ارتباط در واتس اپ

ارتباط در تلگرام

برو بالا

مزایای معجزه آسای روغن خراطین

89

مزایای معجزه آسای روغن خراطین

شاید در سال های اخیر بیش از هر زمان دیگری نام روغن خراطین و مزایای روغن خراطین به گوشتان خورده باشد.اما واقعا این روغن چیست و چه مزایای دارد؟ اصلا روغن خراطین چگونه به دست می آید؟ و کاربرد آن برای چیست؟

شاید شما هم مثل هر شخص دیگری این سوال ها در ذهنتان شکل گرفته باشد. در این مقاله قصد داریم تا شما را را با روغن خراطین  و خواص و مزایای آن آشنا سازیم.

روغن خراطین چیست؟

روغن خراطین یکی از ارگانیک ترین و البته بهترین انواع روغن های طبیعی در طب سنتی می باشد که توسط دانشمندان و حکیمان بزرگی چون حکیم و ابن سینا  و حکیم طهرانی بارانی توصیه شده اند و خواص بسیار زیادی در درمان مشکلات و بیماری های مختلف دارد و از این جهت بسیار با اهمیت و نیز بسیار مفید به حساب می آید.

روغن خراطین در اصل از بدن یک کرم خاکی به نام ایزنتفتیدا  استخراج می شود که بدن او سرشار از مواد کلاژن ساز  الانیتین است. در فرایند روغن گیری کرم مذکور را همراه با کرم زالو ترکیب کرده و فرایند روغن گیری را آغاز می کنند. عموماً فرایند روغن گیری را همراه با روغن های پایه دیگری نظیر روغن زیتون و روغن کنجد انجام می دهند که به عنوان پایه ی آن عمل خواهد کرد.

[caption id="attachment_3322" align="aligncenter" width="900"]روغن خراطین تقلبی یا اصل روغن خراطین تقلبی یا اصل[/caption]

روغن خراطین سر شار از مواد کلاژن ساز و الانتین می باشد که دو پروتئین حیاتی در ساخت ماهیچه  و افزایش حجم بدنی به حساب می آیند این دو پروتئین ترکیبات حیاتی در برای افزایش حجم در آلت تناسلی به حساب می آیند.

علاوه بر این روغن خراطین با داشتن ترکیبات دیگر نقش حیاتی در افزایش خون رسانی به بخش های مختلف بدن دارد که سبب می شود تاثیر گذاری آن بیشتر شود. حجمی که روغن خراطین به نقطه مورد ماساژ می دهد کاملا طبیعی می باشد و همین امر سبب شهرت و محبوبیت این روغن در بین استفاده کنندگان شده است . این روغن کم کم در حال پیشی گرفتن از روش های پر خطر جراحی برای افزایش حجم آلت تناسلی و سینه  می باشد چراکه هم ارزان تر است و هم طبیعی تر و از طرفی هیچ گونه عوارضی ندارد.

خواص و مزایای روغن خراطین

روغن خراطین به سبب ترکیبات معجزه آسای خود دارای خاصیت های فراوانی می باشد که برای درمان بسیاری از بیماری ها و مشکلات مورد استفاده قرار می گیرد و می تواند جایگزین بسیاری از عمل ها و دارو های پر خطر باشد.

در زیر لیستی از خواص این ماده را برای شما قرار داده ایم . و در ادامه به تفضیل هر کدام را شرح خواهیم داد.

  • حجم دهنده بسیار قوی برای آلت تناسلی آقایان
  • بزرگ کننده و حجم دهنده ی بسیار قوی برای اندام های خانمان
  • افزایش دهنده طول و قطر اندام های بدن
  • سفت کننده قوی اندام ها بدن و جلوگیری از شل شدگی و افتادگی اندام های بانوان
  • درمان کننده زود انزالی
  • درمان رماتیسم و کمر درد
  • رفع گودی چشم
  • از بین برنده جوش ،لک ،جای جوش ،اسکار و چروک های پوستی
  • افزایش گردش خون در ناحیه ی مورد استفاده
  • حجم دهنده صورت و گونه
  • حجم دهنده بدن و عضلات به ویژه برای ورزشکاران در یک یا چند ناحیه
  • تقویت رشد مو

 

افزایش حجم آلت تناسلی به وسیله ی روغن خراطین

عمده ی مصرف روغن خراطین برای افزایش حجم آلت تناسلی در آقان و یا افزایش حجم سینه و باسن و یا لب و گونه در خانم ها می باشد.

امروزه برای افزایش حجم هر یک از اندام های مذکور عمل های جراحی فراوانی صورت می گیرد که مازاد بر هزینه فراوانشان خطرات بسیار زیادی دارند که گاها غیر قابل جبران هستند. اما استفاده از روغن خراطین برای افزایش حجم هیچ گونه خطر و یا عوارضی را در پی ندارد و کاملا بی زیان است.

همین امر سبب شده است تا حتی ورزشکاران نیز برای افزایش حجم ماهیچه های مختلف بدن خود از آن استفاده نمایند.عمده ی ورزشکاران بر روی یک یا دو ماهیچه ی خود (بازو سینه و یا... ) روغن خراطین را استفاده نموده و سپس به تمرین روی آن می پردازند. این عمل بسیار ارزان تر ،پر بازده تر  و البته بی زیان تر از پودر هایی نظیر کراتین و... می باشد.

[caption id="attachment_4393" align="aligncenter" width="899"]افزایش حجم آلت تناسلی به وسیله ی روغن خراطین افزایش حجم آلت تناسلی به وسیله ی روغن خراطین[/caption]

خواص و مزایا روغن خراطین برای پوست

روغن خراطین تاثیر بسیار شگرفی بر روی پوست  و جوان سازی آن دارد به طوری که یکی از بهترین دارو ها جهت درمان و جلوگیری از بروز چروک ،خط لبخند ، جای جوش ،اسکار و ... می باشد که با خاصیت کلاژن سازی خود سبب افزایش پروتئین های پوست و نیز از بین بردن سلول های مرده پوست می شود که تاثیر بسیار زیادی در جوان سازی پوست دارند.

[woodmart_products include="3012,3977,3284,2676" items_per_page="4" slides_per_view="4" id_slider="8338"]

اگر به مواد سازنده ی کرم ها و ماسک های حفاظتی پوست نگاهی بیندازید در خواهید یافت که مواد اولیه ی بسیاری از آن ها دقیقا همان ترکیبات اصلی روغن خراطین می باشد و همین امر گواهی بر اثر گذاری این محصول می باشد.

[caption id="attachment_4354" align="aligncenter" width="598"]خواص و مزایا روغن خراطین برای پوست خواص و مزایا روغن خراطین برای پوست[/caption]

افزایش جریان خون با روغن خراطین

روغن خراطین تاثیر بسیار شگرفی بر روی افزایش گردش خون در یک ناحیه دارد به طوری که از آن برای ماساژ درمانی استفاده می شود.

هنگامی که شما یک ناحیه را به وسیله ی  روغن خراطین ماساژ می دهید ، میزان جریان خون در آن ناحیه افزایش می یابد  و همین امر سبب تسکین درد و افزایش سرعت روند بهبودی می شود که بسیار حائز اهمیت است.

درمان کمر درد و رماتیسم با روغن خراطین

همانطوری که قبلا هم عنوان کردیم روغن خراطین ترکیبات ویژه و معجزه آسایی دارد که می تواند در درمان انواع درد ها  به ویژه کمر درد و رماتیسم موثر باشد از این رو است که عده ی زیادی از افرادی که از کمر درد های مختلف رنج می برند از روغن خراطین برای رفع کمر درد خود استفاده می کنند.

روغن خراطین نه تنها با داشتن خواص معجزه آسایش تاثیر زیادی در التیام درد دارد بلکه با افزایش خون رسانی به ناحیه ی مذکور سبب افزایش سرعت روند بهبود درد و بیماری مذکور می شود.

[caption id="attachment_4390" align="aligncenter" width="542"]درمان کمر درد و رماتیسم با روغن خراطین درمان کمر درد و رماتیسم با روغن خراطین[/caption]

روغن خراطین و تاثیر آن بر روی رشد مو

همانطور که قبلا هم عنوان کردیم روغن  خراطین تاثیر بسیار زیادی بر روی پروتئین سازی دارد و خود حاوی مواد کلاژن ساز و الانتین می باشد که دو نوع پروتئین بسیار حیاتی می باشند. از آن جایی که جنس اصلی موهای بدن از پروتئین می باشد لذا تاثیر روغن خراطین بر روی رشد موها و جلوگیری از ریزش آن ها و حتی در امر نرم کنندگی طبیعی مو ، قابل توجه می باشد. لازم به ذکر است که تاثیر روغن خراطین بر روی مو و رشد آن امری اثبات شده و انکار ناپذیر است.

 

روغن خراطین اصل و تقلبی

متاسفانه با توجه به افزایش تقاضای این محصول در بازار تعداد بسیار زیادی از افراد شروع به کپی برداری و ساخت نمونه های تقلبی کرده اند که نه تنها خواصی ندارند بلکه گاها همراه با عوارض نیز می باشند.

لذا تهیه ی روغن خراطین اصل یکی از مهم ترین فاکتور ها برای خریداران به حساب می آید. آن چه که شما در خرید روغن خراطین اصل باید به آن توجه کنید رنگ و بوی روغن  خراطین است. روغن خراطین اصل دارای رنگ قهوه ای و قهوه ای تیره و بوی بد خاصی می باشد و قیمت بالای آن نیز به دلیل طولانی بودن پروسه ی تولید آن می باشد. همچنین روغن های خراطین در بطری های  40 تا 60 میلی لیتری ارائه می شوند و چنانچه محصولی را یافتید که فاکتور های فوق را ندارد نسبت به اصل بودن آن تردید نمایید. همچنین در حین خرید به فروشگاه و برند خریدار توجه نمایید .

چنانچه شما نیز همانند بسیاری از خریداران روغن خراطین ، یافتن نمونه های اصلی برایتان یک دغدغه به حساب می آید می توانید از روغن های خراطین فتاح زاده و خراطین بالینسو استفاده نمایید که  از معتبر ترین و بهترین برند های موجود در بازار می باشند. شما می توانید از طریق این صفحه  و این صفحه اطلاعات یبشتری در این رابطه کسب نمایید.

 

[gravityform id="1" title="true" description="false" ajax="false"]

توسط: رضا فتاح زاده

1397/12/24

برچسب ها:

دیدگاه شما

پذیرای نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.