ارتباط در واتس اپ

ارتباط در تلگرام

برو بالا

طرز استفاده از روغن خراطین برای صورت و آنچه لازم است بدانید.

1591

طرز استفاده از روغن خراطین برای صورت و آنچه لازم است بدانید.

طرز استفاده از روغن خراطین برای صورت چگونه است؟ آن دسته از افرادی که از لاغر بودن صورت خود رنج می برند، باید حتما طرز استفاده از روغن خراطین برای صورت را بدانند تا از معجزه های آن مطلع شوند. می پرسید چرا؟ به این دلیل مهم و حیاتی که روغن خراطین عوارض ندارد و بسیار بسیار موثر و کاربردی است. اگر روغن خراطین را تهیه کرده اید اما با طرز استفاده از روغن خراطین برای صورت آشنایی چندانی ندارید، ما این مطلب را برای شما آماده کرده ایم که یک راهنما کامل به شمار می آید.

طرز استفاده از روغن خراطین برای صورت

 

کاربرد اساسی روغن خراطین برای صورت چیست؟

طرز استفاده از روغن خراطین برای صورت به دریافت نتیجه ی نهایی اثربخش مرتبط است و دور از انتظار نیست که با استفاده ی مناسب و مکرر به صورتی پر و جذاب دست پیدا کنید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید یکی از جذابیت های کلیدی و ظاهری افراد به جز چشم و ابرو و فرم لب ها به گونه های پر و متناسب با فرم صورت خلاصه می شود.

اگر گونه های لاغری دارید، یا چهره ی کشیده ای دارید، باید به دنبال پر کردن گونه هایتان باشید. شاید اولین گزینه ای که به ذهن انسان در این رابطه خطور می کند، تزریق ژل و عمل های مشابه باشد. اما آیا از عوارض این دست عمل ها خبر دارید؟ قرص های شیمیایی با نام های تجاری مختلف نیز می توانند روی بخش دیگری از سلامت شما و عملکرد بدنتان اختلال ایجاد کنند.

پس، بهترین گزینه استفاده از روغن خراطین است. طرز استفاده از روغن خراطین  اسان است و با اینکه ممکن است بوی تند آن کمی آزار دهنده باشد اما ارزشش را دارد که زیبایی را به شکل آسان و موثر به خود هدیه دهید.

چرا می گوییم روغن خراطین بدون عوارض است؟

روغن خراطین باعث شفاف سازی پوست می شود. یکی از خواص روغن خراطین این است که گودی و تیرگی زیر چشم را از بین می برد. همین روغن بعد از اعمال های مکرر روی پوست باعث درخشان شدن آن می شود و اصطلاحاً کاری می کند که گویی آب زیر پوست تان آمده است. البته به شرط اینکه روغن خراطین اصل را تهیه نمایید.

از دیگر مزایا روغن خراطین این است که برای کاهش چین و چروک روی ناحیه پوست صورت مانند یک معجزه گر عمل می کند. بسیاری از خانم ها و آقایان علاوه بر لاغر بودن و کشیده بودن صورت از خطوطی که روی ناحیه مذکور به عنوان خط خنده یا چین زیر چشم ایجاد می شود، ناراحت هستند. این موضوع به سن و سال مرتبط نیست و حتی افراد در سنین جوانی نیز می توانند درگیر چنین معضلی باشند. بنابراین همین اشخاص به دنبال راهی می گردند که این مشکلات را سریعاً درمان کنند.

روغن خراطین از مواد طبیعی ساخته می شود، مراحل تولید بهداشتی را طی می کند و ابداً یک ترکیب داخل آن شامل مواد شیمیایی یا خطر آفرین نیست. در صورتیکه بتوانید به خوبی طرز استفاده از روغن خراطین  را یاد بگیرید می توانید امیدوار باشید که تک تک موارد گفته شده بر روی صورت تان اعمال خواهند شد. لطفا توجه داشته باشید که روغن خراطین اصل را تهیه کنید. اگر نمی دانید که به کدام مرجع در این رابطه می توانید اعتماد کنید، سری به بخش محصولات سایت بالینسو بزنید و روغن خراطین اصل با روغن پایه ساخت زیتون را تهیه کنید. از نظرتان کاربران مختلف دیدن کنید و با خیالی آسوده به سراغ پر کردن گونه ها و دیگر نواحی صورت مانند لب ها بروید.

 

طرز استفاده از روغن خراطین برای صورت

 

 

آموزش طرز استفاده از روغن خراطین برای صورت

در گام اول جهت یادگیری  باید صورت خود را با آب و صابون شستشو دهید و آن را خشک نمایید. این کار کمک می کند تا پوستی تمیز و یکدست پیدا کنید؛ هر نوع آلودگی را از بین ببرید و منافذ مسدود شده با کرم، مواد آرایشی یا غیره را باز نمایید. حتی بعد از بیرون آمدن از حمام و اجازه دادن به صورت جهت باز شدن با بخور آب، نیز می توانید از این روغن استفاده کنید.

سپس در گام بعدی ، موضع مورد نظر را ماساژ دهید و اجازه دهید خون در گونه ها جاری شود. این ماساژ می تواند نهایتاً پنج دقیقه و با فشار ملایم صورت گیرد. سپس چند قطره از روغن خراطین را روی ناحیه مورد نظر بریزید و شروع به ماساژ صورت نمایید. ماساژ دورانی گونه ها در این حالت بهترین انتخاب است.

چرا که به روغن اجازه می دهد به خورد پوست برود. بالا و پایین بردن انگشتان نیز در تاثیر گذاری این روند در زمینه ی طرز استفاده از این روغن بسیار موثرند. پس از آنها غافل نشوید. ماساژ این روغن به مدت 3 الی 5 دقیقه به طور پی در پی برای جذب روغن به پوست توصیه می شود. بعد از آن می توانید با کمک یک پارچه ی مرطوب با آب سرد کمک کنید تا روغن زیر پوست تثبیت شود.

این کار در این مرحله از طرز استفاده از روغن خراطین، علاوه بر تاثیر گذاری روی پوست به شما کمک می کند تا طبع گرم این روغن را به حد تعادل برسانید. اگر می خواهید به تنظیم شرایط پوست تان کمک بهتری کنید سعی کنید از خوردن غذاهایی که طبع سرد دارند غافل نشوید. مانند عرق کاسنی، خیار و غیره.

 

طرز استفاده از روغن خراطین برای صورت

 

اهمیت تکرار ماساژ در طرز استفاده از روغن خراطین برای صورت

شاید خیلی از افراد فکر کنند که بعد از دو سه مرتبه استفاده، باید منتظر رشد و پر شدن گونه ها یا لب هایش باشند. این انتظار بی جایی است. در حقیقت برای دریافت تاثیر بهتر از روغن خراطین شما باید 2 الی 3 مرتبه در روز آن را روی صورت اعمال کنید؛ روش های گفته شده در رابطه با طرز استفاده از روغن خراطین برای صورت را دنبال کنید و طی 60 روز به صورتی پر و جذاب دست پیدا کنید. این پیگیری  های متعدد است که به شما اجازه می دهد تا مدت های بسیار زیاد گونه ها و لب های پر داشته باشید. خیلی از افراد می خواهند بدانند که در صورت استفاده درست و رعایت طرز استفاده از روغن خراطین برای صورت این روغن تا چه مدت زمانی گونه های آنها را پر و جذاب نشان خواهد داد؟ در حقیقت تاثیر بلند مدت چند ساله ی این روغن دلیل خرید و محبوبیت آن  است. اگر می خواهید گونه ها و لب های جذابی داشته باشید، فرصت را از دست ندهید. فروشگاه بالینسو با ارائه اطلاعات بیشتر در دسترس شما مشتری گرامی است.

توسط: رضا فتاح زاده

1398/11/07

برچسب ها:

دیدگاه شما

پذیرای نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.