ارتباط در واتس اپ

ارتباط در تلگرام

برو بالا

بهترین راه های کاهش وزن سریع

111

بهترین راه های کاهش وزن سریع

شاید بتوان گفت که کاهش وزن سریع در دنیای صنعتی امروز  برای خیلی ها تبدیل به یک آرزو شده است. آرزویی که هرکس راهی برای آن پیشنهاد می دهد. کافی است تا یک سرچ کوچک در سطح نت داشته باشید تا بدانید که راه های کاهش وزن تا چه اندازه فراوان هستند. اما به جرات می توان گفت بیش از 80 درصد این روش ها من درآوردی هستند و یا اصلا هیچ نتیجه ای نداشته اند.

شاید شماهم در سطح اینترنت و تلویزیون و یا شبکه های اجتماعی به شعار های تبلیغاتی بر خورده باشید که ادعا می کنند در یک ماه می توانید 20 کیلو کاهش وزن داشته باشید. یا تنها با یک دوره استفاده از فلان قرص و یا بستن فلان کمربند و یا استفاده از نوع خاصی دستگاه ورزشی می توانید چندین کیلو کاهش وزن داشته باشید و به وزن ایده آل خود برسید.

مبنای راه های کاهش وزن سریع

اما آن چه واقعیت دارد این است که تمام این شیوه ها نوعی کلاهبرداری هستند تا شما را ترغیب کنند که از محصولات آنان استفاده نمایید. محصولاتی که منشاء آن ها نا مشخص است و هیچ مدرکی دال بر نتیجه بخشی آن ها وجود ندارد.

حقیقت این است که بر اساس یافته های پزشکی بدن یک شخص نمی تواند ماهیانه بیشتر از یک مقدار خاص وزن از دست بدهد (در حالت استاندارد) چراکه سیستم عصبی و ایمنی بدن با آن حجم از وزن سازگاری پیدا می کند و از دست دادن و یا سازگاری با وزن جدید نیازمند زمان بیشتر است.

مبنای راه های کاهش وزن سریع

پس همیشه این را به خاطر داشته باشید که همانگونه که نمی توان در مدت کمی وزن زیادی به دست آورد به همان شیوه هم نمی توان در مدت زمان کمی مقدار زیادی وزن از دست داد و لذا بهتر است فریب تبلیغات دروغین را نخورید و هیمشه برای کاهش وزن از راه هایی استفاده نمایید که بهترین بازدهی ها را داشته است.

اما این راه های اصولی و درست دقیقا کدام ها هستند؟ جواب این سوال را در ادامه برای شما آورده ایم. ما سعی کرده ایم تا بهترین و اصولی ترین راه ها را برای شما پیدا کنیم و به ترتیب اهمیت دسته بندی کنیم.

پارامتر های مختلفی در انتخاب این راهکار ها موثر هستند. و هر کس بسته به نیاز و موقعیت خود آن را انتخاب می کند. بعضی از افراد اصلا فرصتی برای ورزش ندارند و یا نمی توانند رژیم های غذایی سنگین بگیرند و یا اصلا نمی توانند هزینه های سنگین  دستگاه های ورزشی و یا باشگاههای ورزشی را بپردازند.

در زیر ما لیستی از بهترین راهکار هایی که برای کاهش وزن مورد استفاده قرار می گیرند را برایتان آورده ایم. این لیست از کم بازده ترین روش ها به به پر بازده ترین آن ها دسته بندی شده است.

در نظر داشته باشید که برای انتخاب میزان بازدهی یک روش صرفا میزان کاهش وزن آن روش لحاظ نشده است. بلکه مدت زمان اثر گذاری، سختی پیاده سازی روش ،میزان هزینه ی مصرفی و ... لحاظ شده اند و نیز اینکه صرفا روش هایی نام برده شده اند که برای لاغری سریع در بین افراد جامعه ایران شناخته شده هستند وممکن است به شما توصیه شوندو این بدین معنی نیست که این ها تنها روش ها هستند.

 

 

5_ استفاده از کمربند های لاغری برای کاهش وزن سریع

تقریبا می توان گفت هیچ شبکه ی ماهواره ای یا تلویزیونی نیست که یکی از رپورتاژ هایش برای خرید این دست از محصولات نباشد. اوج تبلیغات این محصولات در حدود سه سال قبل بود. گرچه هنوزم هستند شبکه ها و وبسایت هایی که برای این دست از محصولات تبلیغات می کنند. اما با مشخص شدن عدم تاثیر گذاری آن ها در بین عامه ی مردم دیگر مانند سابق خواهان ندارد.

بسیاری از این کمربند ها در داخلشان ویبراتوری کار گذاشته شده است که با لرزش های خود باعث وارد کردن شک های فیزیکی کوتاهی به موضع چربی می شود که حرکتی در آن ایجاد می کند و باعث القای نوعی نیروی جنبشی در بین سلول های چربی می شود.

استفاده از کمربند های لاغری برای کاهش وزن سریع

یک سری دیگر از این محصولات از سیستم بخار و القای گرما به سلول های چربی بهره می گیرند. با این شیوه که مخزن آب قابل تعویضی دارند که با انرژی الکتریکی آن را تبدیل به بخار می کنند و بخار تولید شده به نقطه ی دارای چربی اعمال می شود یعنی عملکردی مشابه سونای خشک با این تفاوت که در این دستگاه ها بخار روی یک نقطه ی موضعی اثر می گذارد.

شیوه ی دیگری از این دست محصولات که هنوز هم در بازار تبلیغات فراوانی دارد به صورت گن های لاغری هستند که این سری بر خلاف قبلی ها هیچ گونه فرایند عملکردی خاصی ندارند و صرفا عایق دمایی هستند و اجازه نمی دهند دمای بدن با محیط مبادله شود. و بدین ترتیب گرمای ایجاد شده در سطح پوست در همان نقطه باقی می ماند.

این شیوه بسیار خطرناک  است چرا که از تنفس صحیح و آزاد پوستی در آن ناحیه جلوگیری می نمایند و از آنجا که سلول ها نیازمند اکسیژن مداوم برای چربی سوزی هستند این شیوه دقیقا مانع آن ها می شود.

بصورت کلی می توان گفت که این دست از محصولات هیچ نتیجه ی ثمر بخشی را به خریداران خود نداده اند و لذا افراد جامعه سال هاست از آن ها استفاده نمی کنند.

اما نباید فراموش کرد که این دست از محصولات ساخته شده اگر ارجینال و تحت نظر مربی  و صد البته در کنار فعالیت های مکمل دیگر استفاده شود می تواند بسیار هم ثمر بخش باشد.

 

4_ چای سبز

برخلاف آن چه در جامعه ما مرسوم است کاربرد اصلی چای سبز برای کاهش وزن نیست بلکه مهم ترین کاربرد و البته اصلی ترین آن در جوامع پیشرفته جلوگیری از حمله ی قلبی می باشد!

چای سبز با داشتن ماده ی شیمایی" اپي گالوكاتشين گالات" در میان ترکیبات خود مانع از انجام چرخه پروتینی "استات یک" در درون سلول ها می شود. این چرخه ی پروتینی عموما بعد از یک حالت استرس زا مانند حمله ی قلبی رخ می دهد و ماده ی مذکور با جلوگیری از آن ، مانع مرگ سلول ها در طی یک حمله ی قلبی می شود.

البته به هیچ عنوان نمی توان منکر اثرات مفید چای سبز بر روی کاهش وزن شد.

چراکه مصرف منظم چای سبز در طول زمان باعث کاهش و کنترل وزن می شود چرا که چای سبز با داشتن پلي فنول هاي قوی و منحصر به فرد فعالیت آميلاز بزاق(آنزيم تجزيه كننده قندها) را مهار می نمایند و همین امر سبب می شود تا با کمترین عوارض سبب کاهش وزن در نقاط مختلف بدن مثل شکم،ران،پهلو ... شود.

البته باید در نظر داشت که چای سبز برای اثر گذاری مشخص به مدت زمان زیادی نیاز دارد تا نتیجه ی مطلوبی را ایجاد نماید اما در عوض می تواند چربی خون را نیز تا حدی کاهش دهد.

چای سبز برای کاهش وزن

3_ رژیم غذایی برای کاهش وزن سریع

می توان گفت یکی از پر سر و صدا ترین روش های  کاهش وزن همین رژیم های غذایی رایج امروزی می باشد.

رژیم های غذایی که برای کاهش وزن به کار می روند عموما به شیوه های گیاه خواری، خام خواری، پرهیز از کالری و... می باشد که فسلفه همه آن ها بر این اصل استوار است که کالری دریافتی را کم کرد بدون اینکه تغییر در میزان مصرف کالری ایجاد کرد.

حال این رژیم ها ممکن است اسامی مختلفی به خود بگیرد. برخی از آن ها تبلیغ ها و سر و صدای افراد مشهور و یا توصیه پزشکان معروف را پشت سر خود دارند.اما مبنای کار همگی آن ها به یک شیوه می باشد و به جهت کاهش میزان کالری دریافتی استفاده می شوند.

رژیم غذایی برای کاهش وزن سریع

رژیم غذایی به خودی خود غیر اصولی نیست و بصورت کلی مفید و موثر است اما نه هر رژیم غذایی که در اینترنت پیدا کنید!

رژیم غذایی می بایست متناسب با توده ی بدنی و میزان جذب و مصرف میزان کالری بدن شما صورت بگیرد.

اما متاسفانه در کشور ما هر چقدر وزن تان بیشتر باشد رژیم تان را سخت تر و غیر قابل اجرا تر می گذارند تا عملی تر شود. در حالی که هیچ اطلاعاتی مبتنی بر میزان کالری های مصرفی شخص در دسترس وجود ندارد.

مازاد بر این رژیم غذایی معایب دیگری نیز دارد که بر جنبه های مختلف زندگی یک شخص تاثیر دارد. در قدم اول باید گفت که چینش یک رژیم غذایی اصولی هزینه بر است و باید مدت زمان زیادی متحمل آن شد.همچنین شخص مجبور است تا علایق خود را زیر پا بگذارد و این برای بسیاری از افراد غیر قابل تصور است و همه این پارامتر ها سبب شده است تا رژیم غذایی به یکی از دشوار ترین راه های کاهش وزن تبدیل شود.

 

2_ ورزش برای کاهش وزن سریع

تقریبا نمی توان هیچ شخصی را پیدا کرد که از اهمیت ورزش و تاثیرات بسیار مفید آن بر روی سلامتی غافل باشد.ورزش تقریبا بر روی همه جنبه های سلامتی ما تاثیر می گذارد و به جرات می توان گفت که یکی از مفید ترین راهکار هایی است که می توان برای کاهش وزن بدان تکیه کرد . ورزش بر روی جنبه های روحی افراد هم تاثیر مثبت می گذارد و یکی از بدون عوارض ترین راه ها می باشد. اما چند عیب اساسی دارد که سبب شده است که اصلی ترین راه برای کاهش چربی به حساب نیاید. اصلی ترین راه سخت بودن و عدم دسترسی زمانی و مکان مناسب به تجهیزات و محیط مناسب برای ورزش می باشد.

حرکات ورزشی که برای کاهش وزن توصیه می شود عموما هوازی هستند و نیاز به تحرک فراوان دارند و این در زندگی شهری امروزی نیازمند تجهیزات و محیط ویژه خود می باشد. اغلب افرادی که در آپارتمان ها زندگی می کنند نمی توانند در منزل خود این حرکات را انجام دهند . مازاد بر این دستگاه های ورزشی عموما بسیار گران و جا گیر هستند و هرکسی قادر به استفاده نیست.

ورزش برای کاهش وزن سریع

هزینه ی اشتراک ماهیانه باشگاه های ورزشی هم عموما بسیار بالا می باشد و افراد نمی توانند در مدت زمان یاد شده در باشگاه حضور داشته باشند.

عیب بزرگ دیگری که به ورزش برای کاهش وزن سریع وارد است ،میزان سختی آن می باشد. تقریبا می توان گفت در هیچ یک از روش های کاهش وزن سریع شخص به اندازه ی ورزش کردن اذیت نمی شود.

اگر بخواهید صرفا به ورزش کردن برای کاهش وزن تکیه کنید باید سه فاکتور زمان ،هزینه  و البته تلاش طاقت فرسای بسیار را صرف کنید.

 

1_ استفاده از قرص و پودر لاغری برای کاهش وزن

این روز های می توان در هر وبسایت یا شبکه ای تبلیغی از قرص های کاهش وزن پیدا کرد.گرچه بسیار از این قرص ها تقلبی و و فاقد کیفیت هستند اما آیا واقعا قرص یا پودر لاغری هم وجود دارد که بتواند نتیجه ی  مناسب داشته باشد؟  آیا اصلا این راهکار اصولی است؟

در جواب باید گفت بله و تقریبا می توان گفت از نظر میزان هزینه مصرفی و مدت زمان ثمر بخشی و نیز عوارض و میزان سختی و آسانی عملکرد از همه رو ش ها به صرفه تر است.

گرچه متاسفانه تعداد موارد تقلبی تا حدی دید افراد را نسبت به این گونه محصولات از  بین برده است اما محصولات ارجینال واقعا تاثیر گذاری عالی نسبت به هزینه و زمان دارند.

این محصولات  به صورت گیاهی و شیمیایی عرضه می شوند که موارد گیاهی آن عارضه ای ندارد و بر روی سوخت و ساز بدن تاثیرات چشم گیری دارد. اما نمونه های شیمیایی آن ها تاثیرات مخرب بسیاری را به دنبال دارد و عموما همراه عوارض هستند.

شیوه ی عملکرد این محصولات عموما از سایر شیوه های دیگر دقیق تر است چراکه نه تنها با کاهش اشتها میزان کالری ورودی را کاهش می دهند بلکه با افزایش سوخت و ساز میزان کالری مصرفی شما را هم افزایش می دهند و با این روش به کاهش وزن شما سرعت می بخشند و چربی های نقاط مختلف را بصورت همسان کاهش می دهند. تمامی این موارد باعث شده است تا وزارت بهداشت هم به محصولات ارجینال هولوگرام  و مجوز های مخصوص اعطا نمایند و بدین طریق از آن ها حمایت نماید.

استفاده از قرص و پودر لاغری برای کاهش وزن

اما با افزایش تعداد افراد سود جو میزان نگرانی خریداران نسبت به تهیه محصولات ارجینال بیشتر شد ه است.

بخصوص که همه جا می توان تبلیغات آن ها را به وضوح مشاهده کرد.

چنانچه شما تمایل به اطلاعات بیشتر و یا خرید نمونه اصلی پودر های اصلی لاغری دارید می توانید اینجا را کلیک نمایید و پودر لاغری سوپرپلنت را تهیه نمایید که یکی از معدود محصولات در این زمینه لاغری می باشد  که موفق به اخذ مجوزات لازم شده و تاثیر گذاری آن توسط وزارت بهداشت تایید شده است. و تنها پودر گیاهی دارای مجوز آی آر سی از سازمان غذا و دارو میباشد.

این محصول با کاهش اشتها سبب کاهش کالری دریافتی و نیز با افزایش سوخت و ساز سبب افزایش مصرف کالری شما می شود و تمام این ها در حالی است که هیچ گونه عوارضی ندارد و کاملا گیاهی می باشد.

توسط: رضا فتاح زاده

1397/12/22

برچسب ها:

دیدگاه شما

پذیرای نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.