ارتباط در واتس اپ

ارتباط در تلگرام

برو بالا

روغن خراطین برای چاقی صورت

125

روغن خراطین برای چاقی صورت

بسیاری از خانم‌ها روغن مشک را یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های زیبایی خود می‌دانند، مخصوصاً برای صورت و گونه‌هایشان. ماساژ صورت با روغن مشک باکیفیت بدون شک یکی از موثرترین تکنیک ها برای پرتر نشان دادن صورت و گونه ها است. در قسمت بعدی تکنیک های مناسب ماساژ صورت با روغن مشک را مرور خواهیم کرد.

روغن خراطین چیست؟

روغن خراطین علاوه بر 100% طبیعی بودن، دارای ویژگی های حجم دهنده قابل توجهی نیز می باشد. این روغن از قدیم الایام برای درمان ناراحتی های پوستی، درمان مشکلات جنسی مردانه و حجم دادن به بدن استفاده می شده است و در طب سنتی و معاصر کاربرد فراوانی دارد. اگر از روغن مشک واقعی استفاده کنید، مزایای فراوانی را متوجه خواهید شد.

روغن خراطین برای چاقی صورت

ماساژ صورت و گونه ها باعث تحریک جریان خون و متابولیسم در این نواحی می شود و باعث جذابیت بیشتر آن ها برای خانم ها می شود. افزایش عرضه خون و متابولیسم می تواند به گسترش اندام ها کمک کند. اگر ماساژ صورت به درستی انجام شود، این پتانسیل را دارد که صورت و گونه ها را در دراز مدت بزرگتر نشان دهد. البته شامل ماساژ صورت و گونه نیز می شود. استفاده از روغن مشک مرغوب در کنار این روش نتایج بسیار بهتر و سریع تری را به همراه خواهد داشت. استفاده از روغن مشک در طب سنتی برای درمان چاقی صورت سابقه طولانی دارد زیرا یک ماده شیمیایی است که جریان خون را تحریک می کند و در عین حال صورت را چاق می کند. افزایش میزان خونی که ممکن است به شریان‌ها و مویرگ‌های بافت هدف بریزد دانشمندان وجود این ویژگی جالب روغن خراطین را از طریق تحقیقات علمی تأیید و تأیید کرده‌اند. از آنجایی که در نتیجه این امر، دستیابی به یک روغن مشک اصیل و باکیفیت در سال‌های اخیر به یک کار بسیار سخت تبدیل شده است، زیرا هر خرده‌فروش انواع روغن‌هایی را ارائه می‌کند که به وضوح درباره نحوه تهیه و به دست آوردن آنها برچسب مشخصی وجود ندارد. روغن هل دارای ویژگی های احتقانی است، به این معنی که به تقویت گردش خون کمک می کند. روغن هل مقدار خونی را که در شریان‌ها و مویرگ‌ها جمع می‌شود افزایش می‌دهد و اجازه می‌دهد تا مواد مغذی و ریز مغذی‌های بیشتری به بافت مناسب برسد. این منجر به بهبود تغذیه برای بافت ها می شود. پس از آن، بافت مورد نظر به رشد خود ادامه می دهد و چاق تر می شود.

ماساژ صورت با روغن خراطین برای چاقی صورت

روغن مشک را باید به گونه ها و صورت مالید تا رنگ روغن قرمز شود تا در درمان چاقی صورت موثر باشد. پس از آن، یک حوله را در آب سرد خیس کنید و آن را روی اندام قرار دهید تا به تسکین درد کمک کند. این روند را هر 24 ساعت تکرار کنید تا به تدریج نتایج را مشاهده کنید. برای بهترین نتیجه، روغن مشک را برای درمان چاقی صورت سه بار در روز به مدت سه ماه تکرار کنید.

روغن خراطین چگونه تهیه می شود؟

روغن خراطین از گونه ای از کرم خاکی به نام "Eisennia fetida" گرفته می شود که نوعی کرم خاکی است. این روغن در تاسیسات دارویی پیشرفته و مجهز و پیشرفته ای ساخته می شود که آن را به یک محصول منحصر به فرد تبدیل می کند. در حال حاضر، این روغن در سراسر جهان تولید و توزیع می شود. و اثرات استفاده از روغن مشک برای افزایش حجم اعضای بدن به همه نشان داده شده است، به همین دلیل است که در سراسر جهان از آن به عنوان "روغن افزایش اندازه" یاد می شود.

طرز تهیه روغن خراطین

به ازای هر 60 سی سی روغن خالص 10 کرم خاکی تهیه کنید تا در تهیه روغن خراطین از آن استفاده کنید. برای تهیه روغن زالو به ازای هر 60 سی سی روغن خالص، 6 عدد زالو لازم است. روغن کنجد یا زیتون باید تا 60 سی سی گرم شود تا روغن مشک یا زالو ایجاد شود.

ترکیبات تشکیل دهنده روغن خراطین

  1. پروتئین
  2. اسیدهای چرب امگا 3
  3. اسیدهای چرب امگا 6
  4. امگا 9 یک اسید چرب است که در انواع غذاها یافت می شود.
  5. ریبوفلاوین
  6. اسید پانتونیک نوعی اسید است که در گیاهان یافت می شود.
  7. تیامین
  8. پیریدوکسین
  9. اسید فولیک نوعی ویتامین B است.
  10. ویتامین های B برای سلامت پوست و مو ضروری هستند.
درمانگران سنتی مدت‌هاست که استفاده از روغن مشک برای درمان چاقی صورت را یک گزینه درمانی می‌دانند. امروزه بررسی ها و تحقیقات نشان داده است که استفاده از روغن مشک موثرترین، ساده ترین و راحت ترین روش برای فرم دادن و پرپشت شدن صورت است. توانایی داشتن ویژگی های قابل توجه نقش مهمی در ایجاد حجم صورت دارد. با مالیدن روغن مشک به گونه ها و پیشانی می توان گونه های پرپشت و ضخیم را به صورت ایمن و غیر تهاجمی به دست آورد.

عوارض روغن خراطین بر بدن

روغن مشک که خالص و طبیعی است هیچ اثر منفی روی پوست شما نخواهد گذاشت و احساس طراوت بیشتری نسبت به قبل به آن می دهد. روغن مشک همچنین دارای اثرات مفید دیگری مانند افزایش شفافیت و درخشندگی پوست است. روغن خراطین همچنین دارای مزیت مضاعفی است که باعث نرم شدن پوست و لکه های روی آن می شود.

موارد منع مصرف روغن خراطین

با توجه به یافته های تحقیق، روغن زالو و مشک عواقب منفی نخواهد داشت. البته مواردی هم هست که هم خطرناک و هم مضر است; این موارد عبارتند از:
  • فقط کسانی که پوست چرب یا جوش دارند باید پس از 2 ساعت استفاده صورت خود را بشویند.
  • استفاده طولانی مدت از این روغن برای اندام باعث رشد و افزایش حجم آن می شود. در نتیجه از آن زیاده روی نکنید.
  • این دارو نباید به صورت خوراکی استفاده شود زیرا مضر است.

افزایش حجم باسن و سینه با روغن خراطین

روغن مشک ممکن است برای افزایش سایز باسن و سینه ها استفاده شود. ضروری ترین خاصیت روغن مشک این است که به بزرگ شدن سایز باسن و سینه ها کمک می کند. چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشت. قبل از هر چیز، باید آن قسمت از ناحیه مورد نظر را به طور کامل با آب و صابون بشویید تا منافذ پوست باز شود و به درستی تمیز شود. پس از شستن پوست، به مدت 10 دقیقه یا تا زمانی که پوست قرمز شود، به آرامی اندام مورد نظر را ماساژ دهید. برای جذب کامل روغن در پوست، نواحی مورد نظر را با روغن مشک به مدت حداقل 5 و حداکثر 10 دقیقه، دو بار در روز ماساژ دهید تا بهترین نتیجه را به دست آورید. روغن مشک ممکن است برای درمان انواع بیماری های پوستی استفاده شود. مدت زمان تقریبی مورد نیاز برای مصرف 60 تا 70 روز می باشد.

شفاف سازی پوست و رفع چین و چروک با روغن خراطین

پوست خود را با آب و صابون بشویید تا آن را تمیز کنید، یا حمام کنید و پوست خود را قبل از استفاده از چند قطره روی پوست خشک کنید و ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست شود. پس از انجام این روش یک یا دو بار در روز، ناحیه ماساژ را تقریباً 2.30 تا 3 ساعت بعد بشویید. بررسی کنید که آیا مواد آرایشی روی صورت یا بدن خود دارید یا خیر. زمان لازم برای بلع حدود 45 تا 60 روز است. وقتی صحبت از درمان چاقی صورت می شود، روغن مشک تاثیر ویژه ای دارد. بسیاری از زنان با صورت لاغر و استخوانی نگران چربی صورت هستند و ممکن است روش های مختلفی را برای کاهش ترس خود آزمایش کنند. اگر شما یکی از این افراد هستید، خبر خوب این است که روغن مشک ممکن است برای درمان موثر چاقی صورت استفاده شود. اگر چه این روغن اگر رژیم غذایی خوب و مغذی نداشته باشید برای شما معجزه نمی‌کند، اما اگر وعده‌های غذایی سالم و مغذی مصرف کنید تأثیر زیبایی بر گونه‌ها و صورت شما خواهد گذاشت. در این پست به نحوه استفاده از روغن مشک برای درمان چاقی صورت و همچنین برخی نکات مفید دیگر خواهیم پرداخت. لطفا ما را تحمل کنید

روغن خراطین چه روغنی است و چگونه تهیه می‌شود؟

یکی از شناخته شده ترین روغن ها در طب سنتی به دلیل قدرت حجمی بسیار زیاد است. برای کاهش چربی صورت و همچنین برای بزرگ کردن سایز باسن و سینه ها علاوه بر درمان چاقی صورت استفاده می شود. همچنین در درمان بیماری های پوستی و اختلالات جنسی مردان استفاده می شود. در آزمایشگاه های معمولی، این روغن از کرمی به نام Eisennia fetida استخراج و تصفیه می شود. در نتیجه، هر روز طرفداران بیشتری در سراسر جهان پیدا می کند و تأثیر حجمی این آهنگ به همه در جهان نشان داده شده است.

روغن خراطین برای چاقی صورت چگونه عمل می‌کند؟

روغن مشک روی پوست صورت ماساژ داده می شود که باعث تحریک جریان خون و تولید سوخت می شود. در نتیجه، گونه به طور نامتناسبی بزرگ می شود. افزایش جریان خون و متابولیسم به طور کلی باعث رشد اندام های بدن می شود. این که روغن را از یک خرده فروش معتبر تهیه کنید و از نظر خلوص کاملاً قابل اعتماد باشد، مهم ترین ملاحظاتی است که باید در نظر داشت.

روش صحیح ماساژ با روغن خراطین برای چاقی صورت

استفاده از یک محصول موثر مانند روغن مشک برای چاقی صورت نه تنها مهم است، بلکه باید نحوه استفاده از آن را نیز در نظر گرفت زیرا تأثیر قابل توجهی بر نتیجه دارد. لازم است این روغن را روی استخوان گونه و تمام صورت خود ماساژ دهید تا جریان خون بهتر شود و بر ویژگی های شما تأکید شود. علاوه بر این، تأثیر تولید طولانی مدت مخاط را افزایش می دهد. قبل از شروع ماساژ صورت خود با روغن مشک برای چاقی صورت، صورت خود را با یک شوینده مناسب با نوع پوست خود بشویید و کاملا تمیز کنید. این به باز شدن منافذ پوست کمک می کند و باعث می شود روغن به خوبی جذب شود. سپس با استفاده از مقدار مناسب روغن آن را به نقاط مختلف صورت خود بمالید. با انگشتان خود به آرامی پوست خود را به صورت دایره ای (دایره های کوچک) با حرکات ملایم و دایره ای (دایره های نرم) ماساژ دهید. این کار را تا زمانی که شروع به احساس گرما کنید ادامه دهید. هنگامی که صورت شما تا حدودی برافروخته می شود، به این معنی است که جریان خون شما افزایش یافته است. برای رسیدن به این حالت معمولا یک ماساژ ده دقیقه ای کافی است. پس از اتمام کار با حوله های مرطوب، یک شوک سرد به پوست بزنید تا تازه شود. این کار علاوه بر جلوگیری از چاقی باعث می شود پوست شما جوان تر و درخشان تر به نظر برسد. برای رسیدن به نتیجه مطلوب، این روش را یک بار در روز تکرار کنید.

می‌توانید فقط گونه‌هایتان را با خراطین برجسته کنید!

این امر علاوه بر تأثیر قابل توجه، در مدت زمان کوتاهی نتایجی را به همراه خواهد داشت. این بدان معناست که در عرض یک هفته، تفاوت قابل توجهی را مشاهده خواهید کرد. برای گونه ها، دو تا سه قطره روغن مشک را به محلی که رژگونه می زنید اضافه کنید و صورت خود را با انگشتان خود از پایین به بالا ماساژ دهید، درست مانند زمانی که رژگونه را از پایین گونه ها به بالا می زنید. . با استفاده از این روش می توانید چهره های خیره کننده ای طراحی کنید.

آیا مصرف روغن خراطین برای چاقی صورت عوارضی هم دارد؟

اگر بتوانید اسانس خراطین را پیدا کنید، استفاده از آن بی خطر است. با این حال، اگر ناخالصی وجود داشته باشد، ممکن است واکنش هایی در پوست شما ایجاد کند، در این صورت باید مصرف را قطع کنید. اگر اسانس خراطین را پیدا نکردید، باید به پزشک مراجعه کنید.

در چه شرایطی نمی‌توان از روغن خراطین استفاده کرد؟

ممکن است در شرایط خاص نتوانید روغن مشک را برای مدت طولانی روی صورت یا سایر نواحی بدن خود بمالید. اینها شرایطی هستند که باید رعایت شوند: افرادی که پوست چرب یا آکنه دارند باید بیشتر از این روغن استفاده کنند و پس از 2 ساعت صورت خود را بشویید تا چربی آن از بین برود. مصرف بیش از حد روغن مشک منجر به افزایش غیرطبیعی حجم می شود، بنابراین از بیش از حد توصیه شده خودداری کنید. از آنجایی که روغن مشک نباید به صورت خوراکی استفاده شود، انجام آن کاملا مضر است. اگر آن را روی لب های خود می گذارید، بسیار احتیاط کنید و از قرار دادن کامل آن در دهان خودداری کنید.

ورزش های چاق کننده صورت همراه خراطین

استفاده از روغن مشک برای ماساژ صورت برای حجم دادن به صورت ممکن است نوعی ورزش در نظر گرفته شود. اگر می خواهید از تمرینات چاق کننده صورت با خراطین استفاده کنید تا به نتایج دلخواه برسید، به این تمرین دقت کنید و آن را چندین بار در روز تکرار کنید. همانطور که بادکنک را باد می کنید، هوا را به مدت 30 تا 60 ثانیه در دهان خود نگه دارید و سپس به آرامی دهان خود را باز کنید و هوای محبوس شده را آزاد کنید. این یکی از ساده‌ترین تمرین‌های ورزشی است که می‌توان برای آن تقلب کرد. در نهایت، برخی از مشاهدات نهایی همانطور که قبلا گفته شد، تاثیر روغن مشک بر افزایش حجم قسمت های مختلف بدن از جمله لب ها، گونه ها، سینه و باسن به صورت علمی تایید شده است. در نتیجه، می توانید با خیال راحت از آن به روشی که در بالا توضیح داده شد استفاده کنید. اما مهمترین عامل در استفاده موفقیت آمیز از روغن مشک برای چاقی صورت و سایر اندام ها و دستیابی به نتایج مطلوب در وهله اول به دست آوردن روغن مشک مرغوب است.

توسط: رضا فتاح زاده

1400/08/14

برچسب ها:

دیدگاه شما

پذیرای نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.