ارتباط در واتس اپ

ارتباط در تلگرام

برو بالا

از کجا روغن خراطین بخریم؟

133

از کجا روغن خراطین بخریم؟

روغن خراطین روغن طبیعی است که از یک‌گونه کرم خاکی به‌نام ایزنیا فتیدا (Eisenia fetida) استخراج می‌شود. روغن خراطین به‌دلیل برخورداری از خواص بی‌نظیر امروزه محبوبیت زیادی بین افراد پیدا کرده ‌است. کاربرد روغن خراطین در حجم‌دهی و لیفت اندام‌های بدن به‌صورت طبیعی باعث شده ‌است بسیاری از افرادی که علاقه‌ای به جراحی و تزریقات ندارند روغن خراطین را که روشی طبیعی، بدون خطر و تأثیرگذار است را امتحان کنند. خرید روغن خراطین اصل با وجود نمونه‌های تقلبی موجود در بازار کار مشکلی است. اگر شما هم می‌خواهید تفاوت روغن خراطین اصل و تقلبی را تشخیص دهید و خرید مطمئنی داشته ‌باشید این مطلب را از دست ندهید.

خواص معجزه کننده روغن خراطین

روغن خراطین دارای مواد مغذی زیادی مانند اسیدهای چرب امگا 3، امگا 6، امگا 9 و ویتامینE است. به‌دلیل خاصیت ضد میکروبی، آنتی‌اکسیدانی و خواص احیاکننده چشمگیری که دارد باعث شده افراد زیادی متقاضی خرید روغن خراطین باشند. روغن خراطین نسبت به کرم‌ها، لوسیون‌ها و ژل جایگزینی بدون خطر برای افرادی است که به‌دنبال حجم‌دهی و فرم‌دهی بدن به‌صورت طبیعی هستند.

8 کاربرد روغن خراطین را بشناسید

برخورداری از منبع غنی از الانتئین و کلاژن باعث شده ‌است از روغن خراطین به‌عنوان یک محصول طبیعی برای حجم دهی و فرم دهی بدن به‌صورت طبیعی و نامحسوس استفاده شود. این روغن جایگزینی مناسب نسبت به کرم و لوسیون‌های شیمیایی موجود در بازار برای جوان‌سازی و لیفت پلک و رشد مو است. روغن خراطین موارد استفاده زیادی دارد که در این مطلب کاربردهای آن را توضیح می‌دهیم.

کاربرد روغن خراطین برای مو

روغن تراپی روشی مؤثر برای جلوگیری از آسیب دیدگی‌های مو است. روغن خراطین به‌دلیل داشتن منابع غنی از قبیل پروتئین، ویتامین ب12، مواد آلی و معدنی یک منبع مفید برای مو است. این روغن خاصیت ترمیم کنندگی، رشد، آبرسانی، سم‌زدایی، درخشندگی، درمان زبری و خشکی را برای مو دارد. با استفاده از ماساژ کف سر با روغن خراطین می‌توانید افزایش خون‌رسانی به پوست سر را تحریک کنید. این‌کار باعث تحرک فولیکول‌های رشد مو می‌شود.

حجم‌دهی سینه و باسن

داشتن سینه‌ها و باسن خوش‌فرم خواسته هر خانمی می‌تواند باشد. مواد مغذی موجود در این روغن بدون عوارض جانبی به رشد و حجم دهی این نواحی سرعت زیادی می‌بخشد. شما می‌توانید با استفاده از این محصول خطرات محتمل ناشی از جراحی‌های زیبایی را کاهش دهید؛ همچنین این محصول برای لیفت سینه و باسن اثرگذار است.

حجم دهی لب و گونه

داشتن لب‌های بزرگ و طبیعی امروزه بسیار محبوب شده ‌است. خرید روغن خراطین روی بافت‌های نازک و اسفنجی تأثیر بیشتری می‌گذارد. از روغن خراطین اصل می‌توان برای حجم دهی لب‌ها و گونه به‌صورت طبیعی کمک گرفت. دقت داشته ‌باشید عملکرد روغن خراطین مشابه بوتاکس یا و یا روش‌های تزریقی دیگر برای افزایش حجم دهی نیست. این روغن دارای مکانیسم عملی طبیعی بوده و ناحیه‌ای را که قصد حجیم کردن آن را دارید حدود 1.75 برابر افزایش حجم می‌دهد. برای گرفتن نتیجه دلخواه باید دوره استفاده از آن به‌صورت مداوم و منظم طی شود.

افزایش حجم عضلات و آلت تناسلی مردان

ورزشکاران زیادی با تزریق آمپول‌های هورمونی و پودرهای شیمیایی به‌دنبال راهی برای افزایش حجم اندام‌های بدن خود هستند. ورزشکاران پرورش اندام برای سرعت دهی رشد عضلات و حجم دهی به عضلات خود می‌توانند از این روغن استفاده ‌کنند؛ همچنین کوچک بودن آلت تناسلی در مردان باعث شده ‌است اعتماد به نفس آنان کاهش یابد و دچار اضطراب شوند. آقایان اگر به‌دنبال روشی اثربخش و طبیعی برای بزرگ کردن آلت تناسلی خود هستند روغن خراطین با افزایش خون‌رسانی در این ناحیه باعث رشد و حجیم شدن این ناحیه می‌شود که طول درمان آن بین 3 الی 6 ماه است.

رفع گودی زیر چشم

از دیگر موارد استفاده روغن خراطین رفع گودی و سیاهی زیر چشم است. خرید روغن خراطین با افزایش خون‌رسانی در این ناحیه، امگا 3 و ویتامین E موجود در آن به رفع سیاهی و گودی زیر چشم کمک بسیاری می‌کند. شما می‌توانید چند قطره از این محصول را زیر چشم هایتان بریزید و به آرامی ماساژ دهید و پس از گذشت 5 تا 10 دقیقه با آب سرد بشویید.

رفع ترک‌های ناشی از زایمان

پس از زایمان به‌دلیل کشیدگی پوست ترک هایی در ناحیه شکم ظاهر می‌شود که برای رفع آن می‌توان از روغن خراطین استفاده‌ کرد. شما می‌توانید پس از گذشت 40 روز از زایمان این روغن را به ‌مدت 5 دقیقه روی شکم خود ماساژ دهید به‌طور معمول پس از گذشت 25 تا 55 روز استفاده منظم و مداوم از این روغن می‌توانید نتیجه آن را روی ترک‌ها و لیفت پوست شکم خود ببینید.

تسکین دردهای مفصلی

روغن خراطین به‌دلیل افزایش جریان خون در رگ‌ها و برخورداری از مواد مغذی می‌تواند در تسکین دردهای مفصلی نقش به سزایی داشته ‌باشد. شما می‌توانید چند قطره از این روغن را روی ناحیه‌ای که درد می‌کند بریزید؛ البته دقت داشته ‌باشید که زخم باز نباشد. محل مورد نظر را ماساژ دهید سپس روی آن را با پارچه‌ای گرم بپوشانید تا تأثیرگذاری بهتری داشته ‌باشد. این‌کار را 2 بار در روز تکرار کنید تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

جوان‌سازی پوست

با افزایش سن به‌دلیل کاهش تولید کلاژن در بدن افراد دچار چین و چروک و افتادگی در پوست می‌شوند. خرید روغن خراطین اصل به‌دلیل داشتن مواد غنی و کلاژن کمک بسیاری در بهبود شرایط سلامتی پوست، رفع خط اخم و چروک‌های ناشی از پیری و افتادگی پوست کرده و باعث جوان‌سازی پوست می‌شود؛ همچنین می‌تواند جایگزین مناسبی نسبت به کرم‌ها و سرم‌های موجود در بازار برای درخشندگی، نرمی و لطافت پوست باشد.

مدت‌زمان تأثیر گذاری روغن خراطین

روغن خراطین نمی‌تواند اثرگذاری لحظه‌ای مانند تزریق ژل ها و جراحی داشته ‌باشد تأثیر این محصول با توجه به طول دوره استفاده شما متفاوت است، اما با استفاده منظم و دراز مدت روغن خراطین می‌تواند اثراتی نزدیک به فرآیندهای درمانی غیرطبیعی داشته‌ باشد. در صورت خرید روغن خراطین و گرفتن نتیجه مورد نظر نباید استفاده از آن را متوقف کنید چون ممکن است نتایج به‌دست‌آمده از بین برود.

نحوه استفاده روغن خراطین

روغن خراطین طبیعی است و برای استفاده موضعی تولید شده که تقریباً با انواع پوست به‌جز پوست‌های مستعد به جوش سازگاری دارد. برای گرفتن نتیجه مطلوب از روغن خراطین، بهتر است اقدامات زیر را انجام دهید.

  1. ناحیه‌ی مورد نظر را شستشو دهید و خشک کنید.
  2. قسمت مورد نظر را ماساژ دهید تا گرم شود
  3. چند قطره از روغن را روی ناحیه مورد نظر بریزید
  4. به‌مدت 5 دقیقه اندام مورد نظر را ماساژ دهید.
  5. بعد از تمام ماساژ یک‌پارچه نم‌دار را روی اندام مورد نظر قرار دهید.

برای گرفتن نتیجه مطلوب بهتر است این مراحل را 2 بار در روز تکرار کنید. البته تنها در صورت استفاده از روغن اصل نتیجه مطلوب حاصل می‌شود.

روغن خراطین اصل چه ویژگی دارد؟

روغن خراطین اصل به‌دلیل شرایط خاص تولید آن کمیاب است. شاید در بازار محصولات تقلبی تحت‌عنوان روغن خراطین به فروش برسد اما لازم است بدانید روغن خراطین اصل دارای غلظت بالایی است که بوی تند و ناخوشایندی دارد و به‌راحتی جذب پوست می‌شود. نمونه خالص روغن خراطین به‌رنگ قهوه‌ای است.

خرید روغن خراطین اصل

با توجه به روغن‌های تقلبی و کارخانه‌ای موجود در بازار که کارایی موردنظر را ندارند کار عاقلانه‌ای نیست بدون اطلاعات و تحقیق اقدام به خرید روغن خراطین کرد. روغن خراطین به‌دلیل محبوبیت زیادی که در سال‌های اخیر به‌دست آورده ‌است فرصتی پیدا شده برای سودجویان بازار تا از این طریق محصولات تقلبی خود را تحت ‌عنوان روغن خراطین اصل به فروش برسانند. ما پیشنهاد می‌کنیم محصول مورد نظر خود را از طریق فروشگاه و عطاری اینترنتی بالینسو به ‌صورت مطمئن خریداری کنید. به دنبال فروشگاهی باشید که مشتریان راضی دارد و این مشتریان به اصل بودن محصول مورد نظر اقرار می‌کنند. از طرفی تجربه و اعتبار فروشگاه را نیز نباید نادیده گرفت. هیچ فروشگاه معتبری اعتبار خود را با فروش روغن خطراطین غیراصل به خطر نمی‌اندازد. بنابراین باید به دنبال مجموعه‌ای معتبر و باتجربه بود. بالینسو مجموعه‌ای از افراد کارشناس در تهیه و عرضه انواع روغن‌های طبیعی دارد. برای خرید اینترنتی روغن خراطین می‌توانید به وب‌سایت این فروشگاه رجوع کنید و خرید مطمئنی داشته‌ باشید.  

جمع‌بندی

روغن خراطین یک روغن طبیعی است که از گونه‌ای کرم خاکی در شرایطی خاص به‌دست می‌آید. این روغن موارد استفاده زیادی دارد، اما مهم‌ترین کاربرد آنکه باعث شده ‌است محبوبیت زیادی بین افراد پیدا کند حجم‌دهی و فرم دهی آن به اعضای بدن به‌صورت طبیعی است، اما خرید روغن خراطین در بازار کار مشکلی است. برای خرید روغن خراطین اصل بهتر است به دنبال فروشگاهی معتبر باشید که مشتریان از خرید خود رضایت خاطر داشته باشند. این موضوع را از طریق کامنت‌های صفحه فروش هر سایت می‌توان متوجه شد. به هر فروشگاه اینترنتی اعتماد نکنید و برای خریدی مطمئن حتما تحقیقات لازم را انجام دهید. شما می‌توانید برای خرید و تشخیص نمونه اصل آن با کارشناسان تولید ما در ارتباط باشید. اگر شما هم تجربه خرید این محصول را داشته‌اید نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

توسط: رضا فتاح زاده

1401/07/24

برچسب ها:

دیدگاه شما

پذیرای نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.