ارتباط در واتس اپ

ارتباط در تلگرام

برو بالا

افزایش فوق العاده سایز اندام تناسلی مردانه به روش سنتی

663

افزایش فوق العاده سایز اندام تناسلی مردانه به روش سنتی

آیا اندازه اندام تناسلی مردانه مهم است؟ این سوالی است که از دیرباز ذهن مردان را در سراسر دنیا به خود مشغول کرده است. اهمیت این موضوع برای مردان نشأت گرفته از تصوری است که در مورد نقش سایز اندام تناسلی مردانه در میزان موفقیت زندگی جنسی آن‌ها وجود دارد. اگر چه تاثیر اندازه اندام تناسلی بر میزان رضایت زنان به اثبات نرسیده است، تحقیقات نشان می‌دهد که داشتن یک اندام تناسلی بزرگ‌تر، باعث افزایش اعتماد به نفس مردان می‌شود. 

واضح است که برای حل این دغدغه، همواره راهکارهای پیشنهادی وجود داشته که البته برخی از آن‌ها نتیجه‌بخش نیز بوده‌اند. امروزه روش‌های متنوعی از جمله عمل‌های جراحی، تزریق چربی و استفاده از کرم‌ها و لوسیون‌های مختلف، برای افزایش سایز اندام تناسلی مردانه استفاده می‌شود که هر یک از آن‌ها مزایا و معایب خود را دارند. البته راهکارهای سنتی نیز برای این موضوع وجود دارد که برخی از آن‌ها تاثیر فوق‌العاده‌ای بر اندازه اندام تناسلی مردانه داشته‌اند. در این مطلب، به تعدادی از متداول‌ترین این راهکارها پرداخته می‌شود.

راهکارهای سنتی برای افزایش سایز اندام تناسلی مردانه

بسیاری از افراد در استفاده از لوبریکنت‌ها و ژل‌های صنعتی مردد هستند. دلیل این تردید به عوارض آشکار و پنهان مواد شیمیایی و داروهای صنعتی بازمی‌گردد. بر همین اساس، بسیاری از آقایان ترجیح می‌دهند برای جلوگیری از بروز ضررهای جانبی، به سراغ روش‌های سنتی‌تر بروند. علاوه بر این، ممکن است برخی از افراد به دلیل خجالت یا کمبود اعتماد به نفس، ترجیح بدهند راهکارهایی که به تنهایی و در خانه قابل اجرا هستند را امتحان کنند. 

در ادامه این مطلب، سه دسته کلی از راهکارهای سنتی برای افزایش سایز اندام تناسلی مردانه معرفی می‌شوند. این سه دسته عبارت‌اند از: افزایش اندازه اندام تناسلی از طریق ورزش، افزایش اندازه اندام تناسلی از طریق تغذیه و افزایش اندازه اندام تناسلی به کمک گیاهان دارویی.

افزایش سایز اندام تناسلی مردانه از طریق ورزش

بسیاری از مردان در تلاش برای به دست آوردن آلت تناسلی بزرگ‌تر، به دنبال روش‌های فاقد خطرات قرص‌ها و دستگاه‌های متداول در این زمینه هستند. ورزش راه‌حل بسیار مناسبی برای این گروه است اما منظور از ورزش، گذراندن چند ساعت از روز در باشگاه‌های بدنسازی و انجام تمرین‌های دشوار نیست. شما می‌توانید با اختصاص دادن 5 دقیقه از زمان روزانه خود به انجام چند حرکت ساده، با روشی ایمن، سایز اندام تناسلی مردانه خود را افزایش دهید. 

تمرین‌های کششی

انجام حرکات کششی یکی از محبوب‌ترین راه‌ها برای افزایش سایز اندام تناسلی مردانه است. انجام چند تمرین کششی شاید فقط پنج دقیقه از زمان شما را بگیرد اما تاثیر آن شگفت‌انگیز خواهد بود. 

تمرین اول

برای انجام این تمرین، آلت تناسلی خود را از قسمت پشتی آن در دست بگیرید به طوری که خیلی محکم یا خیلی شل نباشد. اکنون آن را به سمت پایین زانوی خود بکشید. در این حالت کمی احساس کشیدگی خواهید کرد اما درد و ناراحتی قابل توجهی ندارید.

اندام تناسلی خود را به مدت 20 تا 30 ثانیه نگه دارید سپس آن را به حالت اولیه برگردانید و بعد دوباره آن را در دست بگیرید و به سمت بالا (به سمت شکم خود) بکشید. 20 تا 30 ثانیه دیگر در همین حالت باقی بمانید و سپس آن را به سمت راست و چپ بکشید.

اندام تناسلی خود را به مدت 20 تا 30 ثانیه در حالت کشیده نگه دارید و بعد آن را به حالت اولیه بازگردانید. به منظور افزایش سایز اندام تناسلی مردانه، پس از کمی استراحت، این حرکت را 5 بار از ابتدا تا انتها تکرار کنید و بعد از هر بار چند ثانیه بی‌حرکت باقی بمانید.

تمرین دوم

این تمرین شباهت زیادی به تمرین افزایش سایز اندام تناسلی مردانه که در قسمت قبل به آن اشاره شد، دارد با این تفاوت که دارای کمی پیچ و تاب است و حدود پنج دقیقه نیز طول خواهد کشید. جهت انجام این تمرین، اندام تناسلی مردانه را از قسمت زیرین آن بگیرید و محکم به سمت بیرون بکشید.

مانند حرکت قبل، وجود کمی احساس کشیدگی طبیعی است اما نباید احساس درد داشته باشید. اکنون اندام تناسلی خود را به شکل دورانی حرکت دهید و هم‌زمان حالت کششی را نیز حفظ کنید. با استفاده از دست راست خود آن را در خلاف جهت عقربه ساعت بچرخانید و برای چرخش در جهت عقربه ساعت از دست چپ خود استفاده کنید. چرخش شما باید حدود 30 ثانیه طول بکشد و برای هر جهت، حداقل سه چرخش انجام دهید. 

 

تمرین جلگینگ

این تمرین بسیار ساده اما موثر است و علاوه بر افزایش سایز اندام تناسلی مردانه ، به بهبود نعوظ آن نیز کمک می‌کند. روش انجام این کار به این شکل است که ابتدا باید اطمینان حاصل کنید اندام تناسلی مردانه تا حدی گرم باشد. برای گرم کردن آن می‌توانید از یک حوله که چند دقیقه‌ای در آب گرم خیس شده است، استفاده کنید. مقداری روان‌کننده (مانند روغن کودک، وازلین یا روغن خراطین) را به دستان خود بزنید و مقدار کمی نیز روی اندام تناسلی بریزید. سپس انگشت اشاره خود را حلقه کنید و به انگشت شست بچسبانید به گونه‌ای که اندام تناسلی شما در فضای حلقوی میان دو انگشت قرار گیرد (دست شما حالتی شبیه به علامت OK را خواهد ساخت). دست خود را نزدیک استخوان لگن نگه دارید و فشار کافی را حفظ کنید و از قسمت زیرین به سمت سر آلت تناسلی خود بکشید. برای افزایش سایز اندام تناسلی مردانه، این روند را به تعداد دفعات زیاد تکرار کنید اما دقت کنید که انجام این حرکت باید به آرامی صورت گیرد و باعث ایجاد درد نشود.

تمرین کگل

تمرین منظم کگل باعث نعوظ قوی‌تر و طولانی مدت می‌شود زیرا این تمرین رسیدن جریان خون به آلت تناسلی را بهبود می‌بخشد. برای انجام این تمرین به حدود 30 دقیقه زمان نیاز دارید. در مرحله اول، شما باید در زمان توقف ادرار، عضله PC  خود را شناسایی کنید. بعد از شناسایی، این عضله را حدود پنج ثانیه در حالت انقباض نگه دارید و سپس آن را رها کنید. کمی استراحت کنید و این حرکت را چندین بار دیگر (تا جایی که می‌توانید) تکرار کنید تا سایز اندام تناسلی مردانه شما زودتر افزایش یابد.

تمرین کشش در جهت مخالف

کشش مخالف یکی دیگر از تمرینات موثر در افزایش سایز اندام تناسلی مردانه است. انجام این تمرین در پنج دقیقه نیز امکان‌پذیر است. ابتدا با یک دست آلت تناسلی خود را از قسمت زیرین آن بگیرید؛ به گونه‌ای که خیلی سفت یا خیلی شل نباشد. سپس با دست دیگر خود، قسمت بالایی اندام تناسلی را به کمک دو انگشت شست و اشاره (شکلok) نگه دارید. دو دست خود را در دو جهت مخالف بکشید. یعنی دست نزدیک سر اندام تناسلی را به سمت بالا و دست دیگر را بدون این که دردی برای شما ایجاد کند به سمت پایین بکشید. این وضعیت را حدود 30 ثانیه حفظ کنید و سپس هر دو دست خود را بی‌حرکت نگه دارید. پس از انجام این حرکت به تعداد کافی، اجازه دهید سایز اندام تناسلی مردانه شما به حالت اولیه بازگردد..

 

افزایش سایز اندام تناسلی مردانه از طریق تغذیه

چندین مطالعه نشان داده است که وقتی از غذاهای سالم در رژیم غذایی خود استفاده می‌کنید، اندام تناسلی شما به طور خودکار عملکرد بهتری خواهد داشت. غذاهایی که باعث گرفتگی رگ‌ها می‌شوند، تأثیر نامطلوبی بر قلب شما می‌گذارند و در نهایت میزان خون با کیفیتی که به آلت تناسلی جریان دارد را محدود می‌کنند. اندام تناسلی مردانه از خون جریان یافته درون رگ‌های آن برای بزرگ‌تر شدن استفاده می‌کند. اگر شریان‌های خون‌رسانی به آن مسدود شده باشند، رسیدن به سایز اندام تناسلی مردانه دلخواه برای شما دشوار خواهد بود. بنابرین بهتر است مصرف مواد غذایی زیر را در برنامه روزانه خود بگنجانید.

غذاهای دریایی

تحقیقات نشان داده است که مصرف غذاهای دریایی علاوه بر این که می‌تواند برای میل جنسی مفید باشد، در ایجاد نعوظ‌های قوی‌تر نیز نقش بسزایی دارد. به طور خاص، صدف‌ها به این علت که سرشار از روی (عنصر اصلی موجود در مکمل‌های تقویت سایز اندام تناسلی مردانه) هستند، به عنوان یک درمان سنتی در این زمینه استفاده می‌شوند. ضمن این که اضافه کردن صدف‌ها به رژیم غذایی، به بهبود عملکرد پروستات و تولید اسپرم نیز کمک می‌کند.

 

پیاز

اگر چه تا همین دو قرن اخیر تاثیرات پیاز بر کارکرد بدن به طور دقیق مشخص نبوده است، اما مردم از گذشته‌های دور با خواص درمانی پیاز آشنا بوده‌اند. امروزه به منظور ایجاد گردش خون سالم در بدن، مصرف پیاز به طور موکد توصیه می‌شود. از دیگر مزایای مصرف پیاز، جلوگیری از لخته‌شدن خون است. اما نکته‌ای که شاید به ندرت به آن پرداخته شده باشد، تاثیر پیاز بر جریان خون اندام تناسلی است. افزایش جریان خون در آلت تناسلی علاوه بر تضمین سلامت پروستات، در طولانی مدت تاثیراتی هم بر افزایش سایز اندام تناسلی مردانه دارد.

موز

نتایج بیشتر مطالعات حاکی از آن است که مردانی که قلب سالمی دارند، می‌توانند سایز اندام تناسلی مردانه خود را تا حدود چند سانتی‌متر افزایش دهند. موز یکی از میوه‌های غنی از پتاسیم است و پتاسیم کلید سلامت قلب و عروق به شمار می‌رود. مصرف موز سطح سدیم را در بدن کاهش می‌دهد و گردش خون را در بدن بهبود می‌بخشد. قلب سالم و گردش خون مناسب از اصلی‌ترین عواملی هستند که به شما کمک می‌کنند نعوظ بیشتری داشته باشید. بنابراین مصرف مرتب موز در برنامه غذایی به شما کمک می‌کند تا در بازه زمانی کوتاه‌تری به نتایج دلخواهتان برسید.

 اسفناج

این گیاه گلدار خوراکی یک ماده غذایی بسیار مفید در افزایش سایز اندام تناسلی مردانه است. اسفناج یک منبع سرشار از منیزیم است و خوردن آن باعث گشاد شدن رگ‌های خونی و تسهیل جریان خون روان در آلت تناسلی می‌شود. مصرف منظم اسفناج به راحتی می‌تواند در افزایش اندازه آلت تناسلی و داشتن نعوظ بهتر به شما کمک کند.

هندوانه

هندوانه‌ها دارای مقدار زیادی آمینو اسید سیترولین هستند که بر افزایش سایز اندام تناسلی مردانه موثر است. این میوه به اسیدهای آمینه L-arginine معروف آلت تناسلی مردانه تبدیل می‌شود که تولید اکسید نیتریک را تحریک کرده و جریان خون به آلت تناسلی را افزایش می‌دهد. مصرف هندوانه به اتساع رگ‌های خونی کمک می کند و از این طریق بر اندازه آلت تناسلی اثر می‌گذارد.

 

افزایش سایز اندام تناسلی مردانه به کمک گیاهان دارویی

استفاده از گیاهان دارویی برای درمان بیماری‌ها یا مشکلات مختلف از گذشته کاربرد زیادی داشته است. امروزه بخش زیادی از این درمان‌ها زیر نظر طب سنتی انجام می‌شود. در حوزه راهکارهای افزایش سایز اندام تناسلی مردانه نیز، گیاهان دارویی تاثیرات قابل توجهی داشته‌اند. تعدادی از پرکاربردترین این موارد در ادامه معرفی می‌شوند.

روغن خراطین

یکی از کاربردی‌ترین روش‌های سنتی برای بزرگ کردن سایز اندام تناسلی مردانه استفاده از روغن خراطین است. این روغن قدرت حجم‌دهندگی بالایی دارد. روغن خراطین را می‌توانید از داروخانه‌های گیاهی تهیه کنید. استفاده از این روغن برای ماساژ اندام تناسلی در یک بازه زمانی 2 تا 4 ماهه تاثیر فوق‌العاده‌ای بر سایز اندام تناسلی مردانه دارد. 

روغن زالو

کاربرد روغن زالو کاملا مشابه روغن خراطین است. اگر چه در گذشته این دو نوع روغن بیشتر برای کاربردهای زیبایی و آرایشی استفاده می‌شدند اما امروزه کاربرد عمده آن‌ها افزایش سایز اندام تناسلی مردانه است. بهتر است قبل از شروع ماساژ، با یک حوله گرم آلت تناسلی خود را گرم کنید. تکرار ماساژ در طول روز شما را زودتر به نتیجه دلخواهتان می‌رساند. بهترین زمان برای انجام ماساژ با روغن زالو یا روغن خراطین، آخر شب و پیش از خواب است.

جینسینگ

نام جینسینگ را شاید در سریال‌های کره‌ای شنیده باشید. دلیل این موضوع این است که جینسینگ یکی از محصولات اصلی کشور کره به شمار می‌رود که دارای خواص دارویی متعددی است. انواع قرمز رنگ این گیاه در مکمل‌های افزایش سایز اندام تناسلی مردانه استفاده می‌شود. البته ممنوعیت‌هایی نیز برای مصرف این گیاه و مکمل‌های آن وجود دارد. به طور کلی استفاده از این گیاه به افرادی که اختلالات خواب یا مشکلات قلبی دارند توصیه نمی‌شود.

جینکو بیلوبا 

جینکو بیلوبا یک گیاه بومی است که مدت طولانی به منظور افزایش طول آلت تناسلی مورد استفاده قرار گرفته است. تحقیقات نشانی از تاثیر جینکو بیلوبا بر سایز اندام تناسلی مردانه ندارند اما از این گیاه در درمان اختلالات جنسی استفاده می‌شود. گیاه جینکو بیلوبا معمولا به شکل چای یا دمنوش مصرف می‌شود. 

کارلا 

مصرف این گیاه در طب سنتی چینی بسیار متداول است. البته خاصیت اصلی این گیاه ضد ویروس و ضد باکتری بودن آن است و بیشتر برای درمان عفونت‌های ویروسی و باکتریایی استفاده می‌شود. اما به توجه به خاصیت جوانسازی آن و تاثیراتی که بر سلامت سیستم ایمنی بدن دارد، مصرف آن به عنوان یک گزینه احتمالی در افزایش سایز اندام تناسلی مردانه توصیه می‌شود.

در پایان، اگر به دنبال افزایش سایز اندام تناسلی مردانه با استفاده از روش‌های سنتی و بدون عوارض جانبی هستید، می‌توانید با بازدید از وب‌سایت بالسینو محصولی متناسب با نیاز خود را انتخاب و خریداری کنید.

توسط: رضا فتاح زاده

1400/03/30

برچسب ها:

دیدگاه شما

پذیرای نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.