ارتباط در واتس اپ

ارتباط در تلگرام

برو بالا

خواص عالی روغن چهل گیاه برای پوست صورت

241

خواص عالی روغن چهل گیاه برای پوست صورت

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

آیا می دانید روغن چهل گیاه برای پوست صورت چه خواص شگفت انگیزی دارد؟  این روغن با داشتن ترکیبات اثربخشی می تواند طی یک دوره استفاده منظم هر نوع لک و جوشی را برطرف کند و مانع از ایجاد چین و چروک در نواحی حساس صورت شود. شما می توانید با تهیه روغن ارگانیک چهل گیاه و استفاده درستی از آن از پیری زودرس جلوگیری کنید و در کمترین زمان برای پوست خود شادابی و طراوت را به ارمغان آورید.

چگونه پوست سالمی داشته باشیم؟

انسان در دوران های مختلف برای زیبایی چهره و البته سالم بودن پوست خود و شاید هم درمان برخی بیماری های پوستی همیشه به دنبال روش های متفاوتی بوده است و سعی کرده بهترین راه را برای شادابی و درخشندگی  پوست خود انتخاب کند. حدود ۱۰۰ سال است که گیاهان مختلف توانسته اند نقش موثری را در این امر ایفاء کنند و در بسیاری موارد حتی بهترین راه ممکن باشند.

اما با حضور داروهای مختلف شیمیایی به تدریج استفاده از داروهای گیاهی کم رنگ شد تا جایی که بسیاری از افراد خصوصا خانم های جوان تنها راه دست یافتن به لطافت و شادابی پوست را جراحی های زیبایی و استفاده از آنتی بیوتیک های مختلف می دانند. اما این روزها به دلیل روی آوردن مجدد بسیاری افراد به استفاده از داروهای گیاهی و پی بردن به کم بودن عوارض جانبی آنها یک تعادل منصفانه ای به نفع داروهای گیاهی خصوصا روغن آنها رقم خورده است.

پوستی شاداب با روغن چهل گیاه

یکی از بخش های مهم بدن پوست صورت است که نگهداری آن می تواند در زیبایی شخص بسیار موثر باشد. از طرفی روغن چهل گیاه که حاصل از روغن تعداد زیادی گیاه با نام های آویشن، اسطوخودوس، اسفرزه، افسنتین، ریشه بابا آدم، بادرنجبویه و همچنین بارهنگ، گل بنفشه، بومادران، به لیمو، پر سیاوشان، حنا و تعداد دیگری گیاهان سودمند می باشد.

پس با مصرف فرآورده های گیاهی مانند روغن چهل گیاه شما می توانید اثرات فارماکولوژیک مفیدی را بر روی پوست خود داشته باشید و کلاژن های سطح پوست را مجبور به بازسازی و ترمیم سلول های جدیدی کنید و در یک دوره درمان با کمترین هزینه با مصرف روغن چهل گیاه شادابی را به پوست خود هدیه دهید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text][woodmart_products include="3362,3012,2886,2676" items_per_page="4" slides_per_view="4" id_slider="45179"][vc_column_text]

خواص روغن چهل گیاه برای پوست صورت

بهتر است بدانید روغن چهل گیاه مجموعه ای از خواص گیاهان بسیاری را در خود گنجانده است، به همین دلیل این روغن اعجاب انگیز می تواند برای پوست خواص بیشماری را از خود نشان دهد. مثلا وجود روغن بارهنگ در روغن چهل گیاه این توانایی را دارد تا امراض پوستی را برطرف کند و هر نوع سوختگی در پوست را تسکین ببخشد.  وجود عصاره زردچوبه در این روغن می تواند اثرات مطلوبی را بر روی پوست بر جای گذارد، یکی از خواص چشمگیر این روغن گیاهی وجود سنا در آن می باشد؛ زیرا سنا با داشتن طبیعتی گرم و خشک این قابلیت را دارد تا هر نوع لکه های سفید و تیرگی های پوستی را از بین ببرد و زخم های کهنه و جای جوش در پوست را التیام ببخشد.

گل گندم با داشتن مقادیر قابل توجهی ویتامین A_E و همچنین آنتی اکسیدان های مفید می تواند به عنوان یک نرم کننده و مرطوب کننده پوست در این روغن گیاهی عمل کند و به دلیل داشتن ویتامین A مانع از بروز چروک در سطح پوست می شود. بسیاری از دیگر ترکیبات این روغن کاملا ارگانیک می توانند با داشتن خواص آنتی باکتریال می تواند از بروز پیری زودرس جلوگیری کنند و پوست های خسته را جان تازه ای ببخشند.

بهترین روش برای درخشندگی پوست

اگر از خارش های پوستی و ایجاد کهیر در پوست خود رنج می برید و تمایل دارید تا همیشه پوستی درخشان با سطحی صاف داشته باشید. بدون شک استفاده از روغن چهل گیاه می تواند یکی از راه های پیشنهادی به شما باشد؛ زیرا وجود عصاره عناب در این روغن گیاهی سبب می شود تا پوست شما به یک خنکی مناسبی برسد و زمینه بروز خارش و کهیر را برطرف سازد.

کاسنی، گل گندم و کتان  یکی دیگر از ترکیبات این روغن گیاهی به شمار می آیند که حاوی ترکیباتی نظیر اسید لینولئيك هستند و به راحتی می توانند از پوست صورت محافظت کرده و آن را تقویت کنند، از طرفی از ایجاد چروک جلوگیری می کنند و بثورات جلدی را از بین می برند، کتان برای رفع سوختگی و همچنین پوسته شدن پوست هم بسیار موثر است. از همه مهمتر مصطکی موثرترین ماده ای است که در روغن ارگانیک چهل گیاه جلای پوست شما را تضمین می کند.

اثرات روغن طبیعی چهل گیاه برای پوست

اگر چه روغن چهل گیاه روغنی بسیار سودمند و شگفت انگیز است که می تواند در درمان بسیاری از امراض موثر باشد اما شاید بیشترین علاقه ای که خانم ها به این روغن گیاهی پیدا کرده اند به دلیل اثرات اعجاب انگیزی است که بر روی پوست از خود نشان می دهد. شاید بیشترین خواص این روغن در درمان بیماری های پوستی مانند آکنه، جوش های چرکی و عفونی، رفع جای جوش، آفتاب سوختگی و بسیاری عارضه های دیگر پوستی باشد.

مثلا مورد که یکی از مواد تشکیل دهنده این روغن گیاهی است با داشتن طبیعتی سرد و خشک در درمان تعداد بسیاری از بیماری های پوستی نقش بسزایی دارد.

دستورالعمل استفاده از روغن ارگانیک چهل گیاه

این روغن گیاهی بیشترین اثر بخشی خود را به صورت موضعی اعمال می کند. پس بهتر است برای رفع خشکی و داشتن پوستی شفاف و سالم قبل از خواب به اندازه یک قاشق چای خوری روغن طبیعی چهل گیاه را به پوست صورت مالیده و به خوبی ماساژ دهید تا روغن به میزان کافی جذب پوست شود و بعد از گذشت چندین ساعت پوست را به آرامی با آب ولرم بشویید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][gravityform id="1" title="true" description="false" ajax="false"][/vc_column][/vc_row]

توسط: رضا فتاح زاده

1399/01/19

برچسب ها:

دیدگاه شما

پذیرای نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.