ارتباط در واتس اپ

ارتباط در تلگرام

برو بالا

نحوه نگهداری روغن خراطین چگونه است؟

422

نحوه نگهداری روغن خراطین چگونه است؟

روغن خراطین روغنی طبیعی است که از نوعی کرم خاکی قرمز رنگ استخراج می‌شود. تمام خانم‌ها و آقایان می‌توانند برای افزایش حجم قسمت‌های مختلف بدن از این روغن استفاده کنند. به‌طورکلی استفاده از این روغن خواص بسیاری دارد، اما نکته مهمی که باید اطلاعات لازم را درمورد آن کسب کنید نحوه نگهداری روغن خراطین و افزایش طول عمر آن است. حال ممکن است سوالاتی مانند برای افزایش ماندگاری روغن خراطین باید چه کارهایی انجام داد، ذهن شما را به خود مشغول کند. برای گرفتن  پاسخ سوالات خود پیشنهاد می‌دهیم ادامه مطلب را از دست ندهید.

روغن خراطین و مزایای آن را بهتر بشناسید

روغن خراطین از نوعی کرم قرمز رنگ گرفته می‌شود و برای پوست خواص زیادی دارد. درواقع با انواع مختلف پوست سازگار است و برای استفاده موضعی بسیار کاربرد دارد. غلظت روغن خراطین بسیار بالا بوده و بوی آن نامطبوع و تند است. به‌طورکلی این روغن سرشار از پروتئین، آمینواسید، آلانتوئین و اسیدهای چرب مانند امگا 6، 3 و 9 است. ترکیبات ارگانیک و طبیعی موجود در این روغن به جوانسازی پوست، رفع چین و چروک و رفع تیرگی‌های پوست کمک می‌کند. همچنین خانم‌ها و آقایان می‌توانند از این روغن برای افزایش حجم اندام‌ها و سفت و بزرگ‌شدن سینه، فرم‌دهی و افزایش حجم باسن، افزایش سایز اندام تناسلی مردان و درشت کردن لب استفاده کنند. از سوی دیگر با توجه به وجود اسیدآمینه و پروتئین در ترکیب این روغن، استفاده از آن به صورت مداوم تاثیر به‌سزایی در بهبود و تقویت ساقه مو دارد. روغن خراطین روشی طبیعی برای افزایش سایز بدن است

روغن خراطین و آشنایی با نحوه نگهداری از آن

روغن خراطین، روغنی دو فاز است که باید دور از نور خورشید قرار گیرد؛ زیرا اگر به مدت 2 الی 3 ساعت نور خورشید به صورت مستقیم به آن بتابد، شکل ظاهری خود را از دست داده و خراب می‌شود. لازم به ذکر است که باید از قرار دادن این روغن درون یخچال نیز خودداری کنید. بهترین مکان برای نگهداری آن در محلی دور از آفتاب مانند کابینت یا کمد و در دمای متعادل است. همچنین برای جلوگیری از ورود اکسیژن، پس از هر بار استفاده باید درب ظرف را محکم ببندید.

آشنایی با نکات مهم درباره نحوه نگهداری روغن خراطین

برای افزایش طول عمر روغن خراطین بهتر است به نکات زیر توجه داشته باشید:
  • از آنجایی که در این روغن الانتین وجود دارد، باید از قرار دادن آن در مقابل نور خورشید خودداری کنید؛ زیرا تابش نور خورشید باعث از بین رفتن خاصیت این ماده می‌شود.
  • بهتر است این روغن را درون شیشه‌های تیره و مات نگهداری کنید، با انجام این کار می‌توانید از روغن در برابر اشعه فرابنفش خورشید محافظت ‌کنید.
  • از آنجایی که طبع روغن خراطین بسیار گرم است نباید از آن در مکان‌هایی با دمای بالاتر از 40 درجه سانتی‌گراد نگهداری شود.
  • پس از استفاده از روغن نباید به مدت 14 ساعت اندام روغن زده را شست.
  • بعد از جذب شدن کامل روغن دیگر نگران تعریق بدن و محل موردنظر نباشید؛ زیرا بعد از انجام ماساژ روغن به صورت کامل جذب پوست خواهد شد.
  • برای بررسی اصل بودن روغن می‌توانید مقداری از آن را روی کف دست خود بریزید و سپس بررسی کنید.
  • برای گرفتن نتیجه مطلوب باید روغن را در محیطی با دمای مناسب (نه بسیار سرد و نه بسیار گرم) نگهداری کنید.
در این قسمت سعی کردیم به بررسی نکاتی مهم برای افزایش میزان ماندگاری روغن خراطین بپردازیم. برای کسب نتیجه دلخواه و افزایش سایز اندام موردنظر علاوه بر صبوری و استفاده به‌ صورت مداوم باید به درستی و در محلی مناسب روغن را نگهداری کنید.

خرید روغن خراطین از فروشگاه‌های معتبر

در مرحله اول باید شما از اصل بودن روغن اطمینان یابید. یکی از روش‌های مناسب برای تشخیص اورجینال بودن روغن، وجود بقایای کرم قرمز رنگی است که روغن از آن گرفته می‌شود. همچنین روغن خراطین اصلی بوی تند و نامطبوع دارد که بوی آن زننده است. در غیر این صورت روغن شما تقلبی خواهد بود. درواقع بعد از ماساژ روغن روی پوست بوی آن از بین می‌رود. نکته بسیار مهمی که باید در نظر بگیرید این است که اگر برای خرید روغن خراطین به فروشگاه‌ها و مراکز معتبر و معروف مراجعه کنید، می‌توانید با خیالی آسوده روغن اورجینال را خریداری کنید. اگر می‌خواهید در مدت زمان کوتاه‌تر نتیجه مطلوب را کسب کنید باید از اورجینال بودن روغن اطمینان یابید. متاسفانه با توجه به افزایش میزان تقاضا برای خرید روغن، افراد سودجو برای کسب سود بیشتر روغن خراطین تقلبی را با قیمت‌های بالا در بازار به فروش می‌رسانند. بهتر است قبل از خرید تحقیقات لازم را درباره فروشگاه و سابقه آن در فروش انجام دهید تا به سایز دلخواه خود برسید.

فواید بسیار زیاد روغن خراطین برای افزایش سایز اندام‌های بدن

میزان تاثیر روغن خراطین بر اندام‌های بدن چقدر است؟

ممکن است هر شخصی قبل از تهیه این روغن سوالاتی مانند میزان تاثیر روغن خراطین چقدر است؟ آیا پس از مصرف به حجم دلخواه خود می‌رسم؟ را از فروشنده بپرسد. درواقع اگر بتوانید روغن اورجینال را تهیه و به صورت مداوم از آن استفاده کنید در دوره حداقل 4 ماه و به صورت مداوم تاثیر عالی آن را خواهید دید. باید توجه داشته باشید که این درمان طبیعی تاثیری دیرتر از سایر روش‌های دیگر دارد، اما تاثیر آن ماندگارتر است. باید روزانه 1 الی 2 بار و به مدت 5 دقیقه در محل موردنظر روغن ریخته و به آرامی ماساژ دهید. توجه داشته باشید که نباید بعد از گرفتن نتیجه دلخواه دوره مصرف را بلافاصله قطع کنید، باید به مرور زمان مصرف را قطع کنید. به‌طورکلی اگر به این نکات توجه داشته باشید از این روغن بهترین نتیجه را کسب خواهید کرد. همچنین روغن خراطین بعد از گذشت چند سال فاسد نمی‌شود، فقط ظاهر آن تغییر پیدا کرده و میزان اثربخشی آن کم خواهد شد. لازم به ذکر است که مانند هر روش حجم‌دهی دیگر، اثرات این روش ماندگاری بسیار بالایی ندارد و با گذشت زمان احتمال دارد تاثیر آن کاهش یابد. پس برای جلوگیری از بازگشت به حالت اولیه باید استفاده از آن را تمدید کنید تا پوست بتواند حجم طبیعی و الاستیک خود را حفظ کند. میزان تاثیرگذاری بسیار بالای روغن خراطین و گرفتن نتیجه دلخواه

روغن خراطین و عوارض مصرف آن

از آنجایی که روغن خراطین را از ترکیبات کاملا طبیعی تهیه می‌کنند، مصرف آن هیچگونه زیانی برای بدن ندارد. به عبارت دیگر استفاده از این روغن، روشی بدون عوارض و کاملا بی‌خطر برای افزایش حجم به شمار می‌آید. به راحتی می‌توان استفاده از روغن خراطین اصلی را جایگزین کرم‌های حجم‌دهنده، عمل جراحی و سایر روش‌های دیگر کرد. همچنین استفاده از این روغن در دوران شیردهی و بارداری مشکلی ندارد، اما بهتر است در زمان شیردهی از ماساژ سینه با روغن خودداری کنید. حال سوال این است که آیا استفاده از روغن خراطین باعث ایجاد جوش می‌شود؟ همانگونه که قبل‌تر ذکر شد این روغن با انواع پوست سازگار است، اما برای آسوده شدن خاطر، پیشنهاد می‌دهیم قبل از استفاده تست حساسیت انجام دهید. به بیان دیگر مقداری از روغن را روی بازو بزنید و به مدت 15 دقیقه صبر کنید، در صورت عدم سوزش، قرمزی و خارش، می‌توانید به صورت مداوم از این روغن استفاده کنید. توجه داشته باشید که افرادی که دارای پوست‌ مستعد جوش هستند نباید به صورت مداوم از این روغن استفاده کنند. به‌طورکلی این روغن پوست را لطیف و نرم کرده و هیچگونه جوشی ایجاد نمی‌کند. همچنین استفاده مداوم آن به جوانسازی و شادابی پوست نیز کمک خواهد کرد. روغن خراطین فاسد نمی‌شود، بعد از چند سال خاصیت آن کاهش می‌یابد

روغن خراطین و تاثیر آن بر چاقی صورت

یکی از بهترین روش‌های طبیعی برای چاق‌شدن صورت استفاده از روغن خراطین است. با استفاده مداوم از این روغن می‌توانید میزان گردش خون صورت را افزایش دهید و در نهایت در رژیم‌های لاغری خود از این روش استفاده کنید. به عبارت دیگر با انجام این کار می‌توانید مانع لاغری صورت شده و آن را به صورت طبیعی چاق کنید. لازم به ذکر است که استفاده از روغن خراطین مانع شل شدن پوست می‌شود. به‌طورکلی روغن خراطین بهترین حجم‌دهنده برای صورت بوده که به‌ صورت طبیعی صورت را پر می‌کند.

سخن پایانی

روغن خراطین اصلی یکی از بهترین روش‌های طبیعی برای افزایش حجم اندام‌های خانم‌ها و آقایان است. توجه داشته باشید که برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید حداقل 4 ماه و به صورت مداوم از روغن خراطین اورجینال استفاده کنید. نکته بسیار مهمی که قبل از تهیه روغن ذهن افراد بسیاری را به خود مشغول می‌کند، نحوه نگهداری روغن خراطین است. در این مطلب سعی کردیم به بررسی یکسری نکات مهم برای نگهداری روغن خراطین بپردازیم. بهتر است روغن در ظرفی تیره و مات و در دمای اتاق نگهداری شود. از قرار دادن این روغن در مکان بسیار سرد مانند یخچال یا بسیار گرم مانند مقابل نور خورشید خودداری کنید؛ زیرا خاصیت خود را از دست می‌دهد. بهترین مکان برای نگهداری این روغن درون کمد و یا کابینت است.

توسط: رضا فتاح زاده

1401/09/13

برچسب ها: #روغن

دیدگاه شما

پذیرای نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.