ارتباط در واتس اپ

ارتباط در تلگرام

برو بالا

روغن خراطین گرمه یا سرد

211

روغن خراطین گرمه یا سرد

روغن خراطین یکی از بهترین و شگفت انگیزترین محصولات طبیعی می باشد که استفاده از این روغن با توجه به ویژگی ها و خواص بی نظیری که دارد، مورد توجه بسیاری از خریداران و کاربران واقع شده است. افراد با استفاده از این محصول می توانند با کمترین هزینه و بدون عوارض اعضای بدن خود را حجیم کنند.

روغن خراطین گرمه یا سرد

از جمله رایج ترین سوال هایی که برای کاربران و مخاطبان پیش می آید این است که روغن خراطین گرمه یا سرد ؟ که در پاسخ به این سوال می توان گفت طبع این روغن گرم است و کاربران با توجه به نوع طبع خود بایستی به مقدار کافی و با شرایط خاص از این محصول استفاده کنند. به منظور دریافت نتیجه مثبت از مصرف این روغن پیشنهاد می شود روزی 2 بار به مدت یک تا دو ماه در موضع مورد نظر استفاده شود. افرادی که طبع گرم دارند با استفاده از این روغن ممکن است با خشکی پوست و یا جوش های بسیار ریز مواجه شوند از این رو پیشنهاد می شود پس از استفاده از آن، از ترکیب ماست و سدر آسیاب شده بر موضع مربوطه استفاده شود. همچنین مخاطبانی که دارای مزاج سرد هستند به منظور افزایش طبع گرمی محصول می توانند موادی از جمله دارچین، زنجبیل، فلفل قرمز و پودر فلفل سیاه بهره مند شوند. این روغن در ابتدا دارای رنگ قهوه ای و تیره بوده ولی پس از ته نشین و جذب شدن ذرات به رنگ زرد در می آید. کاربران و مخاطبان با توجه به مزاج و طبع خود می توانند با افزودن ادویه جات سردی و گرمی این روغن را تغییر داده و به بهترین شکل ممکن مورد استفاده قرار دهند.

روغن خراطین

آیا اطلاعاتی از کیفیت و خواص بی نظیر روغن خراطین دارید؟ آیا می دانید استفاده از این روغن چه عواملی را به دنبال خواهد داشت؟ آیا می دانید روغن معجزه انگیز خراطین جایگزین بسیار محبوبی برای جراحی های حجم دهنده اندام بدن انسان می باشد؟ آیا اطلاع دارید این محصول در طب سنتی از بهترین و معجزه گر ترین مواد درمانی شناخته می شده و در حال حاضر نیز اهمیت استفاده از آن برای همگان روشن و واضح می باشد؟ در ادامه مقاله سعی بر آن خواهیم داشت شما دوستان عزیز را با خواص بی نظیر این روغن طبیعی و طبع آن آشنا سازیم لطفا تا پایان مقاله با ما همراه باشید. روغن شگفت انگیز خراطین یکی از طبیعی ترین روغن ها در مصارف درمانی بوده و از نوعی کرم خاکی تهیه و عرضه می گردد. امروزه استفاده از این محصول بسیار مورد توجه و انتخاب کاربران و مخاطبان واقع شده و در حال حاضر در طب پزشکی یکی از بی خطر ترین روش ها که بدون داشتن عوارض عمل می کند روغن بی نظیر خراطین بوده و افرادی که به دنبال حجیم کردن اعضای مختلف بدن خود هستند این محصول را در اولویت انتخاب های خود قرار می دهند. چرا که در کنار عدم عوارض مصرف این روغن، یکی از کم هزینه ترین و ارزانترین روش های پیش روی مخاطبان می باشد. به منظور افزایش حجم لب، گونه، باسن، سینه، افزایش اندازه آلت تناسلی در مردان و افزایش حجم عضلات در ورزشکاران فروش بسیار بالایی را دارا می باشد و شما دوستان می توانید برای بهره مندی از ویژگی ها و خواص این روغن معروف با ورود به وب سایت محلول بهترین و با کیفیت ترین نوع این روغن را تهیه و خریداری نمایید.

خواص و ویژگی های روغن خراطین

روغن خراطین به عنوان یکی از فوق العاده ترین و موثرترین روش های حجم دهنده اندام های بدن شناخته می شود و با توجه به وجود مواد غنی از جمله امگا 6، امگا 9، امگا 3، پروتئین و الانتوئین، خواص و فواید بی نظیر آن بر همگان مشخص بوده و در این بخش می خواهیم شما را با برخی از جذاب ترین خواص روغن خراطین  آشنا کنیم:

  • از بین برنده گودی زیر چشم
  • چاق کننده صورت
  • از بین برنده چین و چروک صورت
  • سفت کننده و فرم دهنده سینه و باسن
  • افزایش اعتماد به نفس جنسی و حس قدرت در رابطه
  • بزرگ کننده فوق العاده موثر سینه و باسن خانم ها
  • افزایش دهنده طول و قطر اندام بدن به مرور زمان
  • افزایش حجم و سایز آلت تناسلی
  • استفاده برای ماساژ درمانی
  • استفاده برای مو
  • بهبود دردهای مفصلی، رماتیسمی و کمر درد
  • شفاف سازی پوست

اهمیت استفاده از روغن معجزه انگیز خراطین

روغن خراطین با داشتن ویژگی ها و مزیت های بسیار که در بخش های قبلی نیز اشاره کردیم یکی از بهترین و محبوب ترین محصولات طبیعی و ارگانیک امروزی می باشد که البته می توان گفت تاریخچه استفاده از این روغن به سالیان بسیار دور و طولانی برمی گردد. از این رو می توان گفت اهمیت استفاده از روغن شگفت انگیز خراطین از سال 1987 برای همگان روشن بوده و روز به روز بر علاقه مندان و طرفداران استفاده از این محصول افزوده شد و در عصر امروزی بسیاری از متخصصین خرید و استفاده از این روغن را جایگزین جراحی اندام مختلف بدن برای افزایش حجم کرده اند به گونه ای می توان گفت یکی از بهترین و مطمئن ترین راه های حجیم کردن اعضای مختلف بدن به شمار می رود.

 

استفاده از روغن شگفت انگیز خراطین برای چه کسانی مناسب می باشد؟

استفاده از روغن خراطین برای جنسیت خاصی محدود نبوده و خانم ها و آقایان می توانند با استفاده از این روغن برای اعضای مختلف بدن خود از بهترین ویژگی ها و مزیت های آن بهره مند شوند. خانم هایی که از چین و چروک و خط های خنده روی صورت خود رنج می برند می توانند با تهیه این محصول و مصرف به مدت یک ماه نتیجه بی نظیر آن را مشاهده کنند. همچنین استفاده از آن برای ورزشکاران به منظور افزایش حجم عضلات بسیار موثر بوده و با توجه به تاثیر قابل توجه مورد انتخاب و استفاده بسیاری از بدنسازان و ورزشکاران واقع می باشد. میزان مصرف از این روغن برای سنین مختلف به صورت زیر می باشد:

  • سن 18 تا 25 زنان: 2 عدد 30 میل
  • سن 25 تا 45 زنان: 2 عدد 30 میل
  • سن 18 تا 25 مردان: 1 عدد 30 میلی لیتر
  • سن 25 تا 45 مردان: 1 عدد 30 میلی لیتر

طریقه استفاده از روغن بی نظیر خراطین

قبل از استفاده از روغن خراطین بهتر است پوست خود را کاملا شستشو داده و پس از خشک کردن موضع مربوطه، چند دقیقه ناحیه مدنظر را ماساژ دهید تا بدین وسیله گردش خون در آن بخش افزایش یابد پس از آن چند قطره از روغن را متناسب با وسعت مورد استفاده بر پوست خود قرار داده و شروع به ماساز دادن کنید تا روغن کاملا جذب شود و این عمل را روزی دو بار انجام داده و حداقل اجازه دهید به مدت 1 ساعت روغن بر پوست باقی بماند سپس پوست خود را شستشو دهید.

توسط: رضا فتاح زاده

1399/02/11

برچسب ها:

دیدگاه شما

پذیرای نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.