ارتباط در واتس اپ

ارتباط در تلگرام

برو بالا

بهترین سفید کننده واژن

71

بهترین سفید کننده واژن

تیرگی واژن یکی از معضلات این روزهای خانم ها به حساب می آید این امر اعتماد به نفس را از آن ها گرفته و کیفیت رابطه ی  جنسی آن را پایین آورده است از این رو اغلب  آن ها به دنبال انواع سفید کننده واژن هستند. البته باید در نظر داشته باشید که استفاده از سفید کننده های واژن در مواردی اثر گذار است که تیرگی واژن شما ربطی به ژنتیک نداشته باشید و به اصطلاحی تیرگی واژن شما ارثی نباشد برای همین است که قبل از اینکه به دنبال سفید کننده های واژن باشید می بایست قبل از آن دلایل تیرگی واژن را بدانید تا بتوانید از آن ها جلوگیری نمایید. چراکه اغلب دلایل تیرگی واژن مربوط به سبک زندگی می باشد و شما به راحتی می توانید با رعایت آن ها از تیرگی مجدد پیشگیری نمایید.

دلایل تیرگی واژن

تیرگی واژن را نمی توان محدود به یک امر و یا علت دانست. تیرگی واژن می تواند همزمان چند دلیل داشته باشد و عوامل مختلفی نیز آن را تشدید می کنند برای همین است که گاها افرادی که بسیار رعایت می کنند و نکات لازم را رعایت می کنند نیز همچنان دچار تیرگی واژن می شوند  و این امر ناشی از این است که افراد عموما آشنایی زیادی با تمام روش ها ندارند. در این مبحث قصد داریم تا تمام دلایل تیرگی واژن را برای شما عنوان نماییم.

دلایل تیرگی واژن

نوع پوشش

از جمله مهم ترین دلایل تیرگی واژن نوع پوشش خانم های می باشد . عموما خانم ها علاقه ی خاصی به پوشیدن لباس های تنگ و چسپناک دارند. البته ممکن است این روش به آن ها نوعی اعتماد به نفس بدهد اما از طرفی سبب تیرگی واژن آن ها نیز می شود. لباس های تنگ و چسپناک تهویه را در ناحیه ی واژن محدود می کنند و مانع از تنفس صحیح پوستی در آن ناحیه می شوند. از طرفی این گونه لباس ها سبب افزایش دمان ناحیه ی مذکور و نیز عرق کردن آن می شوند . تمام این عوامل سبب افزایش تیرگی در ناحیه ی واژن می شود.

همیشه سعی کنید از لباس هایی استفاده کنید که تا حدی آزادی و جریان هوا را برای پوست فراهم کند و از طرف دیگر جنس آن ها حدالمقدور گیاهی و ضد حساسیت باشد تا واژن بیش از اندازه عرق نکند و دچار تیرگی نشود.

نوع پوشش

تمیز سازی و واژن و تاثیر آن در تیرگی

شاید بتوان گفت یکی از عمده دلایل تیرگی واژن همین بهداشت نا صحیح واژن باشد که سبب افزایش تیرگی آن می شود.بسیاری  از خانم ها در اصلاح مو های زاید واژن هیچ گونه حساسیتی به خرج نمی دهند و همین امر سبب عرق کردن بیشتر آن می شود. از طرفی استفاده تیغ و ژیلت برای اصلاح واژن نقشی بسیار منفی در تیرگی آن دارد. به صورت موکد توصیه می شود که حدالمقدور از تیغ و ژیلت برای تمیز سازی واژن استفاده نشود و تا جایی که مقدور است از روش های دیگر نظیر لیزر،کرم های موبر و... استفاده شود .

تمیز سازی و واژن و تاثیر آن در تیرگی

فعالیت بدنی و تاثیر آن در تیری واژن

فعالیت های بدنی از جمله ورزش، پیاده روی ، دوچرخه سواری و... از علل اصلی تیرگی واژن به حساب می آیند. این فعالیت ها سبب افزایش دما ، عرق کردن و ساییدگی ناحیه ی واژن می شود که خود یکی از علل اصلی تیرگی واژن به حساب می آید.

گرچه برای تعداد زیادی از افراد اجتناب از فعالیت و ورزش غیر ممکن است اما بهتر از حدالمقدور از فعالیت های که منجر به ساییدگی ناحیه ی  مذکور می شود خودداری نمایید تا واژن شما دچار تیرگی نشود.

 

اختلالات هورمونی و بارداری

در بسیاری از موارد اختلالات هورمونی سبب تغییر رنگدانه های ناحیه و لبه واژن می شود که بر اساس نوع و شدت تغییرات ، باعث تیرگی واژن در سطوح مختلف می شود. مشابه همین امر هم در حین بارداری رخ می دهد و فرد به دلیل تغییرات هورمونی در ناحیه ی مذکور دچار تیرگی می شود.

پیشگری و یا کنترل این امر تقریبا اجتناب ناپذیر است و شخص نمی تواند این تغییرات هورمونی را پیش بینی و یا از آن ها جلوگیری نماید. لذا اگر دلیل تیرگی واژن شما همین تغییرات هورمونی و یا بارداری باشد شما باید از یک سفید کننده مناسب برای سفید سازی واژن خود استفاده نمایید.

ژنتیک

ژنتیک نیز جزو آن دسته از عواملی می باشد که در تغییرات رنگ واژن بسیار موثر است. این مورد را نمی توان حتی با لیزر و سفید کننده های قوی نیز درمان کرد. عموم این افراد یکی از اعضای خانواده شان نیز دارای واژن تیره می باشد و این امر کاملا ارثی می باشد و تا کنون راهکاری علمی برای درمان آن یافت نشده است.

 دارو های مختلف و تاثیر آن ها در تیرگی واژن

تیرگی واژن را نمی توان صرفا به عوامل فیزیکی و سبک زندگی نسبت داد بلکه گاها برخی دارو های شیمیایی نیز تاثیر چشم گیری در تغییر رنگ این ناحیه دارند . لذا اگر به یک نوع دارو یا کرم بخصوص حساسیت دارید حتما مصرف آن را تحت نظر پزشک متخصص خود ادامه دهید.

مازاد بر این همواره در نظر داشته باشید که واژن یک اندام خاص با پوشش و بافت متفاوت از سایر نواحی می باشد لذا حفاظت از آن نیز مستلزم شرایط خاص خود می باشد.

 دارو های مختلف و تاثیر آن ها در تیرگی واژن

بهترین سفید کننده واژن

همانطور که در بالا ذکر کردیم داشتن یک واژن سفید از خواسته ی بسیاری از افراد است. اما پیشگیری از عوامل به وجود آورنده آن تقریبا محال به نظر می رسد چون برای رعایت هر کدام از دلایل فوق می بایست تغییرات عمده در سبک زندگی انجام داد. به همین سبب است که افراد بیشتر  استفاده از سفید کننده ها را ترجیح می دهند.

اما انتخاب یک سفید کننده مناسب برای بسیاری از افراد یک دغدغه ی اساسی است چون تقریبا انتخاب های بسیاری را پیش روی افراد می گذارند و شخص سردرگم می شود.

بسیاری از افراد سفید کننده های خانگی  مانند لیمو ترش و سیب زمینی و خیار و... را پیشنهاد می دهند. باید در نظر داشت که وظیفه ی اصلی این مواد سفید کنندگی نیست ! بلکه به مقادیر کم در ترکیبات آن ها موادی یافت می شود که می توان برای سفید کنندگی استفاده کرد. بسیاری از روش های خانگی اثر گذاری ضعیفی دارند و مدت زمان اثر گذاری آن ها بسیار طولانی است. همچنین قسمت عمده ی این ترکیبات اصلا آزمایش نشده اند و هیچ گونه تحقیق و یا اثبات علمی ندارند.برای همین است که افراد کمتر از آن ها استفاده می کنند.

برخی دیگر هم ممکن است از لیزر برای سفید سازی ناحیه ی واژن خود استفاده نمایند. اما هزینه ی سفید سازی واژن با لیزر بسیار گران است و عوارض و تاثیرات آن بر روی پوست نیز سبب می شود تا این افراد هم این روش را در اولویت خود قرار ندهند.

عموم افراد برای سفید سازی واژن خود به سفید کننده واژن گیاهی پناه می آورند. این مواد با داشتن ترکیبات ویژه خود بر روی رنگدانه های پوست تاثیر می گذارند و سبب می شوند تا پوست واژن کم کم از تیره به سفید تغییر رنگ دهد. اما انتخاب این سفید کننده واژن اصلی از تقلبی امری دشوار است چون فاکتور های تفاوت آن ها کمی به یکدیگر نزدیک هستند.

چنانچه شما تمایل به خرید یک سفید کننده واژن قوی و اصلی با ترکیبات گیاهی و تاثیر گذار دارید می توانید از سفید کننده های ما استفاده نمایید.ترکیبات اصلی این سفید کننده ها کاملا سبب تغییر رنگ واژن و از بین بردن تیرگی آن می شوند.

توسط: رضا فتاح زاده

1398/02/23

برچسب ها:

دیدگاه شما

پذیرای نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.