها می باشد.

 

استفاده از دارو های گیاهی جهت چاقی صورت

روش هایی که تا کنون نام برده ایم همگی روش هایی خانگی می باشند. بیشتر آن ها بین مردم مرسوم هستند و نتایج پژوهش های علمی نیستند و مدرکی دال بر اثر بخش بودن آن ها وجود ندار. از طرفی در صورت اثر بخشی نیز مدت زمان اثر بخشی آن ها بسیار طولانی بوده و اغلب از مرز 4 ماه عبور می کند. برای همین است که بیشتر افراد به سمت داروی های گیاهی پناه می برند.

قرص های چاقی عموما با اثر بر میزان جذب بدن و نیز کاهش مصرف کالری سبب افزایش وزن می شوند و همین در افزایش اثر بخشی این ماده موثر است. به همین جهت است که عموم افراد در اولین انتخاب به سوی قرص های چاقی می روند چرا که نه تنها اثر بخشی آن ها اثبات شده است بلکه به مدت زمان کمتری هم برای تاثیر گذاری نیاز دارند.

 

البته این روز ها با افزایش متقاضیان این قرص ها میزان قرص های تقلبی در بازار نیز افزایش یافته است. همچنین قرص های شیمایی و با منشاء های غیر گیاهی نیز عوارض فراوانی دارند و لذا افراد کمتری را به خود جذب می کنند. در بین اغلب قرص های موجود در بازار می توان به قرص های سوپرپلنت چاقی اشاره کرد که جزو معدود محصول هایی می باشد که هم تاییدیه ی وزارت بهداشت و هم نشان سیب سلامت دارد. و از دیگر محصولات عالی جهت چاقی صورت میتوان به روغن خراطین اصل بالینسو و خراطین فتاح زاده اشاره کرد.

توسط: رضا فتاح زاده

1398/01/31

برچسب ها:

دیدگاه شما

پذیرای نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.