ارتباط در واتس اپ

ارتباط در تلگرام

برو بالا

طرز استفاده ازروغن خراطین برای آلت تناسلی; راهنمای جامع

380

طرز استفاده ازروغن خراطین برای آلت تناسلی; راهنمای جامع

 .آیا طرز استفاده از روغن خراطین برای آلت برای درمان آن موثر خواهد بود؟ آیا روغن خراطین واقعاً تاثیر گذاری بلند مدت بر روی افزایش سایز آلت تناسلی دارد؟ چگونه باید از این محصول استفاده کرد؟ چند بار؟ دوران درمان تا چه مدت طول خواهد کشید؟

خیلی از آقایان از اندازه آلت تناسلی خود راضی نیستند. این عدم رضایت می تواند به عوامل مختلفی وابسته باشد. اما در عین حال افزایش اندازه آلت تناسلی به روش های طبیعی و غیر مضر راه کاری است که هر شخصی به دنبال آن است. شاید پیشنهادات متعدد و سریع الاجرا را برای افزایش سایز این بخش از اندام خصوصی بدن جستجو کرده باشید.

یکی از جمله‌ی آنها خرید روغن خراطین و یادگیری طرز استفاده ازروغن خراطین برای آلت است. روش های غیر طبیعی متعدد دیگری نیز ممکن است توسط بسیاری از تبلیغات رایج به شما پیشنهاد شود. اما به طبع افزایش ریسک در این زمینه مجاز نیست. از دست دادن حالات طبیعی بدن در این قسمت عوارضی است که خواه و ناخواه، با انجام روش های غیر اصولی افزایش سایز آلت تناسلی، گریبان افراد مختلف را خواهد گرفت.

البته قصد ما در این مطلب سیاه نمایی برای استفاده از روش های مختلف درمانی، نیست. اما تا وقتی که روغن خراطین برای چنین کاری مورد استفاده قرار می گیرد، لزومی به استفاده از روش های غیر عادی دیگر نخواهد بود.

 

 

تاثیر طرز استفاده از روغن خراطین برای آلت آقایان

شاید برایتان جالب باشد که بدانید طرز استفاده ازروغن خراطین برای آلت، به دنیای امروز ما مرتبط نمی شود. سالهاست که بسیاری از آقایان از این ماده شگفت انگیز برای افزایش حجم آلت تناسلی خود استفاده می کنند. البته طرز استفاده از روغن خراطین برای آلت تناسلی نیز در شکل گیری نتیجه  مطلوب نهایی و رضایت افراد بسیار دخیل است. کاربران متعددی را می توانید بیابید، که بعد از دو سه ماه مصرف روغن خراطین، شاهد افزایش سایز آلت تناسلی به حد چشمگیری بوده اند.

این مقوله در دریافت تاثیر نهایی و رضایت جنسی مابین آقایان و خانم ها بسیار تاثیر گذار است. تاثیر طرز استفاده از روغن خراطین برای آلت تناسلی در صورتیکه به درستی انجام شود، پایدار خواهد بود. بسیاری دیگر از روش های حجم دهنده آلت تناسلی ریسک بالایی را لازم دارند، و به طبع بسیاری از آقایان دوست ندارند تا این ریسک ها را متحمل شوند. هرچند که نتیجه نهایی خیره کننده باشد. البته اگر شما از طول این بخش از اندام خصوصی خود رنج می برید نیز می توانید با دیگر روش های طبیعی به سایز و حجم دلخواه خود دست پیدا کنید.

بسیاری از آقایان گمان میکنند که در مقوله‌ی افزایش سایز آلت تناسلی تنها هستند؛ هیچ شخص دیگری مشکلات مشابه را ندارد؛ یا عمق مشکل آنها به حدی است که هیچ کس دیگر به گرد پایش نمی رسد! قبل از انجام درمان و یادگیری  طرز استفاده ازروغن خراطین برای آلت باید به خودتان باور داشته باشید. 50 درصد از درمان این مشکل به خود شما بستگی دارد.

بنابراین، این باور های غلط را دور بیندازید. هر شخصی با هر شرایط فیزیکی و روتین زندگی، مشکلات متفاوتی دارد. اما چیزی که باید به خاطر بسپارید این است که تاثیر گذاری این روش  و این محصول به خودی خود، اعتماد به نفس و جذابیت شما را در مقابل همسرتان دو چندان خواهد کرد. اگر باور های غلط را کنار گذاشته اید و آماده اید تا طرز استفاده ازروغن خراطین برای آلت را بیاموزید، ادامه این مطلب را دنبال نمایید.

 

روغن خراطین

 

مناسب را برای تهیه این روغن برگزینید می توانید به بخش محصولات سایت بالینسو مراجعه کرده و روغن خراطین اصل را تهیه نمایید.

بعد از تهیه نوبت به یادگیری طرز استفاده از روغن خراطین برای آلت تناسلی است. در این مرحله باید بدانید که بعد از شیو کردن موهای زائد این ناحیه و شستشو کامل با آب و صابون می توانید از روغن خراطین استفاده کنید. انجام این دو عمل به دلیل پاکسازی محل و همچنین باز بودن منافذ پوست برای تاثیر گذاری هر چه بهتر روغن خراطین است.

بعد از انجام مراحل گفته شده شروع به ماساژ کنید، تا رنگ ناحیه مورد نظر به سرخ شدن گرایش پیدا کند. چند قطره از روغن خراطین را روی آن بریزید و انگشت هایتان را به حالت جمع شده در اطراف ناحیه مورد نظر قرار دهید. برای آشنایی بهتر با نحوه گرفتن دست ها در طرز استفاده از روغن خراطین برای آلت تناسلی می توانید به تصویر زیر دقت کنید. سعی کنید ماساژ این ناحیه را به صورت عقب به جلو انجام دهید. این حرکت نباید از حالت جلو به عقب انجام شود. این ماساژ باید طوری انجام شود که نه احساس درد داشته باشید و نه اینکه هیچگونه فشاری به این ناحیه وارد نکنید.

انجام 15 دقیقه ای این کار روغن خراطین را به خوبی جذب پوست خواهد کرد. حالا وقت آن است که یک پارچه را با آب سرد نم دار کنید و روی آن قرار دهید. این کار به جذب هر چه بهتر روغن خراطین به ناحیه زیرین پوست کمک شایانی خواهد کرد. سعی کنید تا چند دقیقه از پوشیدن لباس خودداری کنید.

طرز استفاده از روغن خراطین برای آلت آقایان

قبل از اینکه شروع به یادگیری طرز استفاده از روغن خراطین برای آلت تناسلی کنید باید یک نکته مهم را بدانید. اینکه تهیه روغن خراطین اصل برای تاثیرگذاری بهتر حائز اهمیت است. طبیعی بودن، غلیظ و به صرفه بودن این روغن برای کاربرد های بیشتر از جمله ویژگی های کلی آن است. روغن خراطینی که خریداری می کنید باید تیره باشد و در تهیه آن از روغن پایه طبیعی استفاده شده باشد. در صورتی که می خواهید مرجعی

افزایش سایز آلت تناسلی

 

آیا ماساژ روغن خراطین در این ناحیه باعث بروز مشکلات جدید می شود؟

به دلیل گرم بودن روغن خراطین، بروز جوش کمی عادی است. استفاده از دستمال مرطوب سردی که در بخش قبلی ذکر شد، می تواند به عدم بروز این موضوع کمک کند. در مرحله یادگیری طرز استفاده از روغن خراطین برای آلت تناسلی دقت داشته باشید که از خوراکی هایی با طبع سرد استفاده کنید؛ تا تعادل گرمای بدن در این ناحیه به خوبی کنترل شود. بعد از اعمال روغن مذکور و گذشت 2 ساعت می توانید آن را شستشو دهید. اگر به دریافت نتیجه مطلوب و سریع در طرز استفاده از روغن خراطین برای آلت تناسلی می اندیشید حتما این کار را تا 2 الی 3 بار در روز تکرار کنید و از هیچ مرحله‌ای، گذرا عبور نکنید.

توسط: رضا فتاح زاده

1398/10/23

برچسب ها:

دیدگاه شما

پذیرای نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.