ارتباط در واتس اپ

ارتباط در تلگرام

برو بالا

درمان مشکلات زیبایی پوست با روغن آرگان ملک بیو (Malak bio) بالینسو

71

درمان مشکلات زیبایی پوست با روغن آرگان ملک بیو (Malak bio) بالینسو

درمان مشکلات سلامت و زیبایی پوست با این روغن طبیعی

آیا پوستی خشک و یا زبر دارید؟ چروک، خال‌ها، آکنه، جای زخم و خشکی پوست برخی از مشکلات رایج پوستی است که برای بسیاری از افراد ناخوشایند است. زیبایی پوست موضوعی است کهT با ارتقا تخصص پوست و مو، جنبه های مختلفی از آن بررسی شده است. موضوعی که به ما خاطرنشان می کند همواره می توان پوستی زیبا داشت، به شرط آنکه ابتدا مشکل را شناسایی کرده و سپس بهترین روش درمانی را برای زیبایی پوست انتخاب کنیم تا عوارض متقاعب آن گریبانگیر سلامتی بخش دیگری از بدن نشود.
احتمالا شما نیز جزء افرادی هستید که سعی در بهبود ظاهر پوست خود با مشکلات نامبرده به کمک محصولات مختلف دارید. تغییر رنگ و یا بافت پوست می‌تواند منجر به التهاب، و یا واکنش‌های آلرژیک در هر جایی بر روی بدن یا صورت شود. برخی شرایط پوستی می‌تواند جزئی، موقتی، و به راحتی به کمک محصولات طبیعی درمان شود. اگر یکی از این مشکلات را دارید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

زیبایی پوست

تخریب زیبایی پوست با بوجود آمدن آکنه

آکنه یکی از دشمنان اصلی زیبایی پوست است؛ که تقریبا برای اکثر افراد رخ می دهد. آکنه معمولاً فوران غیر عفونی پاپول ها (تاول های پر از چرک) روی صورت و گه گاهی در قفسه سینه و کمر است. این مشکل رایج در دوران نوجوانی ( دوران بلوغ) پیشرفت می کند. علائمی مانند کومدون (جوش های سر سیاه) و پاپول های التهابی نیز به طور همزمان ظاهر می شوند.
با وجود شایعات متعدد در این زمینه از زیبایی پوست، آکنه به دلیل داشتن پوست کثیف ایجاد نمی شود. در عوض، توسط هورمون هایی که در دوران بلوغ و تولید بیش از حد چربی یا روغن پوست شروع به گردش می کنند، بوجود می آید. این بیماری به طور کلی در حدود 20 تا 30 سالگی برطرف می شود اما ممکن است در صورت شدید بودن و عدم توجه به آن جای زخم های قابل توجهی هم ایجاد کند.

علل بوجود آمدن ترک های پوستی و شیوع آن ها

ترک های پوستی عموماً زمانی اتفاق می‌افتد که پوست شما آبرسانی و رطوبت رسانی کافی را نداشته باشد. معمولا این نشانه‌ای از داشتن پوستی خشک است، اما دلایل ممکن بسیاری وجود دارد، که باعث تحت تاثیر قرار گرفتن زیبایی پوست از لحاظ بوجود آمدن ترک های پوستی شود.
پاها، دست‌ها و دیگر بخش های بدن تان ممکن است به خصوص مستعد ترک‌خوردگی باشند. با این حال، بسته به علت، پوست ترک دار می‌تواند در مناطق دیگر نیز رشد پیدا کند. در پوست های صاف و مرطوب، روغن‌های طبیعی از خشکی پوست با حفظ رطوبت جلوگیری می‌کنند. اما اگر پوست شما به اندازه کافی چربی نداشته باشد، رطوبت خود را از دست می‌دهد. پوست خشک ممکن است از:
1. هوای سرد در زمستان، رطوبت کم بوجود آید. گرمایش داخلی نیز رطوبت محیط زندگی شما را کاهش می‌دهد.
2. محرک‌های شیمیایی در ایجاد ترک و تحت تاثیر قرار دادن زیبایی پوست موثرند. بسیاری از محصولات مانند صابون و مواد شوینده لباس‌شویی می‌توانند حاوی مواد شیمیایی مضر برای پوستتان باشند.
3. استفاده از آب داغ برای دوش گرفتن و یا شستن ظرف‌ها می‌تواند رطوبت پوست را کاهش دهد و منجر به خشکی پوست شود.
4. خوردن دارو های خاص نیز در تحت تاثیر قرار دادن زیبایی پوست و ترک برداشتن آن موثرند. اثر جانبی برخی داروها، مثل رتینوئیدها موضعی است.

زیبایی پوست

 

مشکل چروک شدن زیر چشم و دیگر نواحی پوست

چروک شدن نواحی مختلف پوست به دلیل بالا رفتن سن و عدم رعایت نکات مرتبط با سلامت و زیبایی پوست امری مشهود و قابل حدس است. برخی از مهم ترین دلایل شکل گیری این مشکل رایج پوستی عبارتند از:

  • تماس مستقیم اشعه ماورا بنفش با پوست: نور خورشید طبیعی شامل اشعه‌های UVA و UVB است؛ که قادر به آغاز فرایندهای منتهی به شکل دادن چین و چروک روی پوست هستند.
  • اگر کاهش وزن خیلی سریع رخ دهد، حجم سلول‌های چربی کاهش می یابد. این کار نه تنها باعث می‌شود فرد لاغر به نظر برسد، بلکه می‌تواند پوستی افتادگی و چروک را نصیب وی گرداند.
  •  آلودگی هوا یک مشکل ویژه برای پوست بوجود می آورد. این مشکل می‌تواند میزان ویتامین E را در پوست کاهش دهد. این ویتامین یک آنتی‌اکسیدان مهم برای زیبایی پوست است، و در صورت عدم وجود آن پوستتان به سادگی دچار چین و چروک می شود.

 

کنترل چربی پوست جهت ارتقا زیبایی پوست

اگر چه چربی پوست می‌تواند حفره ها و منافذ آن را مسدود کرده، و منجر به افزایش آسیب ‌های پوستی نظیر آکنه ( در بخش های قبل) شود؛ اما مزایای زیادی برای سلامت پوست و زیبایی آن دارد. روغن طبیعی پوست چرب به حفظ شادابی پوست کمک می‌کند و افرادی که پوستی این چنین دارند چین و چروک کمتری هم خواهند داشت.
البته نباید فراموش کرد که، ایجاد تعادل بین وجود چربی بیش از حد و حفظ رطوبت طبیعی جهت ارتقا زیبایی پوست و سلامت پوست بسیار اهمیت دارد. پوست چرب به طور مرتب بر روی ظاهر صورت تاثیر می‌گذارد. نشانه‌های پوست چرب شامل:

  •  داشتن ظاهر براق و درخشنده
  •  وجود منافذ بزرگ یا آشکار بر روی پوست
  •  پوستی که ضخیم به نظر می‌رسد

وجود آکنه یا جوش های سر سیاه در نواحی مختلف صورت
در عین حال، افرادی که پوست چرب دارند ممکن است در پیدا کردن مواد آرایشی یا راه درمان برای زیبایی پوست خود مشکل داشته باشند. چون آرایش می‌تواند با چربی ترکیب شود و ظاهر متفاوتی به آن بدهد.

 

 

درمان مشکلات زیبایی پوست با روغن آرگان ملک بیو (Malak bio) بالینسو

تمامی موارد گفته شده در مورد مشکلات مخرب زیبایی پوست، اگر به روش طبیعی درمان شوند، نتیجه دلخواه را خیلی بهتر و سریعتر در اختیارتان قرار می دهند. اگر طرفداران کاربرد مواد و محصولات شیمیایی برای کنترل چربی پوست، کاهش چین و چروک، جای زخم، آکنه و غیره نیستید به شما تبریک می گوییم. چرا که راه درمانی طبیعی با استفاده از محصول روغن آرگان ملک بیو بالینسو برای افرادی طراحی شده است که، به یک درمان قطعی و بدون مشکل فکر می کنند. از جمله خواص دیگر این روغن طبیعی که از درخت آرگان به دست می آید می توان به:
• کنترل و کاهش ریزش مو
• تقویت مژه و ابروها
• جلوگیری از شکستن ناخن ها و حفظ استحکام آنها
• نرم کنندگی مو
اشاره کرد. در صورتی که با مشکلات ذکر شده دست و پنجه نرم می کنید حتما برای تهیه روغن آرگان ملک بیو از سایت بالینسو جهت سلامت پوست و مو خویش، اقدام نمایید.

توسط: رضا فتاح زاده

1398/09/14

برچسب ها:

دیدگاه شما

پذیرای نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.