ارتباط در واتس اپ

ارتباط در تلگرام

برو بالا

درمان زود انزالی را بدون عارضه جانبی انجام دهیم

65

درمان زود انزالی را بدون عارضه جانبی انجام دهیم

انزال زودرس هنگامی اتفاق می افتد که مردی زودتر از زمان عادی مقاربت جنسی انزال داشته باشد؛ و کاملاً طبیعی است که این مسئله اولاً برای خود شخص و دوماً برای شریک او ناراحت کننده باشد. درمان زود انزالی به یک مشکل رایج برای بسیاری از افراد تبدیل شده است. تخمین ها متفاوت است، اما به هر حال حداقل یک مرد از بین 3 نفر اظهار می کند که این مشکل را در بعضی مواقع تجربه کرده است. اما آیا واقعاً زود انزالی یک مشکل قابل درمان است؟ با این مطلب جهت درک بهتر همراه باشید.

 

درمان زود انزالی

درمان زود انزالی

چه کسانی به درمان زود انزالی نیاز دارند؟

با اینکه زود انزالی ممکن است برای هر شخصی اتفاق بیفتد، اما لازم است بدانیم که درمان زود انزالی نیاز به تشخیص درست آن دارد. به طور کلی دو نوع انزال زود رس وجود دارد:

  1. انزال زودرس اولیه: وقتی که همواره با این مشکل دست و پنجه نرم می کنید.
  2. انزال زودرس ثانویه (یا انزال زودرس اکتسابی) : اخیراً این مشکل را تجربه کرده اید.

برخی از افراد با اینکه عملاً درگیر مشکل انزال زودرس نیستند، اما به سراغ راه چاره هستند. اما باید آگاه باشید که، تا زمانی که این موضوع به ندرت اتفاق می افتد، نباید باعث شکل گیری نگرانی خاصی در شما شود. عوامل روانشناختی و فیزیکی متعددی در این امر دخیل هستند. با این حال، اگر نشانه های زیر را دارید به زود انزالی مبتلا هستید:

  • همیشه یا تقریباً در عرض یک دقیقه ( قبل یا پس از دخول، یا با تحریکی ساده) انزال می شوید.
  • قادر نیستید مدت انزال را به تعویق بیندازید.
  • احساس پریشانی و ناامیدی می کنید، و در نتیجه به جلوگیری از رابطه جنسی میل دارید.

عوامل روان ‌شناختی و بیولوژیکی می‌توانند نقش مهمی در انزال زودرس بازی کنند. با اینکه بسیاری از مردم از سخن گفتن در مورد آن پرهیز می کنند، اما همواره به یاد داشته باشید که، این یک مشکل متداول و قابل ‌درمان است. داروها، مشاوره و تکنیک‌های جنسی که برای درمان زود انزالی اندیشیده شده است ( یا ترکیبی از اینها ) می‌تواند به بهبود روابط جنسی برای شما و شریک زندگی تان کمک کند.

درمان زود انزالی

انزال زودرس

آیا راهی برای پیشگیری از زود انزالی وجود دارد؟

هیچ راه شناخته ‌شده ‌ای برای جلوگیری از حالت زود انزالی وجود ندارد. با این حال باید رفتار سالمی نسبت به رابطه جنسی داشته باشید. اگر احساس اضطراب، گناه و یا سرخوردگی در مورد زندگی جنسی خود را تجربه می‌کنید، به دنبال روان‌درمانی یا درمان جنسی آن باشید. از طرفی، به خاطر داشته باشید که هر کسی می‌تواند مشکلات جنسی داشته باشد. اگر حتی درمان زود انزالی را تجربه می‌کنید، سعی کنید خودتان را سرزنش نکنید و یا احساس ناکافی بودن نداشته باشید. بی‌پرده با شریک زندگی خود صحبت کنید تا از ایجاد سوء تفاهم های بیشتر دوری کنید.

[woodmart_products include="3012,3977,3284,2676" items_per_page="4" slides_per_view="4" id_slider="8338"]

درمان زود انزالی با دارو های مرسوم آن

یک روش درمانی مرسوم، داروهای تجویزی است که به تاخیر در انزال کمک می کند. تأخیر در ارگاسم یک عارضه جانبی متداول برخی داروهای خاص، به ویژه داروهایی است که برای درمان افسردگی استفاده می شوند. این عملکرد حتی در مورد مردانی که افسرده نیستند نیز صادق است. هنگامی که این نوع دارو به مردانی که دچار انزال زودرس می شوند داده می شود، می تواند در به تعویق انداختن ارگاسم تا چند دقیقه کمک کند. داروهای مورد استفاده برای این نوع درمان شامل مهار کننده های بازجذب سروتونین (SSRI) ، مانند فلوکستین (Prozac) ، پاروکستین (Paxil) یا سرترالین (Zoloft) می باشد.

ممکن است این دارو ها جهت درمان  تا مدتی کاربرد مفیدی داشته باشد؛ اما نباید فراموش کنیم که وابستگی و مشکلات بیشتر می تواند گریبانگیر افرادی شود که از آن استفاده می کنند. عموماً اکثر داروهای شیمیایی عوارضی را به همراه داشته و اجازه نمی دهند تا تاثیر آن ها بر مشکلات بیشتر موثر واقع شود.

درمان طبیعی شامل کدام موارد است؟

رفتار درمانی، یکی از جمله روش های طبیعی و مرسوم جهت درمان زود انزالی است. راه کارهای خانگی ارائه شده برای درمان زود انزالی شامل تکنیک های رفتار درمانی هستند که، شما و همسرتان باید به کمک یکدیگر آن ها را پیش گرفته تا به تاخیر در انزال به صورت طبیعی کمک کنید. یکی از این تکنیک ها جهت درمان زود انزالی استفاده از کاندوم است. این وسیله به آقایان تایم بیشتری می دهد تا از شر این مشکل خلاصی یابند. یا اینکه می توانید از اسپری تاخیری استفاده کنید.

تکنیک بعدی با نام کگل معروف است؛ که یک چند تمرین برای تقویت عضلات لگن جهت تاخیر در انزال دارد و آقایان می توانند آنها را انجام دهند. اگر مشکل جسمی نداشته باشید انجام یکسری حرکات ورزشی دیگر نیز مانند شنا رفتن به تقویت عضلات شما منجر شده و طبق آنچه که در ابتدای این مطلب گفته شد، کنترل بیشتری بر روی زمان انزالی خود خواهید داشت.

چه زمانی باید برای درمان زود انزالی به پزشک مراجعه کنیم؟

اگر پیش از این که بخواهید درمان زود انزالی را شروع کنید، می توانید با دکتر متخصص صحبت کنید. به خاطر داشته باشید که یک بار انزال زودرس به این معنی نیست که شما شرایطی دارید که به درمان نیاز دارد. در صورتی که این کار باعث ایجاد مشکلات بزرگی در زندگی جنسی و یا روابط شخصی تان شده و یا اگر می‌خواهید درمان رفتاری را در نظر بگیرید، پزشک ممکن است شما را به یک درمانگر جنسی ارجاع دهد. اما در عین حال توجه داشته باشید که، درمان طبیعی زود انزالی بهتر از درمان های صنعتی زود انزالی به شما کمک می کنند، و در نهایت عوارضی را هم در بر نخواهند داشت.

درمان زود انزالی

درمان با پک رفع انزال زودرس بالینسو

اگر به یک درمان  بدون عارضه و بدون دردسر با پرداخت هزینه های گزاف می اندیشید، می توانید به پک درمان با برند بالینسو اعتماد کنید. این پک در موثرترین زمان ممکن به شما اجازه می دهد تا انزال را به تاخیر بیندازید و لذت ارتباط جنسی را ما بین خود و شریک زندگی تان برقرار کنید. محصولات موجود در این پک کاملاً اصل بوده و با غلظت بالا جهت درمانی بسیار موثر هستند. جهت تهیه پک رفع زود انزالی بالینسو با ما در ارتباط باشید.

[gravityform id="1" title="true" description="false" ajax="false"]

توسط: رضا فتاح زاده

1398/08/19

برچسب ها:

دیدگاه شما

پذیرای نظرات و پیشنهادات شما عزیزان هستیم.